NBA 2K18
Red Dead Redemption 2 - kolejna gra z mikropłatnościami

Wraz ze zwiększeniem się popularności gier free-to-play, zwiększyło się również znaczenie mikropłatności. Nie byłoby w tym nic złego, gdyby nie fakt, że doszły one również do wielu płatnych gier, a także tytułów AAA, które przecież same w sobie są już stosunkowo drogie. Nic jednak dziwnego, że producenci zdecydowali się na takie kroki, ponieważ zauważyli, że mikrotransakcje mogą przynieść bardzo duże dochody, niejednokrotnie przekraczające te ze sprzedaży samych gier. Mimo bardzo dużych...
NBA 2K18 napakowane po brzegi mikropłatnościami

Popularyzacja gier typu Free-to-Play, była jednym z głównych powodów pojawiania się coraz większej ilości mikropłatności. I chociaż zazwyczaj są one kwestią dobrowolną, tak niejednokrotnie ich wykorzystanie jest wręcz wymuszane na graczach przez twórców. Do niedawna mikropłatności były domeną przede wszystkim produkcji mobilnych, ale coraz częściej pojawiały się one również w tytułach AAA. Dowodem na to jest na przykład Śródziemie: Cień Wojny, gdzie znalazło się miejsce dla specjalnej...
NBA 2K18 - znamy wymagania sprzętowe wersji PC

Symulator koszykówki NBA od 2K Games, rokrocznie jest jedną z najważniejszych premier gier wideo dla fanów tego sportu. Nie inaczej powinno być i teraz, chociaż jest jeszcze konkurencja w postaci NBA Live od Electronic Arts, która może pokrzyżować 2K szyki. Na chwilę przed premierą NBA 2K18 twórcy postanowili podzielić się z nami wymaganiami sprzętowymi, jakie będziemy musieli spełnić, aby cieszyć się możliwościami tego next-genowego tytułu. I chociaż do rozpoczęcia sezonu najlepszej koszykarskiej...
Test Battlefield 6 - Analiza jakości obrazu, wydajności DLSS 4 oraz wpływu Multi Frame Generation na opóźnienia systemowe
Ile potrzeba pamięci RAM do gier? Porównanie wydajności 16, 32 i 64 GB pamięci RAM - Czy więcej oznacza szybciej?
Test wydajności Battlefield 6 - Wymagania sprzętowe nie zabijają, ale graficznie również bez fajerwerków
Pudełko, sprzęt i dokumentacja - czy potrzeba czegoś więcej? Sony i Apple pokazują, że nie. W ślad za ładowarkami mogą iść przewody...
Pierwsze recenzje techniczne gry Silent Hill f pokazują moc Unreal Engine 5. Konsola PlayStation 5 ze skalowaniem z 360p