Zgłoś błąd
X
Zanim wyślesz zgłoszenie, upewnij się że przyczyną problemów nie jest dodatek blokujący reklamy.
Błędy w spisie treści artykułu zgłaszaj jako "błąd w TREŚCI".
Typ zgłoszenia
Treść zgłoszenia
Twój email (opcjonalnie)
Nie wypełniaj tego pola
Załóż konto
EnglishDeutschукраїнськийFrançaisEspañol中国
 

doom 2

Doom 2 otrzymał nieoficjalne wsparcie dla Path Tracingu. Całkowicie zmienia on wizualnie niemal 30-letnią grę

Doom 2 otrzymał nieoficjalne wsparcie dla Path Tracingu. Całkowicie zmienia on wizualnie niemal 30-letnią grę

Path Tracing w grach to wciąż świeże rozwiązanie, którego pełne wdrożenie jeszcze cztery lata temu pozostawało w sferze marzeń deweloperów. Dzisiaj możemy zaś doświadczyć jego implementacji w pierwszych grach z kategorii AAA. Najbardziej zaawansowana odmiana Ray Tracingu trafia jednak też do starszych produkcji, często za pośrednictwem fanowskich modów. Tak stało się też w przypadku legendarnego Dooma 2. Path Tracing zmienił ją nie do poznania.

Pure Retro #13 - Doom 3, czyli próba połączenia przeciwieństw. Kontrowersyjne podejście i cud techniki swoich czasów

Pure Retro #13 - Doom 3, czyli próba połączenia przeciwieństw. Kontrowersyjne podejście i cud techniki swoich czasów

Rok 2004 był piękny, jeżeli chodzi o gry wideo. Świt wybitnych strategii, znakomite gry akcji różnej maści, no i oczywiście fenomenalne FPS-y. Szczególnie warto zwrócić uwagę na ówczesne lato i jesień, gdy rynek został wręcz zalany przez pozycje, które albo stały się natychmiastowymi hitami, albo z czasem do nich dołączały. O ile najbardziej z tamtego okresu cenię sobie Vampire: The Masquerade - Bloodlines, o tyle z wielu powodów na jej sukces trzeba było poczekać. Ale wydaje mi się, że najwięcej...

DOOM - nowy mod pozwala zarażać demony koronawirusem

DOOM - nowy mod pozwala zarażać demony koronawirusem

Już za dwa dni zadebiutuje Doom: Eternal, czyli nowa część popularnej sagi strzelanin z piekielnymi hordami z roli głównej. Eternal będzie kontynuował wydarzenia jakie miały miejsce w grze Doom z 2016 roku. W międzyczasie możemy wykorzystać radosne oczekiwanie na eksterminację demonów np. w klasycznej odsłonie Doom z 1993 roku. Tym bardziej, że zarówno do klasycznego tytułu z 1993 roku jak również do jej kontynuacji przygotowano nową modyfikację, która jest bezpośrednio powiązana z obecną sytuacją...

Annie: cztery mapy do Dooma II, które powstawały 12 lat

Annie: cztery mapy do Dooma II, które powstawały 12 lat

Pewne gry starzeją się wyjątkowo majestatycznie, wszystko dzięki portom bazującym na oryginalnych źródłach, pokaźnej bazie modów i tym nieuchwytnym czymś, określanym najczęściej mianem grywalności albo imersji. Bez wątpienia do takich gier należą Doom i Doom II, które do dziś doczekały się setek nowych map i epizodów oraz równie wielkiego grona fanów gry, której premiera odbyła się w... 1993 roku. Autor moda Annie, będącego kolejnym epizodem opowieści o pogromcy piekielnych hord w imieniu...

Tagi:

Pure Classic #1: DOOM! DOOM! Niech żyją czerwone piksele

Pure Classic #1: DOOM! DOOM! Niech żyją czerwone piksele

Zrujnowany marsjański ośrodek wojskowo-badawczy, samotny marines, dziesiątki poziomów, setki kilometrów korytarzy i miliony potworów do rozwalenia, czyli kwintesencja pierwszoosobowych strzelanin zamknięta w jednym magicznym słowie - DOOM. Kultowa produkcja id Software jest powszechnie uznawana za praojca gatunku, chociaż tylko umiejętnie rozwijała pomysły zapoczątkowane w Hovertank 3D, Catacomb 3D oraz Wolfenstein 3D. Zrobiła to jednak perfekcyjnie, wykorzystując wszelkie dostępne wówczas środki...

x Wydawca serwisu PurePC.pl informuje, że na swoich stronach www stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Kliknij zgadzam się, aby ta informacja nie pojawiała się więcej. Kliknij polityka cookies, aby dowiedzieć się więcej, w tym jak zarządzać plikami cookies za pośrednictwem swojej przeglądarki.