Zgłoś błąd
X
Zanim wyślesz zgłoszenie, upewnij się że przyczyną problemów nie jest dodatek blokujący reklamy.
Błędy w spisie treści artykułu zgłaszaj jako "błąd w TREŚCI".
Typ zgłoszenia
Treść zgłoszenia
Twój email (opcjonalnie)
Nie wypełniaj tego pola
.
Załóż konto
EnglishDeutschукраїнськийFrançaisEspañol中国

warner bros games

Suicide Squad: Kill the Justice League - pierwsze oceny i opinie po premierze. Recenzje i odbiór graczy mieszany

Suicide Squad: Kill the Justice League - pierwsze oceny i opinie po premierze. Recenzje i odbiór graczy mieszany

Kontrowersje związane z niepopularnymi decyzjami Warner Bros. Games, czy kierunkiem tworzenia samego studia Rocksteady to dosyć często poruszane tematy w ciągu ostatnich miesięcy. No i nadszedł wreszcie luty, co oznacza, że Harley Quinn wraz z pozostałą trójką wyruszają na łowy, by powstrzymać największych ziemskich bohaterów, których umysły zostały zniewolone przez Brainiaca. Minęło już parę dni od premiery, toteż można rzucić okiem na wstępny odbiór.

Suicide Squad: Kill the Justice League - gra raczej nie zakończy się po uratowaniu świata. Joker pierwszą z wielu sezonowych postaci

Suicide Squad: Kill the Justice League - gra raczej nie zakończy się po uratowaniu świata. Joker pierwszą z wielu sezonowych postaci

Coraz bliżej premiery nowej gry Rocksteady, a dotychczasowy odbiór bynajmniej nie uległ poprawie. Część dziennikarzy, która miała możliwość ograć wczesną jej wersję, jedynie pogłębiła obiekcje, zaś kolejne materiały czy prezentacja wymagań sprzętowych wprowadziła co najwyżej dodatkową irytację. Na jakieś półtora tygodnia przed wejściem na rynek twórcy starają się jak mogą, by nieco ocieplić ten wizerunek - także mniej standardowymi środkami.

Wonder Woman - nowe wieści od informatora. Potencjalne szczegóły związane z rozgrywką i graficznymi opcjami

Wonder Woman - nowe wieści od informatora. Potencjalne szczegóły związane z rozgrywką i graficznymi opcjami

Wieści związane z Warner Bros. Games mają ostatnio dość mieszaną treść. Najgłośniej rzecz jasna wybrzmiały słowa prezesa firmy, który podkreślił plany skupienia się na modelu gier-usług przy nadchodzących projektach. Dużo szumu wprowadziły także nowe materiały związane z Suicide Squad: Kille the Justice League. Ogólny ton nieznacznie złagodniał po sprostowaniu informacji o Wonder Woman. Teraz zaś pojawiły się doniesienia na temat dalszych konkretów.

Wonder Woman - nowa gra od twórców F.E.A.R. oraz Śródziemia: Cień Mordoru nie będzie jednak grą-usługą

Wonder Woman - nowa gra od twórców F.E.A.R. oraz Śródziemia: Cień Mordoru nie będzie jednak grą-usługą

W ostatnim czasie zrobiło się głośno (i to bynajmniej nie w pozytywnym znaczeniu) na temat słów prezesa Warner Bros. Discovery - Davida Zaslava - który dał jasno do zrozumienia, że dział gier będzie przygotowywał przede wszystkim gry-usługi z nastawieniem na długotrwały proces monetyzacji. Ma to się odbywać we wszystkich markach, należących do Warner Bros. Games. Bardzo szybko zaczęto zatem zadawać pytanie, czy gra o Wonder Woman, przygotowywana przez Monolith Productions, będzie właśnie taką...

Suicide Squad: Kill the Justice League - nowy gameplay pokazuje nam świat i fabułę. Znamy wymagania sprzętowe gry i cenę

Suicide Squad: Kill the Justice League - nowy gameplay pokazuje nam świat i fabułę. Znamy wymagania sprzętowe gry i cenę

Ostatnie rewelacje związane z ogłoszeniami Warner Bros. Games sprawiają, że niejeden gracz będzie mocniej zwracał uwagę na pewne kwestie przy zapowiedziach następnych tytułów. Wiemy bowiem, że najbliższa przyszłość będzie znaczona grami-usługami, co udowadnia nawet Mortal Kombat 1 (choć jeszcze w dość delikatny sposób). Dodatkowo Rocksteady podzieliło się po dłuższym czasie nie tylko gameplayem, ale i kilkoma dodatkowymi szczegółami.

Mikrotransakcje popłacają. O tym, jak wierzchowiec z World of Warcraft sprzedał się lepiej niż StarCraft II: Wings of Liberty

Mikrotransakcje popłacają. O tym, jak wierzchowiec z World of Warcraft sprzedał się lepiej niż StarCraft II: Wings of Liberty

Niezależnie od tego, jak wielu graczy się tym denerwuje, temat szeroko pojętych mikropłatności w grach powraca niczym bumerang (a być może tak naprawdę nigdy do końca nie znika). Od kosmetycznych przedmiotów za pieniądze, poprzez mniej bądź bardziej upraszczające rozgrywkę manewry (np. pozwalające częściowo lub w całości uniknąć grindu), aż po najbrutalniejsze zabiegi, czyli pay-to-win. Ostatnio trafiłem na przykrą ilustrację, czemu to nadal postępuje.

Warner Bros. Games ma skupić się mocniej na grach-usługach. W planach więcej płatnych elementów i silniejsza monetyzacja...

Warner Bros. Games ma skupić się mocniej na grach-usługach. W planach więcej płatnych elementów i silniejsza monetyzacja...

W przyszłym roku miną już dwie dekady, odkąd Warner Bros. zajęło się rynkiem gier wideo. Od tego czasu prężnie się rozwijali na tym polu, współpracując z wieloma uznanymi dziś deweloperami i przyczyniając się zarazem do wyjścia serii spod znaku LEGO, Batmana, no i oczywiście Mortal Kombat. W szczególności ostatnie lata przyniosły firmie całkiem pokaźne zyski, a to może być zaledwie początek. Inna sprawa, że obrany przez nich kierunek w przyszłości nie musi się podobać.

x Wydawca serwisu PurePC.pl informuje, że na swoich stronach www stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Kliknij zgadzam się, aby ta informacja nie pojawiała się więcej. Kliknij polityka cookies, aby dowiedzieć się więcej, w tym jak zarządzać plikami cookies za pośrednictwem swojej przeglądarki.