Zgłoś błąd
X
Zanim wyślesz zgłoszenie, upewnij się że przyczyną problemów nie jest dodatek blokujący reklamy.
Błędy w spisie treści artykułu zgłaszaj jako "błąd w TREŚCI".
Typ zgłoszenia
Treść zgłoszenia
Twój email (opcjonalnie)
Nie wypełniaj tego pola
Załóż konto
EnglishDeutschукраїнськийFrançaisEspañol中国

warner bros games

WB Games zamyka trzy studia, w tym Monolith Productions, twórców FEAR i Shadow of Mordor. Wonder Woman skasowana

WB Games zamyka trzy studia, w tym Monolith Productions, twórców FEAR i Shadow of Mordor. Wonder Woman skasowana

Gdybyśmy mieli wymienić znaczniejsze firmy, które w największym stopniu borykają się z problemami związanymi z ich ostatnimi inwestycjami, Warner Bros. bez wątpienia znalazłoby się całkiem wysoko na tej liście. Jakkolwiek bowiem uniwersum DC stoi przed szansą na złapanie drugiego oddechu, WB Games jest w tej chwili w odwrocie. Jak się okazuje, straty są poważniejsze niż można by zakładać, bowiem porażki z ostatnich lat ściągają w dół zasłużone studia.

DC Studios prowadzi rozmowy z Rocksteady i NetherRealm na temat nowych gier z komiksowego uniwersum

DC Studios prowadzi rozmowy z Rocksteady i NetherRealm na temat nowych gier z komiksowego uniwersum

Z pewnością nie tak wyobrażano sobie przyszłość gier tworzonych na bazie komiksów DC. Na przestrzeni kolejnych lat nie powiodło się takim tytułom, jak Gotham Knights, takie Suicide Squad: Kill the Justice League okazało się wręcz jedną z największych katastrof co najmniej ostatnich lat, natomiast projekt tytułu z Wonder Woman w roli głównej znajduje się w dziwnym miejscu. Nie przeszkadza to jednak szefostwu DC Studios w snuciu kolejnych planów.

Gra Wonder Woman ma kłopoty, projekt jest tworzony od nowa. A Rocksteady podobno szykuje kolejnego singlowego Batmana

Gra Wonder Woman ma kłopoty, projekt jest tworzony od nowa. A Rocksteady podobno szykuje kolejnego singlowego Batmana

Nie jest to najszczęśliwszy okres dla gier związanych z Warner Bros., choć jeszcze kilka lat temu mogło się wydawać, że czeka nas jeżeli nie renesans uniwersum, to przynajmniej całkiem niezła kontynuacja wizji trylogii Arkham. Rocksteady jednak kompletnie wykoleiło się z Suicide Squad: Kill the Justice League, po którym nie pozostało zbyt wiele, wskutek czego ich wydawcy mierzą się z rozlicznymi problemami. Ale bynajmniej nie kończy się na tej sprawie.

Hogwarts Legacy - twórcy szykują Definitive Edition. Wiele godzin nowej zawartości, w tym misje fabularne i poboczne

Hogwarts Legacy - twórcy szykują Definitive Edition. Wiele godzin nowej zawartości, w tym misje fabularne i poboczne

Warner Bros. i ich wielkie plany ekspansji nie znajdują się w wymarzonym miejscu. W największym stopniu chodzi rzecz jasna o Suicide Squad: Kill the Justice League, jedną z największych tegorocznych klęsk na rynku. Zapewne nie przekreśli to ich wszystkich planów (zwłaszcza obejmujących chociażby serię Mortal Kombat), ale wiele komplikuje. Ciekawie zapowiada się natomiast kwestia związana z niekwestionowanym hitem początku zeszłego roku.

Suicide Squad: Kill the Justice League - tytuł Rocksteady pikuje w dół. Nowy sezon jeszcze pogorszył sytuację

Suicide Squad: Kill the Justice League - tytuł Rocksteady pikuje w dół. Nowy sezon jeszcze pogorszył sytuację

Seria Arkham jest absolutną legendą gatunku - i nie zmieni tego nic. Dzięki dorobkowi Rocksteady otrzymaliśmy portret tak Mrocznego Rycerza, jak i jego przeciwników na poziomie przewyższającym niejeden komiks czy animację. I dopiero Insomniac Games stworzyło coś, co można uczciwie uznać za jakiegoś rodzaju konkurencję. Tym bardziej zatem przykre jest to, co dzieje się z tą marką, gdy jej niezmierzony potencjał zostaje rozmieniany na drobne.

Hogwarts Legacy - twórcy mają pracować nad rozszerzoną wersją Director's Cut. Na razie do gry zawitał letni update

Hogwarts Legacy - twórcy mają pracować nad rozszerzoną wersją Director's Cut. Na razie do gry zawitał letni update

Jako że zeszły rok był nieprawdopodobnie przeładowany wielkimi hitami (na przemian z kilkoma spektakularnymi porażkami, ale jednak), po porażająco dobrym starcie na pewien czas trochę zapomniano o projekcie Avalanche Software - a przynajmniej zszedł on na boczny tor. W dalszym ciągu to jednak jeden z największych hitów w branży ostatnich lat, z czasem też doczekał się także premiery nawet na Nintendo Switch. Ale to raczej nie koniec rozwoju.

Suicide Squad: Kill the Justice League - pierwsze oceny i opinie po premierze. Recenzje i odbiór graczy mieszany

Suicide Squad: Kill the Justice League - pierwsze oceny i opinie po premierze. Recenzje i odbiór graczy mieszany

Kontrowersje związane z niepopularnymi decyzjami Warner Bros. Games, czy kierunkiem tworzenia samego studia Rocksteady to dosyć często poruszane tematy w ciągu ostatnich miesięcy. No i nadszedł wreszcie luty, co oznacza, że Harley Quinn wraz z pozostałą trójką wyruszają na łowy, by powstrzymać największych ziemskich bohaterów, których umysły zostały zniewolone przez Brainiaca. Minęło już parę dni od premiery, toteż można rzucić okiem na wstępny odbiór.

Suicide Squad: Kill the Justice League - gra raczej nie zakończy się po uratowaniu świata. Joker pierwszą z wielu sezonowych postaci

Suicide Squad: Kill the Justice League - gra raczej nie zakończy się po uratowaniu świata. Joker pierwszą z wielu sezonowych postaci

Coraz bliżej premiery nowej gry Rocksteady, a dotychczasowy odbiór bynajmniej nie uległ poprawie. Część dziennikarzy, która miała możliwość ograć wczesną jej wersję, jedynie pogłębiła obiekcje, zaś kolejne materiały czy prezentacja wymagań sprzętowych wprowadziła co najwyżej dodatkową irytację. Na jakieś półtora tygodnia przed wejściem na rynek twórcy starają się jak mogą, by nieco ocieplić ten wizerunek - także mniej standardowymi środkami.

Wonder Woman - nowe wieści od informatora. Potencjalne szczegóły związane z rozgrywką i graficznymi opcjami

Wonder Woman - nowe wieści od informatora. Potencjalne szczegóły związane z rozgrywką i graficznymi opcjami

Wieści związane z Warner Bros. Games mają ostatnio dość mieszaną treść. Najgłośniej rzecz jasna wybrzmiały słowa prezesa firmy, który podkreślił plany skupienia się na modelu gier-usług przy nadchodzących projektach. Dużo szumu wprowadziły także nowe materiały związane z Suicide Squad: Kille the Justice League. Ogólny ton nieznacznie złagodniał po sprostowaniu informacji o Wonder Woman. Teraz zaś pojawiły się doniesienia na temat dalszych konkretów.

Wonder Woman - nowa gra od twórców F.E.A.R. oraz Śródziemia: Cień Mordoru nie będzie jednak grą-usługą

Wonder Woman - nowa gra od twórców F.E.A.R. oraz Śródziemia: Cień Mordoru nie będzie jednak grą-usługą

W ostatnim czasie zrobiło się głośno (i to bynajmniej nie w pozytywnym znaczeniu) na temat słów prezesa Warner Bros. Discovery - Davida Zaslava - który dał jasno do zrozumienia, że dział gier będzie przygotowywał przede wszystkim gry-usługi z nastawieniem na długotrwały proces monetyzacji. Ma to się odbywać we wszystkich markach, należących do Warner Bros. Games. Bardzo szybko zaczęto zatem zadawać pytanie, czy gra o Wonder Woman, przygotowywana przez Monolith Productions, będzie właśnie taką...

Suicide Squad: Kill the Justice League - nowy gameplay pokazuje nam świat i fabułę. Znamy wymagania sprzętowe gry i cenę

Suicide Squad: Kill the Justice League - nowy gameplay pokazuje nam świat i fabułę. Znamy wymagania sprzętowe gry i cenę

Ostatnie rewelacje związane z ogłoszeniami Warner Bros. Games sprawiają, że niejeden gracz będzie mocniej zwracał uwagę na pewne kwestie przy zapowiedziach następnych tytułów. Wiemy bowiem, że najbliższa przyszłość będzie znaczona grami-usługami, co udowadnia nawet Mortal Kombat 1 (choć jeszcze w dość delikatny sposób). Dodatkowo Rocksteady podzieliło się po dłuższym czasie nie tylko gameplayem, ale i kilkoma dodatkowymi szczegółami.

Mikrotransakcje popłacają. O tym, jak wierzchowiec z World of Warcraft sprzedał się lepiej niż StarCraft II: Wings of Liberty

Mikrotransakcje popłacają. O tym, jak wierzchowiec z World of Warcraft sprzedał się lepiej niż StarCraft II: Wings of Liberty

Niezależnie od tego, jak wielu graczy się tym denerwuje, temat szeroko pojętych mikropłatności w grach powraca niczym bumerang (a być może tak naprawdę nigdy do końca nie znika). Od kosmetycznych przedmiotów za pieniądze, poprzez mniej bądź bardziej upraszczające rozgrywkę manewry (np. pozwalające częściowo lub w całości uniknąć grindu), aż po najbrutalniejsze zabiegi, czyli pay-to-win. Ostatnio trafiłem na przykrą ilustrację, czemu to nadal postępuje.

Warner Bros. Games ma skupić się mocniej na grach-usługach. W planach więcej płatnych elementów i silniejsza monetyzacja...

Warner Bros. Games ma skupić się mocniej na grach-usługach. W planach więcej płatnych elementów i silniejsza monetyzacja...

W przyszłym roku miną już dwie dekady, odkąd Warner Bros. zajęło się rynkiem gier wideo. Od tego czasu prężnie się rozwijali na tym polu, współpracując z wieloma uznanymi dziś deweloperami i przyczyniając się zarazem do wyjścia serii spod znaku LEGO, Batmana, no i oczywiście Mortal Kombat. W szczególności ostatnie lata przyniosły firmie całkiem pokaźne zyski, a to może być zaledwie początek. Inna sprawa, że obrany przez nich kierunek w przyszłości nie musi się podobać.

x Wydawca serwisu PurePC.pl informuje, że na swoich stronach www stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Kliknij zgadzam się, aby ta informacja nie pojawiała się więcej. Kliknij polityka cookies, aby dowiedzieć się więcej, w tym jak zarządzać plikami cookies za pośrednictwem swojej przeglądarki.