directx raytracing 1.2
Microsoft prezentuje DirectX Raytracing 1.2, które przyniesie znaczące ulepszenia wydajności i wizualizacji w grach

Microsoft na Game Developers Conference (GDC) 2025 oficjalnie zapowiedział DirectX Raytracing 1.2, który wprowadza szereg nowych funkcji, takich jak OMM, SER, obsługa wektorów kooperacyjnych oraz renderowania neuronowego. Zaktualizowane zostały również WARP, PIX oraz Shader Model. Wszystkie te zmiany mają na celu nie tylko znaczący wzrost jakości renderowanego obrazu, ale także poprawę wydajności podczas korzystania z Ray Tracingu.
Jaki komputer do gier kupić? Polecane zestawy komputerowe na lipiec 2025. Komputery gamingowe w różnych cenach
Karty graficzne NVIDIA GeForce RTX 50 SUPER mają ukazać się jeszcze w tym roku. To dobra wiadomość dla niecierpliwych graczy
Jaki procesor kupić? Co wybrać w cenie od 400 do 3500 złotych? Lepszy Intel czy AMD? Poradnik zakupowy na lipiec 2025
AMD Radeon RX 9070 XT nadal na szczycie listy bestsellerów w MindFactory. Również tańsze modele RDNA 4 są rozchwytywane
AMD planowało wydanie układu RDNA 3 mającego rywalizować z GeForce RTX 4090? Mamy zdjęcia prototypowego chłodzenia