Zgłoś błąd
X
Zanim wyślesz zgłoszenie, upewnij się że przyczyną problemów nie jest dodatek blokujący reklamy.
Błędy w spisie treści artykułu zgłaszaj jako "błąd w TREŚCI".
Typ zgłoszenia
Treść zgłoszenia
Twój email (opcjonalnie)
Nie wypełniaj tego pola
Załóż konto
EnglishDeutschукраїнськийFrançaisEspañol中国
 

DOOM Eternal otrzyma ray tracing i DLSS. Poprawa wydajności czeka nas także w RDR2 oraz Rainbow Six Siege

Dominik Wiśniewski | 01-06-2021 19:00 |

DOOM Eternal otrzyma ray tracing i DLSS. Poprawa wydajności czeka nas także w RDR2 oraz Rainbow Six SiegeObecnie już ponad 130 gier i aplikacji obsługuje rozwiązania takie jak ray tracing, DLSS czy NVIDIA Broadcast. Także najnowsza technika Zielonych, a więc NVIDIA Reflex, działa już w dwunastu popularnych grach-strzelankach takich jak Call of Duty: Black Ops Cold War, Apex Legends, Destiny 2 czy Overwatch. Nowościom i aktualizacjom nie ma jednak końca. NVIDIA poinformowała mianowicie, że kolejnych osiem gier otrzyma niebawem wsparcie ray tracingu oraz / lub DLSS. Mowa o tytułach DOOM Eternal, Red Dead Redemption 2 (tylko DLSS), Rainbow Six Siege (tylko DLSS), Icarus, LEGO Builder's Journey, DYING: 1983, The Ascent oraz The Persistence. Naszych Czytelników z pewnością najbardziej zaciekawi aktualizacja gry od id Software, a więc DOOM Eternal.

Już w czerwcu tego roku gra DOOM Eternal otrzyma darmową aktualizację, wzbogacającą tytuł o wsparcie DLSS oraz ray tracingu.

DOOM Eternal otrzyma ray tracing i DLSS. Poprawa wydajności czeka nas także w RDR2 oraz Rainbow Six Siege [1]

Mighty DOOM - nowa gra Bethesdy na system Android. Forma nie wszystkim może jednak przypaść do gustu

NVIDIA prezentując nadchodzące wsparcie ray tracingu oraz DLSS w grze DOOM Eternal posłużyła się zwiastunem (poniżej) sporządzonym przy wykorzystaniu karty graficznej NVIDIA GeForce RTX 3080 Ti. Gra uruchomiona została w rozdzielczości 4K, a dzięki technice DLSS była w stanie wygenerować od 75 do 110 klatek na sekundę. Nie można zaprzeczyć, że dzięki czerwcowej aktualizacji, w grze DOOM Eternal czeka nas więc poprawa wydajności. Grafiki także, choć trzeba przyznać, że wspomniany update nie przyniesie pełni możliwości ray tracingu.

Test wydajności DOOM Eternal PC - Piekielnie dobra optymalizacja!

Czerwcowy patch gry DOOM Eternal w zakresie ray tracingu przejawi się bowiem wyłącznie w odbiciach. Niestety nie wiadomo, czy planowana są kolejne aktualizacje, które zaserwowałyby także takie elementy jak globalne oświetlenie oparte na śledzeniu promieni, okluzja otoczenia ze śledzeniem promieni czy cieniowanie oparte na śledzeniu promieni, by gracze mogli uzyskać pełnię możliwości ray tracingu. Poniżej możecie zobaczyć, jak prezentują się pozostałe tytuły wzbogacone o DLSS / ray tracing. Po szczegóły zapraszamy na oficjalną stronę NVIDII.

Źródło: NVIDIA
Bądź na bieżąco - obserwuj PurePC.pl na Google News
Zgłoś błąd
Liczba komentarzy: 24

Komentarze:

x Wydawca serwisu PurePC.pl informuje, że na swoich stronach www stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Kliknij zgadzam się, aby ta informacja nie pojawiała się więcej. Kliknij polityka cookies, aby dowiedzieć się więcej, w tym jak zarządzać plikami cookies za pośrednictwem swojej przeglądarki.