Zgłoś błąd
X
Zanim wyślesz zgłoszenie, upewnij się że przyczyną problemów nie jest dodatek blokujący reklamy.
Błędy w spisie treści artykułu zgłaszaj jako "błąd w TREŚCI".
Typ zgłoszenia
Treść zgłoszenia
Twój email (opcjonalnie)
Nie wypełniaj tego pola
.
Załóż konto
EnglishDeutschукраїнськийFrançaisEspañol中国

soulslike

Future Games Show: Spring Showcase 2024 - przegląd najciekawszych zapowiedzi. Star Wars Outlaws, Hellblade II i inne

Future Games Show: Spring Showcase 2024 - przegląd najciekawszych zapowiedzi. Star Wars Outlaws, Hellblade II i inne

Jeżeli chodzi o tegoroczne eventy, wszystko dopiero powoli się rozkręca, a te głośniejsze pojawią się dopiero nieco później. Mimo wszystko warto zerknąć na Future Games Show - chociażby przez wzgląd na całkiem pokaźną liczbę prezentowanych gier. Wiosenny pokaz reprezentuje bowiem zarówno najbardziej oczekiwane gry AAA, jak i interesujące pozycje z segmentu indie. Inna sprawa, że nie każdy miał ochotę przeczekiwać np. wygłupów prezenterów...

Dark Souls: Archthrones - niezwykle ambitny fanowski prequel gry FromSoftware wkrótce dostanie wersję demo

Dark Souls: Archthrones - niezwykle ambitny fanowski prequel gry FromSoftware wkrótce dostanie wersję demo

Jeśli chodzi o gry tego typu, obecnie czekamy nade wszystko na dodatek do Elden Ring, który ma ukazać się już w czerwcu. Shadow of the Erdtree nie będzie jednak jedyną potencjalną atrakcją dla fanów pozycji od FromSoftware. Środowisko moderskie ponownie daje o sobie znać. Nie jest ono co prawda aż tak rozwinięte, jak w przypadku wielu innych serii - między innymi dlatego, że deweloperzy niespecjalnie interesują się modyfikacjami, ale Archtrones to coś wartego uwagi.

Thorgal i Nocny Wędrowiec - polskie studio Mighty Koi zapowiada dwie nowe gry. Jedna z nich może być konkurencją dla Wiedźmina 4

Thorgal i Nocny Wędrowiec - polskie studio Mighty Koi zapowiada dwie nowe gry. Jedna z nich może być konkurencją dla Wiedźmina 4

Warszawskie studio Mighty Koi, na które składa się ponad 100 osób mających już doświadczenie w branży gier (Bandai Namco, Ubisoft, FromSoftware, Square Enix), ogłosiło właśnie dwie nowe produkcje: Thorgal oraz Nocny Wędrowiec. Obie tworzone są przy użyciu silnika Unreal Engine 5, natomiast twórcy posiłkują się także „sztuczną inteligencją” i techniką fotogrametrii. Oprócz samych informacji otrzymaliśmy również pierwsze zwiastuny gier.

Lies of P - twórcy udanego soulslike'a po cichu pozbyli się Denuvo. Dodatkowo grę kupimy w rekordowo niskiej cenie

Lies of P - twórcy udanego soulslike'a po cichu pozbyli się Denuvo. Dodatkowo grę kupimy w rekordowo niskiej cenie

W świecie gier wideo dość złą sławą cieszy się obecnie zabezpieczenie antypirackie o nazwie Denuvo. Według większości graczy rozwiązanie to sprawia wiele problemów, a przede wszystkim ma negatywny wpływ na wydajność produkcji. Twórcy świetnej gry z gatunku soulslike o tytule Lies o P podjęli kontrowersyjną decyzję przed samym debiutem i dodali do niej ten system DRM. Produkcja mimo to osiągnęła spory sukces, a teraz postanowiono wycofać omawiane rozwiązanie.

Rise of the Ronin - reżyser opowiada o grze. Pierwszy tytuł od twórców NiOh, w którym nie zabijasz wszystkiego, co się rusza

Rise of the Ronin - reżyser opowiada o grze. Pierwszy tytuł od twórców NiOh, w którym nie zabijasz wszystkiego, co się rusza

Kończący się rok kalendarzowy nie należał do najlepszych w historii dla Team Ninja. Ambitny zespół wypuścił kilka miesięcy temu Wo Long Fallen Dynasty - grę, która na pewno nie należała do najgorszych, ale jednak odstawała poziomem od chociażby świetnej serii NiOh. Ale rozczarowanie może zostać zmazane już wiosną przyszłego roku, gdy deweloperzy wypuszczą pozycję znacząco różną od swoich dotychczasowych projektów. A na razie garść nowych informacji.

Będę grał w gry, czyli garść tytułów wartych sprawdzenia przed końcem 2023 roku. Warhammer 40K: Rogue Trader i inni

Będę grał w gry, czyli garść tytułów wartych sprawdzenia przed końcem 2023 roku. Warhammer 40K: Rogue Trader i inni

Mieliśmy różne lata w branży gier - czasem mówiliśmy o urodzaju, innym razem pewnym deficycie. Trudno jednak przypomnieć sobie większy rozstrzał jakościowy od tegorocznego. Wielkie rozczarowania mieszają się z wspaniałymi hitami i tytułami z potencjałem, ale problemami technicznymi. Na pewno jednak było w co grać. Sam zdążyłem sobie wyselekcjonować grupę pozycji, które na pewno chciałbym sprawdzić bliżej świątecznego urlopu.

Lords of the Fallen - twórcy wprowadzą nowe zaklęcia, kilka misji i więcej darmowej zawartości jeszcze przed końcem 2023 roku

Lords of the Fallen - twórcy wprowadzą nowe zaklęcia, kilka misji i więcej darmowej zawartości jeszcze przed końcem 2023 roku

Powoli zamyka nam się tegoroczna ofensywa hitów. Choć już od początku regularnie pojawiały się mocne pozycje, nasilenie nastąpiło jesienią, przynosząc urodzaj zarówno pod kątem liczby, jak i różnorodności tytułów. Miejsce znalazło się także dla fanów gier typu soulslike. Po udanej wrześniowej premierze Lies of P, niespełna miesiąc później Hexworks wypuściło długo wyczekiwane Lords of the Fallen. Gra spotkała się jednak z mieszanym odbiorem.

Lords of the Fallen - poważne problemy techniczne nie przeszkodziły w sprzedaży. Deweloperzy chwalą się świetnymi wynikami

Lords of the Fallen - poważne problemy techniczne nie przeszkodziły w sprzedaży. Deweloperzy chwalą się świetnymi wynikami

Na kilka kolejnych tegorocznych wieści związanych z nowymi grami przynajmniej jakaś ich część zazwyczaj jest mniej lub bardziej związana z problemami technicznymi na premierę. Mały zwiastunem owej tendencji było jeszcze zeszłoroczne The Callisto Protocol, a następnie ruszyła już cała lawina problemów. Nie inaczej niestety jest z grą Hexworks, która pomimo wielu zalet doczekała się masy problemów. Ale to bynajmniej nie znaczy, że poniesiono klęskę.

Lords of the Fallen - problemy na premierę. Wyczekiwana gra Hexworks mocno krytykowana, głównie za optymalizację

Lords of the Fallen - problemy na premierę. Wyczekiwana gra Hexworks mocno krytykowana, głównie za optymalizację

Bogata w premiery jesień ma sporo do zaoferowania także osobom preferującym nieco trudniejszą rozgrywkę. Na początku drugiej połowy września studio Round8 wypuściło Lies of P, wzorując się w dużej mierze na klimacie i rozgrywce z Bloodborne. Wydawało się, że za sukcesem Koreańczyków podąży ekipa z Hexworks, wespół z wydawcą CI Games prezentując nam Lords of the Fallen - tym razem wzorowane na trylogii Dark Souls. Ale sprawa jest bardziej skomplikowana.

Lords of the Fallen - klimatyczne i różnorodne starcia w otoczce rodem z Dark Souls. Niecałe 20 minut czystej rozgrywki

Lords of the Fallen - klimatyczne i różnorodne starcia w otoczce rodem z Dark Souls. Niecałe 20 minut czystej rozgrywki

Podczas gdy FromSoftware po sukcesie w postaci Elden Ring zrobiło sobie ostatnio przerwę od tych klimatów odświeżając serię Armored Core, osoby pragnące pozostać w settingu dark fantasy nie zostaną zaniedbani. Przebogata w różnorodne premiery jesień przyniesie nam bowiem chociażby wydaną przez CI Games grę Hexworks, będącą jednocześnie swojego rodzaju sequelem i zarazem zupełnie nowym otwarciem obiecującego uniwersum.

Lords of the Fallen - twórcy prezentują nowy gameplay. Pokaz walki oraz mechanik rozgrywki w różnych lokacjach

Lords of the Fallen - twórcy prezentują nowy gameplay. Pokaz walki oraz mechanik rozgrywki w różnych lokacjach

Zwolennicy klimatów krążących wokół souls-like'ów mają jeszcze przed sobą mocne tytuły. Po niedawnej premierze Remnant II we wrześniu czeka nas chociażby Lies of P od Round8 Studio, które zdążyło już pokazać się od całkiem dobrej strony w wersji demonstracyjnej. No i zaledwie niespełna miesiąc później ekipa z Hexworks wychodzi z bardzo efektownym projektem, którego dotychczasowe materiały prezentują się dość zachęcająco dla fanów gatunku.

Dark Souls III: Archthrones - prequel trzeciej części wciąż powstaje. Twórcy ambitnej modyfikacji zapowiadają też wersję demo

Dark Souls III: Archthrones - prequel trzeciej części wciąż powstaje. Twórcy ambitnej modyfikacji zapowiadają też wersję demo

Wychodzi na to, że jesienią trudno będzie się opędzić od różnorakich premier. Nie zabraknie wielkich tytułów, ale także kilku mniejszych, równie ciekawych (a dla niektórych wręcz ciekawszych) projektów. Wśród tych drugich pojawiła się następna warta uwagi rzecz - choć na szczęście na razie nie zajmie nam aż tak wiele czasu. Mowa bowiem o próbnej wersji jednego z najciekawiej zapowiadających się modów związanych z zamknięciem kultowej trylogii od FromSoftware.

Armored Core VI: Fires of Rubicon - dynamiczne walki mechów i pojedynek z bossem. FromSoftware prezentuje rozgrywkę

Armored Core VI: Fires of Rubicon - dynamiczne walki mechów i pojedynek z bossem. FromSoftware prezentuje rozgrywkę

Pod koniec kwietnia FromSoftware nareszcie pojawiło się z pierwszą oficjalną prezentacją powracającego po latach IP. Wieści te poruszyły zarówno osoby pamiętające jeszcze czasy regularnego wychodzenia kolejnych odsłon Armored Core, jak i tych, którzy znają raczej późniejszy dorobek studia w postaci Dark Souls, Bloodborne czy Elden Ring. Ostatnio zaś pojawiły się materiały nieco szerzej ukazujące gameplay i wydaje się, że obie grupy mogą być zadowolone.

Lords of the Fallen - deweloperzy chwalą się nowym materiałem. Zaprezentowano system eksploracji dwóch swiatów

Lords of the Fallen - deweloperzy chwalą się nowym materiałem. Zaprezentowano system eksploracji dwóch swiatów

Przed studiem Hexworks całkiem niemałe wyzwanie. W trakcie nadchodzącej jesiennej kampanii muszą bowiem przebić się przez masę wysokobudżetowych produkcji, jakie na nas czekają. Ale jak na razie trzeba przyznać, że zapowiedzi od wydawcy CI Games są obiecujące. Najnowsza z nich pojawiła się w trakcie Future Games Show. Mogliśmy rzucić okiem na pewną interesującą mechanikę, która będzie miała kluczowe znaczenie dla rozgrywki.

Lies of P - mroczny souls-like w świecie Pinokia otrzymał nowy zwiastun z data premiery. Można ograć wersję demo

Lies of P - mroczny souls-like w świecie Pinokia otrzymał nowy zwiastun z data premiery. Można ograć wersję demo

Summer Game Fest 2023 był też dobrą okazją dla Round 8 do zaktualizowania statusu swojej gry. Deweloperzy projektują klimatycznie nawiązujący do Bloodborne tytuł już od dłuższego czasu, zaprezentowali także całkiem sporo materiałów, które pozwalają wierzyć w powodzenie tego konceptu. Przekonamy się o tym już za kilka miesięcy, tymczasem zaś poza obejrzeniem nowego trailera mamy szansę na wstępne sprawdzenie nadchodzącej pozycji już teraz.

Lords of the Fallen z datą premiery i nowym trailerem. Poznaliśmy też zawartość Edycji Deluxe i Edycji Kolekcjonerskiej

Lords of the Fallen z datą premiery i nowym trailerem. Poznaliśmy też zawartość Edycji Deluxe i Edycji Kolekcjonerskiej

Deweloperzy z HEXWORKS – studia należącego do CI Games – zapraszają nas do wyruszenia w epicką podróż po rozległym, mrocznym i zdradzieckim świecie, ogłaszając tym samym, że gra akcji RPG pt. Lords of the Fallen będzie mieć swoją premierę już 13 października 2023 roku. Nadchodząca produkcja to duchowy spadkobierca odsłony z 2014 roku, a jednocześnie pełny restart dla serii. Już dziś startuje też możliwość składania zamówień przedpremierowych dla wersji na PC, PlayStation 5 i Xbox Series...

Dark Souls - oto próbka fanowskiego remastera na Unreal Engine 5. Anor Londo wygląda znacznie efektowniej niż w oryginale

Dark Souls - oto próbka fanowskiego remastera na Unreal Engine 5. Anor Londo wygląda znacznie efektowniej niż w oryginale

Sukces zeszłorocznego Elden Ring - tytułu po dziś dzień otrzymującego kolejne branżowe nagrody - nieco zepchnął w cień trylogię From Software, która rozkręciła nurt souls-like, prowadząc do kolejnych udanych tytułów. Na pewien czas nie działały nawet tamtejsze serwery (a w przypadku Prepare to Die Edition już nigdy nie wróciły), co nie zmienia faktu, że gry te - z naciskiem na pierwszą i trzecią część - cieszą się do dziś powszechnym uznaniem.

Dark Souls II - powrót do Drangleic po latach. Fanowski mod wprowadza ciekawe usprawnienia graficzne

Dark Souls II - powrót do Drangleic po latach. Fanowski mod wprowadza ciekawe usprawnienia graficzne

Ze wszystkich gier souls-like od FromSoftware zdecydowanie najmniejszą sympatią fanów obdarzona została druga odsłona Dark Souls. Powstała w dużej mierze przez wzgląd na sukces "jedynki", w okresie, gdy Hidetaka Miyazaki większość swej uwagi skupiał na tworzeniu Bloodborne, w istocie znacząco różni się od reszty stawki. Mimo to wielu osobom spodobała się i ta część, o czym świadczy choćby zainteresowanie ze strony sceny moderskiej.

FromSoftware planuje zmniejszyć odstęp czasowy pomiędzy kolejnymi tytułami. Producent Armored Core 6 o planach studia

FromSoftware planuje zmniejszyć odstęp czasowy pomiędzy kolejnymi tytułami. Producent Armored Core 6 o planach studia

Japońscy twórcy należą do najbardziej wpływowych grup we współczesnej branży - tego chyba trudno nie przyznać nawet osobom, którzy nie należą do fanów ich gier. Elden Ring można określić jako swojego rodzaju ukoronowanie święcącej triumfy od ponad dekady marki. Teraz zaś swój wielki powrót szykuje seria Armored Core, swoista "ofiara" sukcesów trylogii Dark Souls, Bloodborne czy innego Sekiro. Ale okazuje się, że wcale nie musimy czekać długo na inne tytuły.

Gry FromSoftware i narracja postfabularna. Konstruowanie rozgrywki w upadłych światach

Gry FromSoftware i narracja postfabularna. Konstruowanie rozgrywki w upadłych światach

Fabuła w grach wideo rządzi się swoimi prawami. W przeciwieństwie do chociażby lwiej części filmów, obecność dobrej intrygi nie jest koniecznie potrzebna. Dlatego bez większych problemów może być sztampowa i pretekstowa, nie przeszkadzając danemu tytułowi we wzniesieniu się na wyżyny. Są przecież także gry nieposiadające fabuły jako takiej – ewentualnie mające ją, ale w śladowych ilościach, zostawiając wiele miejsca na interpretację. Wzrasta wtedy tendencja do „dopisywania” pewnych...

Elden Ring - wprowadzono nowy patch. Poprawiono balans rozgrywki, bugi i wprowadzono obejście Ray Tracingu

Elden Ring - wprowadzono nowy patch. Poprawiono balans rozgrywki, bugi i wprowadzono obejście Ray Tracingu

Ostatnio ponownie głośno było w związku z najbardziej utytułowaną grą ubiegłego roku. Dla odmiany jednak nie są to doniesienia pozytywne. Chodzi oczywiście przede wszystkim o wprowadzenie z dawna obiecanego Ray Tracingu i powikłania z nim związane. Technika ta zafundowała bowiem lwiej części graczy znaczne spadki wydajności przy braku wsparcia ze strony chociażby DLSS. Teraz pora na pierwsze poprawki niefortunnego update'u.

The Lords of the Fallen - omówienie designu w grze. Tak będzie prezentowało się RPG akcji na silniku Unreal Engine 5

The Lords of the Fallen - omówienie designu w grze. Tak będzie prezentowało się RPG akcji na silniku Unreal Engine 5

Wspierane przez CI Games studio Hexworks szykuje naprawdę ambitne podejście do gatunku souls-like. Pierwsza część Lords of the Fallen miała sporo ciekawych pomysłów, ale ostatecznie nie podbiła rynku. W miarę szybko powzięto zamiar wypuszczenia kontynuacji, jednak kolejne lata mijały, a nie pojawiły się żadne konkrety. Ostatecznie dostaniemy dość nietypową kontynuację, bo nieomal równoznaczną z rebootem. A nowe materiały przybliżają kwestie wizualne.

Lies of P - walka w rytmie Bloodborne. Czysta rozgrywka zaprezentowana w 11-minutowym materiale

Lies of P - walka w rytmie Bloodborne. Czysta rozgrywka zaprezentowana w 11-minutowym materiale

Rynek jest w ostatnich latach wypełniony tytułami korzystającymi z formuły souls-like (lub przynajmniej do niej nawiązującymi). Jedne wychodzą lepiej, inne gorzej, ale na pewno nie szykuje się na zaniknięcie owego trendu. Najciekawiej prezentującym się projektem jest zaplanowana na późny okres wakacyjny gra studia Round8. Deweloperzy nadal nad nią pracują, ale dotąd mogliśmy zobaczyć już całkiem sporo. Teraz czas na kolejną dawkę.

Elden Ring - ujawniono statystyki gry. Najbardziej morderczy boss, przyczyny zgonów, najczęstsze zaklęcia i inkantacje

Elden Ring - ujawniono statystyki gry. Najbardziej morderczy boss, przyczyny zgonów, najczęstsze zaklęcia i inkantacje

Jeśli chodzi o gry wideo z ubiegłego roku, absolutnymi zwycięzcami zarówno po kątem uznania ze strony ogółu graczy, jak i recenzentów były gry od FromSoftware oraz Santa Monica. Ostatecznie jednak to Elden Ring odebrał kluczową nagrodę branżową i wydaje się, że zapisał się mocniej w pamięci od God of War Ragnarok. Zwłaszcza, że od premiery mija już ponad rok i tytuł wciąż jest na językach - i to nie tylko z powodu zapowiedzianego DLC.

Bleak Faith: Forsaken - afera wokół domniemanej kradzieży animacji z Elden Ring. Deweloperzy odpowiadają na zarzuty

Bleak Faith: Forsaken - afera wokół domniemanej kradzieży animacji z Elden Ring. Deweloperzy odpowiadają na zarzuty

Kilka dni temu na rynku pojawił się nowy souls-like od niewielkiego zespołu Archangel Studios. Już od pierwszych materiałów promocyjnych w projekcie widać zamiłowanie twórców do najpopularniejszych przedstawicieli tego równie specyficznego, co bardzo popularnego gatunku - zarówno pod kątem wszelakich mechanik, jak i ogólnego nastroju. Wskutek masy technicznych problemów zbiera na razie mieszane opinie, ale o grze głośno jest też z innych powodów.

Wo Long: Fallen Dynasty - gracze krytykują jakość wersji PC. Wśród głównych zarzutów słaba optymalizacja i problemy ze sterowaniem

Wo Long: Fallen Dynasty - gracze krytykują jakość wersji PC. Wśród głównych zarzutów słaba optymalizacja i problemy ze sterowaniem

Wo Long: Fallen Dynasty to najnowsza gra studia Team Ninja. Podobnie jak w przypadku serii NiOh akcja rozgrywa się na Dalekim Wschodzie. Tym razem nie będziemy eksplorować świata inspirowanego Japonią, ponieważ przenosimy się do alternatywnej wersji starożytnych Chin. W roku 184 władza dynastii Han dobiega końca. W państwie wybuchają liczne powstania przeciwko cesarzowi, a pierwszym zadaniem głównego bohatera jest pacyfikacja ludności. Mimo że tytuł zadebiutował zaledwie trzy dni temu, to zdążył...

Elden Ring otrzyma pierwsze fabularne rozszerzenie. Twórcy zapowiedzieli Shadow of the Erdtree

Elden Ring otrzyma pierwsze fabularne rozszerzenie. Twórcy zapowiedzieli Shadow of the Erdtree

Elden Ring to z pewnością jeden z najlepszych tytułów ostatnich lat. Recenzenci docenili duży, otwarty świat, wymagający system walki, satysfakcjonującą eksplorację oraz klimatyczną ścieżkę dźwiękową. Niemal od dnia premiery gracze zastanawiali się, czy twórcy zamierzają przygotować rozszerzenie, czy raczej skupią się na produkcji sequela. Po długim oczekiwaniu wątpliwości zostały rozwiane - FromSoftware oficjalnie zapowiedziało pierwszy fabularny dodatek.

Elden Ring - Harry Potter i Ziemie Pomiędzy. Nowy mod wprowadza nieco czarodziejskiego świata

Elden Ring - Harry Potter i Ziemie Pomiędzy. Nowy mod wprowadza nieco czarodziejskiego świata

Uniwersum na bazie książek J.K. Rowling z wiadomych względów przeżywa ostatnio kolejny renesans popularności. Kwestią czasu było zatem wprowadzenie poszczególnych jego motywów do jednej z częściej modowanych gier ostatniego roku. Chyba jednak żadne z dotychczasowych alternatywnych spojrzeń na Elden Ring nie przekształcało pewnych kluczowych aspektów tej gry tak mocno, jak zaprezentowany tutaj pomysłowy mod.

Lies of P - mroczny Pinokio rusza do boju. Deweloperzy prezentują fragmenty rozgrywki z gry typu souls-like

Lies of P - mroczny Pinokio rusza do boju. Deweloperzy prezentują fragmenty rozgrywki z gry typu souls-like

Nie zanosi się co prawda w najbliższym czasie na żadną nową wersję Bloodborne, ale być może fani tej gry dostaną ciekawą alternatywę. Dotychczasowe materiały pozwalają nam wierzyć, że czeka nas może nie rewolucyjna, ale jedna z lepiej wykonanych gier tego rozwijającego się gatunku w ostatnich latach. Choć dokładnej daty premiery wciąż nam brakuje, studio Round8 zdążyło nam pozostawić całkiem sporo materiałów - a oto kolejny z nich.

Dark Souls III - tak wyglądałaby gra na silniku Unreal Engine 5. Użytkownik zaprezentował trzy pierwsze lokacje w nowym świetle

Dark Souls III - tak wyglądałaby gra na silniku Unreal Engine 5. Użytkownik zaprezentował trzy pierwsze lokacje w nowym świetle

Po dziś dzień zamknięcie trylogii Dark Souls cieszy się dużą popularnością (choć po wypuszczeniu Elden Ring naturalnie osłabła). Gra do dziś ocieka klimatem i jest niesamowicie grywalna, ale jako że szata graficzna nigdy nie była jakimś wielkim priorytetem dla FromSoftware, zdążyła się już porządnie zestarzeć. Remake, ani nawet remaster, nie jest w tej chwili planowany, aczkolwiek otrzymaliśmy całkiem przyjemną demonstrację, jak to wszystko mogłoby wyglądać.

The Lords of the Fallen - twórcy zaprezentowali piękne grafiki. Straszliwe bestie na tle mrocznego świata

The Lords of the Fallen - twórcy zaprezentowali piękne grafiki. Straszliwe bestie na tle mrocznego świata

Otrzymujemy ostatnio sporo informacji związanych z grą Hexworks - studia należącego do CI Games. Dzięki temu wiemy, że deweloperzy mają niemałe ambicje. Przez dobre kilka lat mówiło się o klasycznym sequelu, jednak konkretów wciąż brakowało i już zdawało się, że projekt legnie w gruzach. Tymczasem temat niespodziewanie powrócił, ale już w nieco odmiennej formie. Teraz zaś dostajemy kolejny dowód na to, że projekt jak najbardziej jest traktowany poważnie.

The Lords of the Fallen z zamiarem stworzenia Dark Souls 4.5. Deweloperzy opowiadają o mechanice gry

The Lords of the Fallen z zamiarem stworzenia Dark Souls 4.5. Deweloperzy opowiadają o mechanice gry

Jeszcze w tym roku mamy doczekać się owoców współpracy CI Games oraz Hexworks. Wielu graczy przez lata oczekiwali informacji w związku z kolejną odsłoną Lords of the Fallen. Tytuł z 2014 roku był daleki od ideału, postrzegany przez wielu jako "tylko" drugoligowy soulslike, ale jednocześnie zyskał wcale niemałą liczbę fanów. Teraz pojawi się swoisty reboot mrocznej gry, który daje spore nadzieje na co najmniej solidny progres - a być może nawet coś więcej.

Black Myth: Wukong - nie zagramy tak szybko, jak się tego spodziewaliśmy. Na pocieszenie dostaliśmy jednak zapowiedź

Black Myth: Wukong - nie zagramy tak szybko, jak się tego spodziewaliśmy. Na pocieszenie dostaliśmy jednak zapowiedź

Wygląda na to, że mamy pierwsze znaczące przesunięcie premiery w tym roku kalendarzowym. Black Myth: Wukong od samego początku robiło ogromne wrażenie bazującą na silniku Unreal Engine 5 grafiką, rozbudowanym systemem walki, a także efektownym i dość egzotycznym nawiązaniem do lokalnych, chińskich mitów. Gdy wydawało się, że w najbliższych miesiącach dostaniemy informacje o premierze, okazuje się, że jednak zaczekamy sobie nieco dłużej.

W co zagrać w czasie świąt? Oto 10 ciekawych gier akcji na PC z 2021 roku, które przejdziesz w mniej niż 10 godzin

W co zagrać w czasie świąt? Oto 10 ciekawych gier akcji na PC z 2021 roku, które przejdziesz w mniej niż 10 godzin

Rok 2021 chyli się ku końcowi i z pewnością dla wielu był on kolejnym rokiem w szalonym pędzie. Ostatnie 12 miesięcy obrodziło całkiem sporą liczbą niezłych gier z różnych gatunków i dla wielu graczy jedynie okresy takie jak ten, okołoświąteczny, pozwolą na nadrobienie swojej "kupki wstydu". Mamy więc dla Was krótki cykl artykułów, który powinien pomóc w decyzji odnośnie tego, w co zagrać. W cyklu tym celowo nie znajdą się gry-tasiemce zabierające dziesiątki, czy nawet setki godzin, a...

Premiery gier grudzień 2020 - Cyberpunk 2077, Worms, Sam & Max

Premiery gier grudzień 2020 - Cyberpunk 2077, Worms, Sam & Max

Rok 2020 w gamingu zaczął się dobrze. W lutym otrzymaliśmy niezłe DLC do gry Metro: Exodus, w marcu zalała nas cała masa szczęścia pod postacią platformowego Ori and the Will of the Wisps, soulslike'owego NiOh 2, piekielnego DOOM Eternal czy też VR-owego Half-Life: Alyx. W kwietniu w nasze ręce trafił trzeci już z rzędu remake serii Resident Evil, a także kolejny remake, czyli Final Fantasy VII. Maj przyniósł więcej posuchy, choć wciąż wielu mogło cieszyć się na Minecraft: Dungeons czy udanym...

Trylogia Dark Souls: europejska edycja kolekcjonerska za... 500 euro

Trylogia Dark Souls: europejska edycja kolekcjonerska za... 500 euro

1 marca 2019 w Europie na konsolach PlayStation 4 i Xbox One zadebiutuje trylogia Dark Souls, która zawierć będzie e 3 płyty, na których to znajdziemy gry: Dark Souls Remastered, Dark Souls II: Scholar of The First Sin, Dark Souls III: The Fire Fades oraz komplet DLC i oryginalne ścieżki dźwiękowe (łącznie 110 utworów, 6 godzin muzyki). Cena trylogii ma wynosić około 250 złotych, jednak newsem dnia jest temat edycji kolekcjonerskiej, która pojawi się także na pecety, i za którą zapłacimy - uwaga...

x Wydawca serwisu PurePC.pl informuje, że na swoich stronach www stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Kliknij zgadzam się, aby ta informacja nie pojawiała się więcej. Kliknij polityka cookies, aby dowiedzieć się więcej, w tym jak zarządzać plikami cookies za pośrednictwem swojej przeglądarki.