YouTube - Płatne subskrypcje mogą pojawić się w październiku
Korzystacie z serwisu YouTube? Wielu naszych czytelników zapewne przynajmniej raz miało styczność z najpopularniejszym serwisem służącym do udostępniania materiałów wideo, bowiem wiele firm zaczęło korzystać z tej platformy do publikowania treści już wiele lat temu. Po przejęciu portalu przez Google wiele osób zaczęło narzekać, że firma z Mountain View nie wprowadza innowacji w funkcjonowaniu YouTube, a skupia się tylko i wyłącznie na wyglądzie platformy. Rzeczywiście, na brak koniecznych zmian narzekają zarówno widzowie, jak i zarządcy kanałów zajmujący się publikowaniem materiałów. W sieci już od kilku miesięcy pojawiają się informacje mówiące o nadchodzących zmianach w funkcjonowaniu serwisu. Jakich? Google chce umożliwić widzom oglądanie filmów bez materiałów reklamowych, jednak oczywiście w życiu nie ma nic za darmo...
Czy widzowie będą w stanie zapłacić miesięczny abonament za brak reklam na YouTube?
W jaki sposób firma może "ściągnąć" pieniądze od użytkowników, którzy nie cierpią reklam? Według najnowszych informacji, pod koniec października firma z Mountain View wprowadzi płatne subskrypcje do serwisu YouTube - mają one umożliwić widzom pozbycie się reklam za "drobną" opłatę miesięczną. Według serwisu Re/Code, YouTube rozesłał już nowe regulaminy do zaakceptowania dla swoich partnerów, bowiem bez ich przyjęcia nie będą oni mogli nadal zarabiać na filmach na terenie Stanów Zjednoczonych.
Za brak reklam widzowie mają zapłacić miesięcznie 9,99 dolarów - usługa powinna najpierw wystartować w USA, a więc w Europie opłata ta może wynieść przykładowo 9,99 euro. Czy jesteście w stanie zapłacić około 40 złotych za brak reklam przed filmami na YouTube? Możliwe, że w cenie otrzymamy także dostęp do serwisu muzycznego YouTube Music Key, jednak nie zostało to jeszcze potwierdzone.
Powiązane publikacje

Meta kontra FTC. Kevin Systrom ujawnia, że Mark Zuckerberg postrzegał Instagram jako zagrożenie dla Facebooka
23
OpenAI rozważa zakup przeglądarki Chrome od Google, co oznacza potencjalną rewolucję w dostępie do sztucznej inteligencji
22
Użytkownicy skarżą się, że ChatGPT zbyt często ich chwali. Czy sztuczna inteligencja przestała mówić prawdę?
44
Facebook traci znaczenie wśród młodszych pokoleń. Wewnętrzne e-maile Meta pokazują rosnące problemy z atrakcyjnością platformy
57