Zgłoś błąd
X
Zanim wyślesz zgłoszenie, upewnij się że przyczyną problemów nie jest dodatek blokujący reklamy.
Błędy w spisie treści artykułu zgłaszaj jako "błąd w TREŚCI".
Typ zgłoszenia
Treść zgłoszenia
Twój email (opcjonalnie)
Nie wypełniaj tego pola
.
Załóż konto
EnglishDeutschукраїнськийFrançaisEspañol中国

hexen

Twórcy remake'u System Shocka reagują na słowa szefa Xbox o przywróceniu kultowych gier. Przywołano Heretic i Hexen

Twórcy remake'u System Shocka reagują na słowa szefa Xbox o przywróceniu kultowych gier. Przywołano Heretic i Hexen

Minęło sporo czasu, ale władze Microsoftu wreszcie dopięły swego. Po wyczerpujących bojach Activision Blizzard zostało wchłonięte przez branżowego giganta, co sprawia, że przed Philem Spencerem i spółką rysuje się wiele interesujących perspektyw (co to będzie oznaczało dla graczy - czas pokaże). Na razie możemy się zadowolić nie tylko kilkoma pierwszymi wypowiedziami na gorąco po fuzji, ale przy okazji pewną wypowiedzią w ramach reakcji na nie.

Microsoft przejął Activision Blizzard - to już wiemy. Sprawdźmy, jakie legendarne tytuły może wskrzesić firma z Redmond

Microsoft przejął Activision Blizzard - to już wiemy. Sprawdźmy, jakie legendarne tytuły może wskrzesić firma z Redmond

Pierwsze emocje po nabyciu studia Activision Blizzard przez Microsoft już opadły. Zanim to jednak nastąpiło, wielu z nas zaczęło zastanawiać się, jak fuzja ta wpłynie na szeroko rozumiany gamedev: czy Sony czuje już na sobie podszyty diabelskim śmiechem oddech Xboksa, czy ostatecznie graczy czeka sroga monopolizacja rynku gier i jakie kolejne studio może oczekiwać, że Microsoft wyciągnie po nie swoje obrzydliwie bogate łapska - wszystkie te scenariusze zostały już w sieci poruszone. Wnioski z nich...

Gra AMID EVIL z obsługą ray tracingu. Pokazano pierwsze screeny

Gra AMID EVIL z obsługą ray tracingu. Pokazano pierwsze screeny

NVIDIA obiecała nam niesamowity skok jakości grafiki w grach dzięki Ray Tracingowi, ale tych nadal nie mamy zbyt wiele, ani pośród wysokobudżetowych produkcji, ani tych niezależnych. Dlatego też każda nowo wprowadzona implementacja tej technologii siłą rzeczy przykuwa dużo uwagi. Do tej pory osiem tytułów oferowało usprawnienia grafiki dla kart z rodziny RTX oraz GTX, a najnowszym z nich była przygodówka Deliver Us The Moon. Teraz Ray Tracing znajdziemy także w grze AMID EVIL, która jest FPS-em w...

Doom, Heretic, Blood i Duke 3D - klasyka FPS w nowym wydaniu

Doom, Heretic, Blood i Duke 3D - klasyka FPS w nowym wydaniu

Od dystrybutorów gier bardzo często otrzymujemy protezy klasyki, opakowane w DOSBoxa i udające (w takiej formie), że wciąż są świetne. Wiele pozmieniało się od czasów kart VGA i szalonych rozdzielczości sięgających w porywach do... 320x200 pikseli. Po co męczyć się z miniaturowym oknem rozciągniętym na na cały ekran lub grą w polu o wielkości znaczna pocztowego, skoro wokół istnieje wiele mniej lub bardziej udanych source portów, zachowujących clue oryginalnej rozgrywki, a zarazem oferujących...

PureRetro: 25 lat temu pojawił się DOOM i zdefiniował gatunek FPS

PureRetro: 25 lat temu pojawił się DOOM i zdefiniował gatunek FPS

10 grudnia 1993 to data która zaważyła na obecnym kształcie rynku gier. Pierwszy FPS z prawdziwego zdarzenia opuścił tego dnia studio id Software i w postaci gry rozpowszechnianej na licencji shareware trafił na serwery Uniwersytetu w Wisconsin, dokładnie o północy, 25 lat temu. Całość zajmowała zaledwie dwie dyskietki (ok. 2,4 MB danych), oferując graczom nawet kilka godzin wyśmienitej zabawy (plus rozgrywki w trybie dla wielu graczy, jeśli ktokolwiek miał dostęp do komputerów połączonych w sieć)....

x Wydawca serwisu PurePC.pl informuje, że na swoich stronach www stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Kliknij zgadzam się, aby ta informacja nie pojawiała się więcej. Kliknij polityka cookies, aby dowiedzieć się więcej, w tym jak zarządzać plikami cookies za pośrednictwem swojej przeglądarki.