NVIDIA w najbliższych sterownikach doda wsparcie dla ReShade
Wśród modyfikacji gier PC bardzo często popularne są filtry kolorów - te nieprzerwanie kojarzą się z ReShade, jako że wykorzystując filtry tam zawarte możemy w istotny sposób zmienić warstwę kolorystyczną wybranych gier. Swego czasu narzędzie ReShade było bardzo popularne w Wiedźminie 3, którym wiele osób zarzucało zbyt cukierkową i kolorową oprawę graficzną. Wykorzystując wspomniany program mogliśmy przykładowo wybrać nieco chłodniejszą tonację, co samo w sobie potrafiło jeszcze bardziej wpłynąć na klimat produkcji. Niedługo narzędzie ReShade może stać się jeszcze popularniejsze niż dotychczas dzięki najnowszym sterownikom firmy NVIDIA - te pojawią się w przyszłym tygodniu i dodadzą wsparcie dla filtrów ReShade.
W przyszłym tygodniu zadebiutują nowe sterowniki firmy NVIDIA. Oprócz wsparcia dla karty GeForce GTX 1660 SUPER dodadzą również możliwość korzystania z ReShade z poziomu GeForce Experience.
W przyszłym tygodniu, a ściślej mówiąc 29 października zadebiutuje karta graficzna NVIDIA GeForce GTX 1660 SUPER. Jak to w zwyczaju firmy bywa, w tym samym czasie wyjdą dedykowane sterowniki, które przede wszystkim będą dodawać zgodność z nowym układem graficznym. Tym razem jednak sterowniki przyniosą jeszcze jedną, dla wielu osób bardzo ciekawą funkcjonalność. Chodzi o dodanie wsparcia dla narzędzi ReShade, które często wykorzystywane są jako modyfikacje oprawy graficznej dla większości gier PC.
Narzędzia ReShade zostaną dodane do oprogramowania GeForce Experience i będzie można je wykorzystywać z poziomu np. GeForce FreeStyle lub NVIDIA Ansel. Na chwilę obecną jeszcze nie wiemy jak bardzo NVIDIA będzie promować to rozwiązanie i jak duża będzie możliwość ingerencji narzędzi ReShade w oprawy graficzne poszczególnych tytułów. Dedykowane sterowniki pojawią się za kilka dni i wówczas będziemy w stanie sprawdzić jak firma postanowiła użyć tych prostych narzędzi do modyfikowania oprawy graficznej.