Zgłoś błąd
X
Zanim wyślesz zgłoszenie, upewnij się że przyczyną problemów nie jest dodatek blokujący reklamy.
Typ zgłoszenia
Treść zgłoszenia
Twój email (opcjonalnie)
Nie wypełniaj tego pola
.
Załóż konto
EnglishDeutschРусскийFrançaisEspañol中国

id software

DOOM Eternal: id Software usunie Denuvo Anti-Cheat po krytyce

DOOM Eternal: id Software usunie Denuvo Anti-Cheat po krytyce

Informowaliśmy Was niedawno o wdrożeniu do pierwszej gry, DOOM Eternal, nowego rozwiązania antycheaterskiego, ochrzczonego mianem Denuvo Anti-Cheat od firmy Irdeto. System ten wywołał duże kontrowersje i przyczynił się do ostrej krytyki ze strony graczy zarówno na rozmaitych forach dyskusyjnych pokroju Reddita, jak i na platformie Steam. DOOM Eternal w ostatnim czasie został zasypany lawiną negatywnych ocen właśnie przez Denuvo Anti-Cheat. I wrzawa, która podniosła się z powodu tego systemu antycheaterskiego,...

DOOM Eternal pierwszą grą korzystającą z Denuvo Anti-Cheat

DOOM Eternal pierwszą grą korzystającą z Denuvo Anti-Cheat

Firma Bethesda Softworks dość niespodziewanie wprowadziła w najnowszej aktualizacji do DOOM Eternal inwazyjny system antycheaterski. Przypominający ten zastosowany w Valorant, sieciowej strzelaninie firmy Riot Games wzorowanej na Counter-Strike: Global Offensive (CSGO). Jest to o tyle zaskakujące, że tryb multiplayer najnowszej produkcji studia id Software nie cieszy się zbytnią popularnością wśród graczy. Nie przeszkodziło to jednak wydawcy oraz firmie Irdeto, która odpowiada za stworzenie nowego rozwiązania...

Premiera DOOM Eternal – gra zbiera piekielnie dobre recenzje

Premiera DOOM Eternal – gra zbiera piekielnie dobre recenzje

Dzisiaj odbyła się premiera DOOM Eternal, którą poprzedził wysyp recenzji krytyków. Była to jedna z najbardziej oczekiwanych gier tego półrocza. Wygląda na to, że było warto czekać. Jak wskazują oceny w serwisie Metacritic (średnia na poziomie 88-90% w zależności od wersji), produkcja została przyjęta bardzo ciepło, nawet jeszcze lepiej niż poprzedniczka, która okazała się znakomitym restartem kultowej serii FPS-ów. Gra została odblokowana po północy na platformach Bethesdy i Steam oraz momentalnie...

DOOM Eternal: ujawniono nowe, niższe wymagania sprzętowe gry

DOOM Eternal: ujawniono nowe, niższe wymagania sprzętowe gry

W ubiegłym tygodniu poznaliśmy minimalne i rekomendowane wymagania sprzętowe gry DOOM Eternal, ale zostały one szybko wycofane z platformy Steam. Długo jednak nie musieliśmy czekać na ich korektę. Studio id Software opublikowało na oficjalnej stronie internetowej firmy Bethesda nowe wymagania – poprawione i rozszerzone o dodatkowe ustawienia. Co więcej, zostały one obniżone. Najważniejszą informacją jest to, że zmniejszył się wymóg co do pamięci RAM i GPU w ustawieniach wysokich przy rozdzielczości...

DOOM 64 otrzyma nowy rozdział i wygeneruje ponad 1000 FPSów

DOOM 64 otrzyma nowy rozdział i wygeneruje ponad 1000 FPSów

Fani serii DOOM są bez wątpienia podekscytowani nadchodzącą odsłoną DOOM Eternal, zaś te osoby, które są z uniwersum najdłużej, z pewnością cieszą się jeszcze bardziej na ponowne wydanie odsłony DOOM 64. Dla każdego coś krwawego, a jak się okazuje, może nawet więcej krwawego niż się spodziewaliśmy. Okazuje się bowiem, że DOOM 64 otrzyma zupełnie nową zawartość, a także szansę wygenerowania szalonej liczby 1000 FPSów (jeśli tylko nasz pecet to umożliwi, bo czy ma to większy sens niż...

DOOM Eternal - poznaliśmy wymagania sprzętowe wersji PC

DOOM Eternal - poznaliśmy wymagania sprzętowe wersji PC

DOOM Eternal jest kontynuacją świetnie przyjętego DOOMa z 2016 roku. Tytuł pierwotnie miał ukazać w listopadzie ubiegłego roku, jednak ostatecznie twórcy dali sobie kilka dodatkowych miesięcy na doszlifowanie gry, a premiera finalnie została ustalona na 20 marca. Jako, że DOOM Eternal zadebiutuje za dwa tygodnie, id Software poinformowało o wymaganiach sprzętowych dla wersji PC. Oprócz komputerów osobistych, tytuł pojawi się także na konsolach PlayStation 4 oraz Xbox One. W późniejszym czasie natomiast...

DOOM Eternal w najwyższej formie: pierwsze 10 minut rozgrywki

DOOM Eternal w najwyższej formie: pierwsze 10 minut rozgrywki

Legendarny DOOM w odsłonie Eternal powróci już 20 marca tego roku. W krwawą, demoniczna rozpierduchę będzie można zagrać na pecetach oraz konsolach PlayStation 4 i Xbox One, ale również (choć nie w naszym kraju) na platformie Google Stadia. Premiera zbliża się wielkimi krokami, toteż w sieci zacznie pojawiać się coraz więcej materiałów z gry. Niedawno opublikowano zwiastun fabularny, a teraz dzięki serwisowi IGN mamy szansę zapoznać się z pierwszymi dziesięcioma minutami gameplay'u. Niemal trzy...

DOOM Eternal otrzyma ray tracing dopiero po premierze

DOOM Eternal otrzyma ray tracing dopiero po premierze

DOOM Eternal ukaże się już wkrótce, bo 20 marca 2020 roku. Niedawno mieliśmy okazję widzieć całkiem obszerny fragment spektakularnej rozgrywki nowej gry id software. Portal Digital Foundry miał okazję przyjrzeć się szczegółowo technologii gry, jak również porozmawiać z producentem wykonawczym gry, Marty Strattonem. Gra będzie pierwszym tytułem studia deweloperskiego, która wykorzystuje nowy silnik graficzny id Tech 7. W porównaniu do poprzednich iteracji silnika, wprowadzi on tym razem kolosalne...

DOOM Eternal - nowy zwiastun fabularny z polskim dubbingiem

DOOM Eternal - nowy zwiastun fabularny z polskim dubbingiem

Armie piekieł najechały ziemię. Wciel się w Slayera i w epickiej kampanii jednoosobowej pokonaj demony, podróżując między wymiarami, i powstrzymaj ostateczną zagładę ludzkości. Jedyne, czego się boją... to ty - Takimi słowami opatrzono najnowszy fabularny zwiastun gry DOOM Eternal, która to pojawi się na pecetach oraz konsolach PlayStation 4 i Xbox One już 20 marca tego roku (na Nintendo Switch nieco później, lecz wciąż w tym roku). Zwiastun został opatrzony polskim dubbingiem i prócz wprowadzenia...

DOOM Eternal z bronią na środku ekranu jak za dawnych lat

DOOM Eternal z bronią na środku ekranu jak za dawnych lat

W latach 90. wiele rzeczy, które obecnie bierzemy za pewniki w grach FPS, wcale nie były takie oczywiste. Na przykład sterowanie typu WSAD, czy nawet obsługa myszki. Przez dość długi czas, w tego typu tytułach, również broń nie była umieszczona w sposób, do jakiego przywykliśmy już od ponad dwóch dekad. Znajdowała się ona bowiem zazwyczaj na środku ekranu, do czego przyzwyczaiły nas najbardziej popularne w swoim gatunku Wolfenstein 3D oraz DOOM. Pierwszą poważną produkcją, która odważyła wyłamać...

DOOM - fan stworzył port na 21-letni aparat Kodak. Działa świetnie

DOOM - fan stworzył port na 21-letni aparat Kodak. Działa świetnie

DOOM jest jedną z najbardziej nieśmiertelnych gier wszech czasów. Najlepszym tego dowodem jest społeczność, która nadal tworzy nowe mapy i mody do dwóch pierwszych części. Ale nie tylko. Popularność DOOMa świetnie wyraża też fakt, że można zagrać w niego na praktycznie każdym rodzaju sprzętu elektronicznego, od starych telefonów Nokia na Symianie, przez elektroniczne billboardy na ciężarówkach, odtwarzacz Zune, a nawet... bankomat. Powodem, dla którego z taką łatwością można przekonwertować...

Doom Eternal nie ukaże się w tym roku. Premiera opóźniona

Doom Eternal nie ukaże się w tym roku. Premiera opóźniona

DOOM Eternal jest kontynuacją świetnie przyjętego DOOMa z 2016 roku. W tym sequelu miało nastać piekło na ziemi. Wydawcy z Bethesdy ambitnie założyli sobie, że gra miała wyjść na wszystkie platformy obecnej generacji, a więc PC, PS4, Xbox One, Nintendo Switch, a nawet Google Stadia. Niestety, mamy niedobre wieści dla fanów ultra-szybkich i ultra-brutalnych strzelanin FPP. DOOM Eternal nie ukaże się już w tym roku. Bethesda właśnie zakomunikowała, że premiera wyczekiwanego FPS-a zostanie przesunięta...

Doom 3 skończył 15 lat - Niesamowita atmosfera i grafika

Doom 3 skończył 15 lat - Niesamowita atmosfera i grafika

Seria gier id Software z nazwą Doom w tytule to przykład niesamowitej ewolucji, jaką mogliśmy obserwować w okresie ostatniego ćwierćwiecza. Najpierw Doom z 1993 roku, który zmienił oblicze PC i do dziś jest portowany na wszystko co ma wyświetlacz i procesor. Do dziś trudno uwierzyć, że stworzenie Dooma (zapisywanego też w postaci DOOM lub DooM) zajęło zaledwie rok. Rok później Doom II: Hell on Earth, który tylko podniósł poprzeczkę. I wiele lat ciszy, spowodowane przeniesieniem sił roboczych...

DOOM Eternal - nowy tryb multiplayer wygląda imponująco

DOOM Eternal - nowy tryb multiplayer wygląda imponująco

DOOM z 2016 był udanym powrotem do formy i wraz z Wolfensteinem stanowił bardzo udany powrót zręcznościowych strzelanin z szybką rozgrywką w nieco staroświeckim stylu. O ile jednak kampania gry id software zyskała ogromne uznanie, to jednak takim samym szacunkiem nie cieszył się tryb multiplayer. W poprzedniej odsłonie odpowiadało za niego zewnętrzne studio Certain Affinity. Id software zdawało sobie jednak sprawę z tego, że wielu graczy rozgrywkę wieloosobową potraktowało jedynie jako niechciany...

Będzie serial o kulisach powstania Dooma, produkuje znany aktor

Będzie serial o kulisach powstania Dooma, produkuje znany aktor

Historia id software i kluczowych postaci zatrudnionych w firmie to niezwykle bogaty temat. W 2003 David Kushner wydał nawet książkę poświęconą założeniu id i okresowi, w jakim powstawała gra Doom. Potencjał na ciekawy projekt związany z twórcami takich serii, jak Doom i Quake dostrzeżono nawet w Hollywood. USA Network właśnie zamówiło odcinek pilotażowy serialu opatrzonego tym samym tytułem, co książka Kushnera - Masters of Doom. Za produkcję odpowiada firma Ramona Films, której właścicielem...

Doom Eternal bez klasycznego multiplayera. Id ma inne pomysły

Doom Eternal bez klasycznego multiplayera. Id ma inne pomysły

Parafrazując popularnego niegdyś rapera Jaya-Z: ostatni Doom zrobił 99 rzeczy dobrze, ale multiplayer nie był jedną z nich. Gra id software była jednocześnie zaskakująco old-schoolowa, ale i bardzo świeża – właśnie przez swoje odejście od typowych schematów tytułów AAA. Jej atutami były długość, bardzo rozbudowane architektonicznie mapy, świetna mechanika poruszania się postaci i strzelania, a także nastawienie do fabuły i muzyka (Mick Gordon). Nic dziwnego, że Doom doczekał się drugiego...

DOOM Eternal - Gra będzie obsługiwała technologię ray tracingu

DOOM Eternal - Gra będzie obsługiwała technologię ray tracingu

Kłamstwem byłoby powiedzieć, że przy premierze ostatniej serii kart graficznych od NVIDII, czyli rodziny Turing, ray tracing nie grał pierwszych skrzypiec. Na zdjęciach i filmach technologia w grach prezentowała się oszałamiająco, a odbicia w szybach, wodzie oraz samo światło i cenie wyglądały zdecydowanie atrakcyjniej niż do tej pory. Zarówno w nowych tytułach, jak i starszych, odpowiednio zmodyfikowanych. Rzeczywistość jednak jak zwykle okazała się brutalniejsza - wydajność nie tylko jest dość...

DOOM Eternal - prezentacja rozgrywki. Premiera na jesieni

DOOM Eternal - prezentacja rozgrywki. Premiera na jesieni

Wczorajszy wieczór upłynął przede wszystkim pod znakiem Cyberpunka 2077 oraz Xboxa Scarlett, o których usłyszeliśmy konkretne informacje na konferencji Microsoftu. W nocy z kolei odbyła się konferencja Bethesdy, gdzie również nie zapomniano o prezentacji nadchodzących tytułów. Zdecydowanie największe wrażenie zrobił DOOM Eternal, który zapowiada się na jeszcze lepszą i bardziej dynamiczną grę od swojej poprzedniczki z 2016 roku. Studio id Software podało do wiadomości datę premiery gry, którą...

Recenzja Rage 2: Mordownia pierwsza klasa. Reszta jest milczeniem

Recenzja Rage 2: Mordownia pierwsza klasa. Reszta jest milczeniem

Gra Rage 2 to nie tylko tytułowe "Szaleństwo", ale także szczerość deweloperów. Co mam na myśli? Jeszcze na długi czas przed premierą wspomnianego tytułu, twórcy dali graczom jasno do zrozumienia, że nie będzie to gra, w której z dumą i poświęceniem będziemy ratować losy świata. Że nie będzie to gra, która wciągnie nas swoją fabułą niczym wir, powstały na skutek spuszczenia wody w toalecie. Wciągać miało z kolei coś zgoła innego - tak zwany gunplay, czyli wesołe, obwiesiowate truchtanie...

Reshade - Quake 3, FEAR, GTA V i Carmageddon z path tracingiem

Reshade - Quake 3, FEAR, GTA V i Carmageddon z path tracingiem

Na YouTubie, a dokładniej na kanale EiermannTelevision, pojawiło się kilka filmików przedstawiających wiele starszych (ale nie tylko) gier, które wzbogacono efektami ray tracing (a właściwie to path tracing). Technika ta zadebiutowała w tytułach Quake 3, Carmageddon, Grand Theft Auto 5, Grand Theft Auto 4, Half Life, F.E.A.R. oraz Star Wars Jedi Outcast, za sprawą ostatniej wersji oprogramowania Reshade. Wspomniany mod, tworzony przez Pascala Glichera, jest właśnie w fazie alfa i nie ma też co spodziewać...

Rage 2 otrzyma nową mechanikę rozgrywki dla streamerów

Rage 2 otrzyma nową mechanikę rozgrywki dla streamerów

Influencerzy, w tym streamerzy to bardzo istotni sprzymierzeńcy wydawców gier. To właśnie oni w ogromnym stopniu pomagają zbudować zainteresowanie wokół danego tytułu. Niemała w tym zasługa interakcji z publicznością. Niektóre platformy do streamingu używają całkiem rozbudowanego zestawu opcji dla widowni, aby ta mogła współuczestniczyć. Tak jest na przykład na Mixerze. Od września 2017 roku jest to także możliwe, w nieco innym wydaniu, na Twitchu – dzięki specjalnym rozszerzeniom. W nadchodzącym...

Rage 2 - znamy wymagania sprzętowe wyczekiwanego FPS-a

Rage 2 - znamy wymagania sprzętowe wyczekiwanego FPS-a

Pierwsza odsłona Rage jest co prawda dobrą grą, jednak daleko jej do ideału. Idealnie pasuje do niej określenie tytułu z niewykorzystanym potencjałem. Pomimo tego, że od jej premiery minęło już osiem lat, twórcy postanowili wydać sequel przy okazji nieco zmieniając sposób rozgrywki. Pierwsze gameplaye zapowiadają masę dobrej zabawy, jednak posiadacze starszych komputerów mogą się tylko zastanawiać, jakie komponenty wystarczą do "uciągnięcia" wszystkich zaprezentowanych graficznych wodotrysków?...

Rage 2 - nowy trailer podkreśla: gra stoi akcją i humorem, nie fabułą

Rage 2 - nowy trailer podkreśla: gra stoi akcją i humorem, nie fabułą

Tak, faktycznie, news ten może być nieco spóźniony, ale na swoje usprawiedliwienie mam tyle, że to był bardzo męczący weekend (trening przed majówką). W przeciwieństwie do majówki, gra Rage 2 (która jest bohaterem tego newsa) nie będzie jednak męcząca. W każdym razie nie w kwestii fabularnej. To, czym ma przyciągać produkcja to akcja. Nie nastawiajmy się więc na wielopoziomową, wyrywającą z butów historię. Avalanche Studios i id Software zapewniają raczej o wybuchach, wybuchach i... wybuchach....

Quake II z obsługą Ray Tracingu będzie dostępny jako open source

Quake II z obsługą Ray Tracingu będzie dostępny jako open source

Pewne rzeczy są wieczne. Jak na przykład miłość do Quake II. W moim przypadku to jedna z najlepszych i najważniejszych gier. Nic dziwnego, że podobnie jak miliony graczy na całym świecie, byłem pełen podziwu dla odświeżonego wyglądu starej gry wspartej przez najnowsze technologie wizualne. Przyznam szczerze, że przez chwilę, na początku, odebrałem to jako żart. Do póki nie zobaczyłem efektu. A ten jest niesamowity. W trakcie GTC 2019 NVIDIA zaprezentowała zaktualizowaną wersję Quake II ze zmodernizowaną...

Witchfire: krótki gameplay duchowego spadkobiercy Painkillera

Witchfire: krótki gameplay duchowego spadkobiercy Painkillera

Nad grą pt. Witchfire redakcja PurePC pochyliła się już z końcem 2017 roku, kiedy to polskie studio deweloperskie The Astronauts Adriana Chmielarza podczas The Game Awards 2017 zaprezentowało swój nowy projekt, będący właśnie tytułem Witchfire. Po zapowiedzi o projekcie zupełnie ucichło, jednak według sporadycznych wypowiedzi samego Chmielarza - gra ma się dobrze. Pod koniec ubiegłego roku pojawił się króciutki gameplay, dziś zaś pora na kolejnych kilka sekund z tego duchowego spadkobiercy Painkillera....

Rage 2 - w grze znajdzie się oldschoolowy system kodów

Rage 2 - w grze znajdzie się oldschoolowy system kodów

Kiedyś granie w gry wyglądało nieco odmiennie niż dzisiaj. Na pierwszy rzut oka zbyt wiele się w sumie nie zmieniło. Postęp graficzny nie poszedł aż tak bardzo do przodu i znacznie większą różnicę zauważymy między grami z 2009 i 1999 roku, niż grami z 2019 i 2019 roku. Dzisiejsze produkcje różnią się głównie tym, że są znacznie bardziej przystępne (czyt. prostsze), często wymagają połączenia z siecią i są pozbawione niektórych popularnych elementów, jak np. kodów. Przez to młodsi...

Nowy gameplay Rage 2 zapowiada dynamiczną akcję

Nowy gameplay Rage 2 zapowiada dynamiczną akcję

Studio Bethesda Softwork opublikowała wczorajszym wieczorem niemal 10-minutowy gameplay z wersji pre-beta gry Rage 2. Już od pierwszych minut można powiedzieć jedno: jeśli narzekaliście na brak dynamicznych gier i twierdziliście, że Wasze gamingowe myszki z najnowszymi sensorami marnują się w grach pokroju Assassin's Creed (w sensie, że nie wykorzystujecie w nich pełnego potencjału gryzoni), to dzięki Rage 2 wszystko się zmieni. Gra zapewni nam mnóstwa akcji, w której do rozgramiania przeciwników użyjemy...

Ray Tracing w Quake II - klasyka strzelanin w nowej odsłonie

Ray Tracing w Quake II - klasyka strzelanin w nowej odsłonie

Kupiliście kartę graficzną NVIDII z serii 20xx i szukacie tytułu, który płynnie obsłuży ray tracing? Oto on... A właściwie to nowa jego wersja. Światło dzienne ujrzał bowiem QUAKE II PATHTRACED (lub inaczej zwane Q2VKPT), czyli kultowa gra, która czasy młodości ma już dwie dekady za sobą, a dziś została wzbogacona o obsługę śledzenia promieni w czasie rzeczywistym. Osoby, które zgrzytały zębami z rozczarowania nad tym, jak technologia ta działa wespół z najnowszymi grami AAA, być może...

Quake II przeniesiony na API Vulkan. Projekt do pobrania za darmo

Quake II przeniesiony na API Vulkan. Projekt do pobrania za darmo

Quake czyli seria-legenda, która pojawiła się na świecie w 1996 roku powraca. Ale nie, nie chodzi o remake czy kolejną odsłonę, a o przeniesienie drugiej części gry na środowisko o nazwie Vulkan. Dzięki temu Quake II zyskuje przede wszystkim obsługę rozdzielczości FullHD, ale także lepszą kompatybilność (w porównaniu z oryginałem) ze współczesnymi komputerami. Autorem projektu vkQuake2, który możemy pobrać za darmo jest Polak - programista Krzysztof Kondrak. Jak napisał na swoim Twitterze,...

Rage 2: trailer The 12 Days of RAGEmas - świąteczne szaleństwo

Rage 2: trailer The 12 Days of RAGEmas - świąteczne szaleństwo

Rage 2, czyli wyjątkowo surrealistyczny shooter będący wynikiem prac studia id Software (Doom) oraz Avalanche Studios (Just Cause) otrzymał nowy, świąteczny trailer pt. The 12 Days od RAGEmas. Myślę, że deweloperzy przyzwyczaili nas już do swojego poronionego nieco poczucia humoru, jednak okazuje się być ono tak dobre, że z rozkoszą przyjmiemy więcej. Nowy trailer także jest zachowany w nie najmądrzejszym tonie, co jednak pozwala wierzyć, że początkowe wątpliwości związane z sequelem Rage szybko...

PureRetro: 25 lat temu pojawił się DOOM i zdefiniował gatunek FPS

PureRetro: 25 lat temu pojawił się DOOM i zdefiniował gatunek FPS

10 grudnia 1993 to data która zaważyła na obecnym kształcie rynku gier. Pierwszy FPS z prawdziwego zdarzenia opuścił tego dnia studio id Software i w postaci gry rozpowszechnianej na licencji shareware trafił na serwery Uniwersytetu w Wisconsin, dokładnie o północy, 25 lat temu. Całość zajmowała zaledwie dwie dyskietki (ok. 2,4 MB danych), oferując graczom nawet kilka godzin wyśmienitej zabawy (plus rozgrywki w trybie dla wielu graczy, jeśli ktokolwiek miał dostęp do komputerów połączonych w sieć)....

Rage 2: zwiastun otwartego świata, data premiery i... brak Steama

Rage 2: zwiastun otwartego świata, data premiery i... brak Steama

W maju tego roku zapowiedziano drugą odsłonę szalonej gry pt. Rage. W dzień po wspomnianej zapowiedzi ukazał się pierwszy trailer, który pokazał co nieco z gameplay'u i trzeba przyznać, że kolejne doniesienia na temat gry sukcesywnie przywracały wiarę w powodzenie produkcji zwłaszcza, że "Jedynka" nie przez wszystkich graczy została odebrana pozytywnie. Jak informuje dziś Bethesda, Rage 2 będzie miało swoją premierę dokładnie w rok po oficjalnej zapowiedzi, to jest 14 maja 2019. Wraz ze zdradzeniem...

Rage 2 - nowy gameplay zdradza, że będzie wybuchowa zabawa

Rage 2 - nowy gameplay zdradza, że będzie wybuchowa zabawa

Kiedy czytacie tego newsa, QuakeCon 2018 trwa w najlepsze. W tym roku impreza odbywa się w dniach 9-12 sierpnia i choć skończy się dopiero jutro, to przyniosła już kilka emocjonujących wieści, m.in. nowy gameplay trailer gry Rage 2. Jak z pewnością pamiętacie, zapowiedź kolejnego Rage nie spotkała się z wielkim entuzjazmem ze strony graczy. Wielu z nas znało bowiem poprzednika z 2011 roku i przyzna, że może nie była to gra zła, ale na pewno specyficzna i nie przemawiająca do każdego gracza. Wygląda...

Doom Eternal: szykuje się piekielnie dobra rozgrywka

Doom Eternal: szykuje się piekielnie dobra rozgrywka

Podczas konferencji QuakeCon, id Software zaprezentowało kilkanaście minut rozgrywki w najnowszą część Dooma, z podtytułem Eternal. W rzeczywistości demonicznego świata wracamy do rozgrywki w dobrze znanym otoczeniu, to tak naprawdę nowa wariacja na temat Hell on Earth, czyli Dooma II. Po krótkim fragmencie rozgrywki trudno ocenić jak wiele zmieniło się w stosunku do Dooma z 2016 roku, niemniej kilka elementów wyraźnie podpowiada, że Doom nie będzie już taki sam jak kiedyś. Będzie po prostu jeszcze...

Darmowy Quake “Champions Pack” do Ryzenów i Polarisów

Darmowy Quake “Champions Pack” do Ryzenów i Polarisów

Kto z nas nie lubi niespodzianek i prezentów? Chyba nikt! Producenci sprzętu dobrze o tym wiedzą, często dorzucając do swoich produktów dodatkowe aplikacje i gry, które mają przekonać niezdecydowanego konsumenta. Przoduje w tym głównie AMD, NVIDIA oraz Intel. Tym razem Czerwoni powzięli decyzję by ogłosić identyczną promocję, która obejmować będzie ich najnowsze procesory Ryzen oraz generację konsumenckich kart graficznych z rodziny Polaris. Dzięki współpracy AMD z Bethesdą osoby, które zdecydują...

Wyciekło zdjęcie opakowania Radeon RX Vega i Quake Champions

Wyciekło zdjęcie opakowania Radeon RX Vega i Quake Champions

Premiera Vegi coraz bliżej. Jeśli wierzyć "pomyłce" na fanpage'u AMD Polska to nowej karty Czerwonych możemy się spodziewać jeszcze do końca tego kwartału. Wielkimi krokami nadchodzi również kolejna część jednej z najbardziej kultowych serii FPS-ów w dziejach, której pierwsza część potrafiła swego czasu całe pokolenie przekonać do kupna kart Voodoo - Quake Champions. Co łączy te dwie premiery? Wygląda na to, że całkiem dużo, a przynajmniej na to wskazywałoby zdjęcie, które trafiło niedawno...

x Wydawca serwisu PurePC.pl informuje, że na swoich stronach www stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Kliknij zgadzam się, aby ta informacja nie pojawiała się więcej. Kliknij polityka cookies, aby dowiedzieć się więcej, w tym jak zarządzać plikami cookies za pośrednictwem swojej przeglądarki.