Zgłoś błąd
X
Zanim wyślesz zgłoszenie, upewnij się że przyczyną problemów nie jest dodatek blokujący reklamy.
Błędy w spisie treści artykułu zgłaszaj jako "błąd w TREŚCI".
Typ zgłoszenia
Treść zgłoszenia
Twój email (opcjonalnie)
Nie wypełniaj tego pola
Załóż konto
EnglishDeutschукраїнськийFrançaisEspañol中国
 

oprawa graficzna

Visual Redemption do Red Dead Redemption 2 - Darmowa modyfikacja wprowadzająca niemal fotorealistyczną grafikę

Visual Redemption do Red Dead Redemption 2 - Darmowa modyfikacja wprowadzająca niemal fotorealistyczną grafikę

Ponownie powracamy do tematu jednej z najlepiej ocenianych produkcji studia Rockstar Games - Red Dead Redemption 2. Mimo że gra ukazała się pod koniec 2018 roku, to do dziś prezentuje naprawdę przyzwoitą oprawę graficzną, która nawet w obecnych czasach nie odstaje jakością od wielu tytułów. Oczywiście nic nie stoi na przeszkodzie, aby ją nieco upiększyć. Z pomocą przychodzi pewna modyfikacja, która wzbija poziom graficzny jeszcze wyżej.

Assassin's Creed Valhalla z nową modyfikacją graficzną oferuje śliczną oprawę graficzną w 4K na karcie GeForce RTX 3090

Assassin's Creed Valhalla z nową modyfikacją graficzną oferuje śliczną oprawę graficzną w 4K na karcie GeForce RTX 3090

Niedawno minął rok od premiery Assassin's Creed Valhalla, która pozostaje wciąż najnowszą częścią sagi Asasynów w wykonaniu Ubisoftu. W trakcie gry przenosimy się na tereny m.in. IX wiecznej Anglii, by wraz ze swoim klanem znaleźć nowy dom po opuszczeniu Norwegii. Tytuł okazał się dużym sukcesem dla producenta, jako że sprzedaż wyraźnie skoczyła względem Origins czy Odyssey. Nic dziwnego, że Assassin's Creed Valhalla jest także mocno wspierany przez Ubisoft. Regularnie pojawiają się nowe aktualizacje,...

GTA: San Andreas z gigantyczną modyfikacją graficzną. Oryginalna gra Rockstara jeszcze nigdy tak dobrze nie wyglądała

GTA: San Andreas z gigantyczną modyfikacją graficzną. Oryginalna gra Rockstara jeszcze nigdy tak dobrze nie wyglądała

Seria GTA w ciągu ostatnich 20 lat doczekała się przynajmniej kilku wybitnych tytułów. Począwszy od GTA III, przez Vice City, San Andreas aż do GTA IV, otrzymywaliśmy bardzo wciągające produkcje, których poziom dopracowania i rozbudowania otwartych światów robił ogromne wrażenie. Gry spod szyldu Grand Theft Auto bardzo często są także obiektem zainteresowania moderów, którzy upiększają niemłode już tytuły na różne sposoby. Niestety w ostatnich miesiącach słyszymy o bardzo negatywnej polityce...

Test Spider-Man Miles Morales - 60 FPS i Ray Tracing na PlayStation 5

Test Spider-Man Miles Morales - 60 FPS i Ray Tracing na PlayStation 5

Niecały miesiąc temu zadebiutowała gra Spider-Man: Miles Morales, która była także jednym z tytułów startowych dla konsoli Sony PlayStation 5. Gra, choć stosunkowo krótka, oferuje jednak bardzo przyjemny gameplay, dobrze rozpisanego głównego bohatera oraz ciekawą warstwę fabularną. Spider-Man: Miles Morales był także pierwszą grą na PS5, oferującą technikę śledzenia promieni. Studio Insomniac Games wykorzystało ray tracing do poprawy oświetlenia oraz lepszej jakości odbić na powierzchniach....

Far Cry 6 z obsługą RT, Variable Rate Shading oraz FidelityFX CAS

Far Cry 6 z obsługą RT, Variable Rate Shading oraz FidelityFX CAS

W lipcu tego roku, podczas branżowego wydarzenia Ubisoft Forward, zaprezentowano oficjalnie grę Far Cry 6. Po serii zwiastunów oraz kilku gameplay'ach podano również dokładny termin wydania, który ustalono na 18 lutego 2021 roku. Gra oprócz wersji na PC, Xbox One oraz PlayStation 4 pojawi się równocześnie na Xbox Series X i PlayStation 5, gdzie w obu wypadkach producent zaoferuje grę w rozdzielczości 4K przy 60 klatkach na sekundę. Tak jak przypuszczaliśmy, Far Cry 6 jest robiony we współpracy z AMD....

Cyberpunk 2077: Prezentacja gry z konsol Xbox One X oraz Series X

Cyberpunk 2077: Prezentacja gry z konsol Xbox One X oraz Series X

Dokładnie za dwa dni miał zadebiutować Cyberpunk 2077, jednak twórcy - CD Projekt RED - dali sobie dodatkowe trzy tygodnie na wyeliminowanie błędów i sprawdzenie wersji na konsole. Gra w końcu będzie musiała działać na Xbox One (S/X), PlayStation 4 (Pro), PC, Google Stadia oraz PlayStation 5 i Xbox Series S/X. Początkowo na konsolach nowej generacji gra będzie wykorzystywać wyłącznie wsteczną kompatybilność, a na pełnoprawne wersje next-genowe przyjdzie nam poczekać do przyszłego roku. Dość...

Spider-Man Remastered - nowy gameplay i kwestie techniczne

Spider-Man Remastered - nowy gameplay i kwestie techniczne

Podczas czerwcowego pokazu konsoli Sony PlayStation 5 zaprezentowano kilkanaście nowych tytułów zmierzających na urządzenie japońskiej firmy. Jednym z pierwszych tytułów, które premierowo trafią na PlayStation 5 (ale także na PS4, choć w uboższej wizualnie wersji) będzie Spider-Man: Miles Morales. Pierwszy faktyczny gameplay z produkcji zobaczyliśmy we wrześniu, podczas imprezy PlayStation 5 Showcase. Wówczas producent oraz wydawca potwierdzili, że w najbogatszej edycji gry (Ultimate) znajdzie się...

Spider-Man: Miles Morales - pierwszy wgląd na Ray Tracing w grze

Spider-Man: Miles Morales - pierwszy wgląd na Ray Tracing w grze

Podczas czerwcowego pokazu konsoli Sony PlayStation 5 zaprezentowano kilkanaście nowych tytułów zmierzających na urządzenie japońskiej firmy. Pierwszy tytułem ekskluzywnym, który pojawi się na PlayStation 5 będzie Spider-Man: Miles Morales. Będzie to kontynuacja gry z 2018 roku, choć jednocześnie nie pełnoprawna, druga część. W ostatnich tygodniach nie usłyszeliśmy zbyt wielu nowych informacji, prócz tego, że jeden z trybów gry zaoferuje możliwość grania w 60 klatkach i rozdzielczości 4K. Tym...

Cyberpunk 2077 - porównanie jakości grafiki z 2018 i 2020 roku

Cyberpunk 2077 - porównanie jakości grafiki z 2018 i 2020 roku

O Cyberpunku 2077 w ostatnich dniach znowu zrobiło się głośno - najpierw premierę po raz drugi przełożono (na 19 listopada), później odbył się pierwszy z trzech odcinków Night City Wire, gdzie zaprezentowano nowy trailer oraz fragmenty rozgrywki. Oprócz tego pojawiły się pierwsze opinie mediów, które miały już okazję przez 4 godziny obcować z najnowszym dziełem CD Projekt RED. Na bazie zaprezentowanych materiałów przygotowano porównanie jakości oprawy graficznej - do porównania wzięto fragmenty...

Xbox Series X - Microsoft potwierdza wsteczną kompatybilność

Xbox Series X - Microsoft potwierdza wsteczną kompatybilność

Pod koniec roku do sklepów zawitają konsole nowej generacji w postaci Xbox Series X (najmocniejszy wariant) od Microsoftu oraz PlayStation 5 od Sony. Znamy już specyfikację obu konsol, choć na razie to Microsoft dużo chętniej opowiada o możliwościach swojego Xboxa Series X. W przypadku PlayStation 5 być może w przyszłym tygodniu poznamy w końcu jej wygląd oraz funkcjonalności. Microsoft z kolei bardzo mocno skupia się także na kwestii wstecznej kompatybilności. Nic dziwnego, bo dobrze dopracowana funkcja...

NVIDIA w najbliższych sterownikach doda wsparcie dla ReShade

NVIDIA w najbliższych sterownikach doda wsparcie dla ReShade

Wśród modyfikacji gier PC bardzo często popularne są filtry kolorów - te nieprzerwanie kojarzą się z ReShade, jako że wykorzystując filtry tam zawarte możemy w istotny sposób zmienić warstwę kolorystyczną wybranych gier. Swego czasu narzędzie ReShade było bardzo popularne w Wiedźminie 3, którym wiele osób zarzucało zbyt cukierkową i kolorową oprawę graficzną. Wykorzystując wspomniany program mogliśmy przykładowo wybrać nieco chłodniejszą tonację, co samo w sobie potrafiło jeszcze bardziej...

Assassin's Creed: Origins - patch 1.05 pogarsza grafikę

Assassin's Creed: Origins - patch 1.05 pogarsza grafikę

Assassin's Creed wrócił po rocznej przerwie. W momencie wydania poprzedniej części, czyli Syndicate, seria była już mocno krytykowana za wtórnosć i powtarzalność, a także brak odwagi we wprowadzaniu istotniejszych zmian w samej rozgrywce. Na skutek narzekań (bądź co bądź zrozumiałych), firma Ubisoft postanowiła dać serii odpocząć, czego skutkiem był brak wydanej dużej odsłony w 2016 roku. W połowie roku, podczas targów E3, wydawca oficjalnie ujawnił nową część zwaną jako Assassin's Creed:...

Assassin's Creed: Origins - jak zmiany wpłynęły na gameplay?

Assassin's Creed: Origins - jak zmiany wpłynęły na gameplay?

Assassin's Creed wrócił po rocznej przerwie. W momencie wydania poprzedniej części, czyli Syndicate, seria była już mocno krytykowana za wtórnosć i powtarzalność, a także brak odwagi we wprowadzaniu istotniejszych zmian w samej rozgrywce. Na skutek narzekań (bądź co bądź zrozumiałych), firma Ubisoft postanowiła dać serii odpocząć, czego skutkiem był brak wydanej dużej odsłony w 2016 roku. W połowie roku, podczas targów E3, wydawca oficjalnie ujawnił nową część zwaną jako Assassin's Creed:...

x Wydawca serwisu PurePC.pl informuje, że na swoich stronach www stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Kliknij zgadzam się, aby ta informacja nie pojawiała się więcej. Kliknij polityka cookies, aby dowiedzieć się więcej, w tym jak zarządzać plikami cookies za pośrednictwem swojej przeglądarki.