gdc 2025
Microsoft prezentuje DirectX Raytracing 1.2, które przyniesie znaczące ulepszenia wydajności i wizualizacji w grach

Microsoft na Game Developers Conference (GDC) 2025 oficjalnie zapowiedział DirectX Raytracing 1.2, który wprowadza szereg nowych funkcji, takich jak OMM, SER, obsługa wektorów kooperacyjnych oraz renderowania neuronowego. Zaktualizowane zostały również WARP, PIX oraz Shader Model. Wszystkie te zmiany mają na celu nie tylko znaczący wzrost jakości renderowanego obrazu, ale także poprawę wydajności podczas korzystania z Ray Tracingu.
Android oficjalnie zmienia API graficzne na Vulkan. Co to oznacza dla użytkowników, a tym bardziej graczy?

Na targach GDC (Game Developers Conference) Google zaprezentowało istotne nowości dla systemu Android, który przejdzie znaczną zmianę, częściowo wynikającą z jego ewolucji. Android oficjalnie zmienia swoje główne, domyślne API graficzne z wysłużonego OpenGL ES na API Vulkan. Zmiana ta przyniesie nowe możliwości, szczególnie w kontekście wymagających mobilnych gier wideo, oferując wsparcie dla funkcji takich jak Ray Tracing.
Test Cronos: The New Dawn PC. Jakość technik NVIDIA DLSS 4, AMD FSR 3.1 oraz Intel XeSS 2. Frame Generation i skalowanie wydajności
Procesor Intel Core i5-14600K BOX plus Battlefield 6 teraz w rewelacyjnie niskiej cenie. Za 649 zł niczego lepszego nie dostaniesz
Test wydajności Cronos: The New Dawn - Dead Space po polsku, czyli za komuny nie było lepiej! Świetna grafika i wysokie wymagania
Linux z rekordowym udziałem w Polsce i Europie. Alternatywa dla Windowsa nigdy nie była tak popularna
NVIDIA ogranicza produkcję kart graficznych GeForce RTX 5060 i RTX 5060 Ti 8 GB w obliczu rynkowej dominacji