Zgłoś błąd
X
Zanim wyślesz zgłoszenie, upewnij się że przyczyną problemów nie jest dodatek blokujący reklamy.
Błędy w spisie treści artykułu zgłaszaj jako "błąd w TREŚCI".
Typ zgłoszenia
Treść zgłoszenia
Twój email (opcjonalnie)
Nie wypełniaj tego pola
.
Załóż konto
EnglishDeutschукраїнськийFrançaisEspañol中国

Spider-Man: Miles Morales - pierwszy wgląd na Ray Tracing w grze

Damian Marusiak | 14-08-2020 15:30 |

Spider-Man: Miles Morales - pierwszy wgląd na Ray Tracing w grzePodczas czerwcowego pokazu konsoli Sony PlayStation 5 zaprezentowano kilkanaście nowych tytułów zmierzających na urządzenie japońskiej firmy. Pierwszy tytułem ekskluzywnym, który pojawi się na PlayStation 5 będzie Spider-Man: Miles Morales. Będzie to kontynuacja gry z 2018 roku, choć jednocześnie nie pełnoprawna, druga część. W ostatnich tygodniach nie usłyszeliśmy zbyt wielu nowych informacji, prócz tego, że jeden z trybów gry zaoferuje możliwość grania w 60 klatkach i rozdzielczości 4K. Tym razem w sieci pojawił się nowy screen uchwycony bezpośrednio z gry. Jest to również pierwszy dowód na zaimplementowanie Ray Tracingu, który jest w tym materiale zauważalny. Czego powinniśmy spodziewać się po nowej grze Insomniac Games?

Nowy materiał z gry Spider-Man: Miles Morales pozwala nam zobaczyć działające efekty Ray Tracingu na konsoli Sony PlayStation 5.

Spider-Man: Miles Morales - pierwszy wgląd na Ray Tracing w grze [1]

W magazynie Entertainment Weekly pojawił się artykuł związany z nadchodzącą grą Spider-Man: Miles Morales na PlayStation 5. Szczególną uwagę przywodzi poniższy screen pochodzący bezpośrednio z gry. Jest to pierwszy dowód na obecność Ray Tracingu w grze. Dodatkowo James Stevenson ze studia Insomniac Games potwierdził na Twitterze autentyczność zdjęcia i faktu, że w nowym Spider-Manie faktycznie będzie możliwość włączenia Ray Tracingu.

Odbicia możemy zaobserwować przede wszystkim na powierzchniach kałuż. Prezentują się w miarę naturalnie i jesteśmy bardzo ciekawi jak ta funkcja graficzna odbije się ostatecznie na wydajności. Według informacji pochodzących od Sony, konsola PlayStation 5 wspiera sprzętowo Ray Tracing, a więc układ graficzny oparty na architekturze RDNA 2 od AMD powinien posiadać wbudowane jednostki przyspieszające tego typu obliczenia. Patrząc na zdjęcie możemy również zobaczyć dużo lepsze oświetlenie względem podstawowej wersji Spider-Mana na PlayStation 4 (Pro) oraz zwiększoną szczegółowość obiektów. Premiera Spider-Man: Miles Morales (według ostatnich doniesień wraz z remasterem podstawowej gry, która także otrzyma Ray Tracing) odbędzie się równocześnie z konsolą PlayStation 5, a więc najwcześniej w okolicach listopada.

Spider-Man: Miles Morales - pierwszy wgląd na Ray Tracing w grze [2]
Spider-Man: Miles Morales z aktywnym Ray Tracingiem na PlayStation 5.

Źródło: WCCFTech
Bądź na bieżąco - obserwuj PurePC.pl na Google News
Zgłoś błąd
Liczba komentarzy: 12

Komentarze:

x Wydawca serwisu PurePC.pl informuje, że na swoich stronach www stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Kliknij zgadzam się, aby ta informacja nie pojawiała się więcej. Kliknij polityka cookies, aby dowiedzieć się więcej, w tym jak zarządzać plikami cookies za pośrednictwem swojej przeglądarki.