Zgłoś błąd
X
Zanim wyślesz zgłoszenie, upewnij się że przyczyną problemów nie jest dodatek blokujący reklamy.
Błędy w spisie treści artykułu zgłaszaj jako "błąd w TREŚCI".
Typ zgłoszenia
Treść zgłoszenia
Twój email (opcjonalnie)
Nie wypełniaj tego pola
.
Załóż konto
EnglishDeutschукраїнськийFrançaisEspañol中国

global illumination

3DMark Speed Way zadebiutuje już jutro, tymczasem UL Benchmark podnosi cenę za pakiet w wersji Advanced Edition

3DMark Speed Way zadebiutuje już jutro, tymczasem UL Benchmark podnosi cenę za pakiet w wersji Advanced Edition

Na przełomie lutego oraz marca tego roku, firma UL Benchmark po raz pierwszy zapowiedziała nowy i wymagający test dla współczesnych kart graficznych. 3DMark Speed Way, bo o nim mowa, miał zadebiutować w późniejszym czasie. Wygląda na to, że oczekiwanie dobiegło końca i lada moment będziemy mogli sprawdzić możliwości zupełnie nowego benchmarka, którego celem jest weryfikacja możliwości kart graficznych w środowisku DirectX 12 Ultimate, wykorzystującym wszystkie jego technologiczne aspekty.

3DMark Speed Way - benchmark dla najnowszych kart graficznych, testujący wydajność w środowisku DirectX 12 Ultimate

3DMark Speed Way - benchmark dla najnowszych kart graficznych, testujący wydajność w środowisku DirectX 12 Ultimate

UL Benchmark w ciągu ostatnich dwóch lat wprowadziła kilka testów wydajności kart graficznych, które skupiały się na sprawdzeniu poszczególnych funkcjonalności bibliotek DirectX 12 Ultimate. Tym sposobem pojawiły się takie testy jak 3DMark DirectX Ray Tracing, 3DMark Mesh Shaders, 3DMark Variable Rate Shading oraz 3DMark Sampler Feedback. Firma poinformowała, że jeszcze w tym roku zostanie opublikowany zupełnie nowy test wydajności 3DMark Speed Way, który będzie testował jednocześnie wszystkie najważniejsze...

Metro Exodus Enhanced Edition na PlayStation 5 - sprawdzamy nową wersję względem PlayStation 4 oraz PC

Metro Exodus Enhanced Edition na PlayStation 5 - sprawdzamy nową wersję względem PlayStation 4 oraz PC

W zeszłym miesiącu na komputerach PC pojawiła się odświeżona gra Metro Exodus: Enhanced Edition. Największą zmianą względem pierwowzoru było całkowite przejście na oświetlenie oparte na technice Ray Tracingu - śledzenia promieni, tym samym znacząco zmieniając oprawę graficzną i ją ulepszając. Do tego doszło także wsparcie m.in. dla cieniowania o zmiennej częstotliwości oraz DLSS 2.0 (tylko karty NVIDIA). W momencie zapowiedzi rozszerzonej edycji Metro Exodus, twórcy potwierdzili także prace...

NVIDIA Attic - nowe demo technologiczne na silniku Unreal Engine 4 z prezentacją zaawansowanego Ray Tracingu oraz DLSS 2.0

NVIDIA Attic - nowe demo technologiczne na silniku Unreal Engine 4 z prezentacją zaawansowanego Ray Tracingu oraz DLSS 2.0

Wkrótce minie trzy lata, odkąd NVIDIA zaprezentowała pierwsze karty graficzne, sprzętowo wspierające śledzenie promieni w czasie rzeczywistym (Ray Tracing). Od tamtej pory pojawiło się przynajmniej kilkanaście mniej lub bardziej znanych gier, w których efekty RT wykorzystywano na różne sposoby m.in. do polepszenia cieni, odbić na powierzchniach czy też do bardziej zaawansowanej prezentacji globalnego oświetlenia. Od pewnego czasu wiemy także, że jeden z najbardziej popularnych silników graficznych...

x Wydawca serwisu PurePC.pl informuje, że na swoich stronach www stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Kliknij zgadzam się, aby ta informacja nie pojawiała się więcej. Kliknij polityka cookies, aby dowiedzieć się więcej, w tym jak zarządzać plikami cookies za pośrednictwem swojej przeglądarki.