Zgłoś błąd
X
Zanim wyślesz zgłoszenie, upewnij się że przyczyną problemów nie jest dodatek blokujący reklamy.
Błędy w spisie treści artykułu zgłaszaj jako "błąd w TREŚCI".
Typ zgłoszenia
Treść zgłoszenia
Twój email (opcjonalnie)
Nie wypełniaj tego pola
.
Załóż konto
EnglishDeutschукраїнськийFrançaisEspañol中国

STALKER 2 - Twórcy zapowiadają szczegółowy i realistyczny system symulacji oraz ogromną liczbę zakończeń

Dominik Wiśniewski | 09-03-2021 10:00 |

STALKER 2 - Twórcy zapowiadają szczegółowy i realistyczny system symulacji oraz ogromną liczbę zakończeńSTALKER 2 został po raz pierwszy zapowiedziany w lipcu minionego roku. Ujawniono wówczas, że tytuł pojawi się na PC oraz Xbox Series X, omijając tym samym platformę PlayStation. Wiemy już, że gra korzysta z silnika graficznego Unreal Engine 4 i wykorzysta technikę śledzenia promieni. Za tytuł jest odpowiedzialne ukraińskie studio GSC Game World, które zdecydowało się na zaimplementowanie w grze otwartego świata, który ma być przy okazji jednym z większych, jakie dane nam było zwiedzać w grach komputerowych. Póki co o fabule STALKERa 2 wiadomo niewiele, prócz tego, że będzie ona nieliniowa i nie zabraknie trudnych wyborów z dalekosiężnymi konsekwencjami, wpływającymi nie tylko na przebieg rozgrywki, ale także na zakończenie. Dziś dowiadujemy się nowych detali.

STALKER 2 zapewni mnóstwo rozgałęzień fabularnych oraz ogrom zakończeń. Twórcy zapowiadają też nowy szczegółowy i realistyczny system symulacji A-Live 2.0.

STALKER 2 - Twórcy zapowiadają szczegółowy i realistyczny system symulacji oraz ogromną liczbę zakończeń [1]

STALKER 2 z pierwszą zapowiedzią wideo przygotowaną na silniku gry - premiera na PC oraz Xbox Series X/S w 2021 roku

Będąc przy temacie zakończeń, okazuje się mianowicie, że STALKER 2 zapewni graczom ogromną liczbę zakończeń. Słowa deweloperów można rozszyfrować m.in. w taki sposób, że otrzymamy kilka głównych zakończeń, plus kilkadziesiąt różnych ich wariacji, choć twórcy podkreślają przy tym, że produkcja będzie bogata w ogromną liczbę rozgałęzień fabularnych. Tytuł zaoferuje ponadto niezwykle rozbudowany system symulacji A-Live 2.0, który będzie jeszcze bardziej drobiazgowy, realistyczny i szczegółowy niż kiedykolwiek wcześniej.

STALKER 2 będzie obsługiwać ray tracing na PC i Xbox Series X

Na system ów składać się będą m.in. interakcje między postaciami niezależnymi, wrogami i dzikimi zwierzętami, a także toczenie się akcji świata swoim torem, nawet jeśli gracz nie uczestniczy w pewnych wydarzeniach. Możemy być też spokojni o to, że gra będzie w stu procentach doświadczeniem dla pojedynczego gracza, gdzie centrum stanowi rozbudowana fabuła. Całość, ze względu na rozmiar i wielowątkowość ma mieć ogromny potencjał replay'owy. Ucieszą się także miłośnicy modów, ponieważ studio zapewnia o wsparciu dla modyfikacji dla PC, już od pierwszego dnia po premierze, choć jej dokładna data wciąż pozostaje zagadką. 

STALKER 2 - Twórcy zapowiadają szczegółowy i realistyczny system symulacji oraz ogromną liczbę zakończeń [2]

Źródło: The Gamer
Bądź na bieżąco - obserwuj PurePC.pl na Google News
Zgłoś błąd
Liczba komentarzy: 35

Komentarze:

x Wydawca serwisu PurePC.pl informuje, że na swoich stronach www stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Kliknij zgadzam się, aby ta informacja nie pojawiała się więcej. Kliknij polityka cookies, aby dowiedzieć się więcej, w tym jak zarządzać plikami cookies za pośrednictwem swojej przeglądarki.