Phantom Blade Zero - nowa, 22-minutowa prezentacja niesamowicie efektownej rozgrywki
Ostatnio można odnieść wrażenie, że tydzień bez informacji o jakimś azjatyckim tytule jest tygodniem straconym. Swoją premierę miał na przykład dość głośny souls-like Wuchang: Fallen Feathers, choć na razie zmaga się z optymalizacyjnymi problemami, a dopiero co rozpoczęto finalne playtesty Where Winds Meet przed globalnym wejściem na rynek. Ale jest jedna, dość odległa na razie, premiera, która może usunąć w cień rzeczone pozycje: Phantom Blade Zero.
Phantom Blade Zero otrzymał ponad 20-minutowy gameplay trailer, ukazujący starcia z różnymi przeciwnikami, w tym bossami.
Graliśmy w Phantom Blade Zero - Klimatyczna gra ze zjawiskowym systemem walki, ale na premierę jeszcze długo poczekamy
No cóż, chińscy deweloperzy są w zdecydowanym natarciu. Dopiero co udostępniono chociażby dziesięć minut gameplayu Where Winds Meet, który pojawi się w tym roku. W przyszłym jednak prawdopodobnie zawita action RPG mogące stanowić sensację nawet na poziomie znakomitego Wukonga. Nim do tego dojdzie, zapewne zobaczymy jeszcze niejeden materiał. Na kanale IGN India można znaleźć rozszerzoną wersję gameplayu z Phantom Blade Zero, która ponownie może zaostrzyć apetyt na tę obiecującą premierę:
Phantom Blade Zero - twórcy prezentują kolejne efektowne starcie z okazji Roku Węża. Oto Seven Judgements
W jakimś zakresie widzieliśmy już te kadry - czego dowodem jest boss Seven Judgements - główna atrakcja gameplayu z początku roku. Teraz jednak jest znacznie więcej nieprzerywanej eksploracji, podczas której eliminujemy kolejne tabuny wrogów. Oszałamiające jest to, że lwia część kombinacji poziomem efektowności przebija niejeden specjalny atak kończący walkę z bossem w innych grach. Płynność, z jaką porusza się postać gracza, przechodząc od skradania się do eksterminowania oponentów, zmieniając po drodze oręż, jest trudna do zaobserwowania w jakimkolwiek innym tytule. Już tutaj widać, że każda broń ma inny zestaw ataków czy tempo, a i wrogowie są całkiem zróżnicowani jak na pokazany wycinek rozgrywki. Możemy wykonywać specjalne ataki i egzekucje na specjalnych wrogach (np. trafiając w głowę zwalistego olbrzyma po uprzednim odbiciu się od jego buławy). Płynne uniki, parowanie, powietrzne ewolucje - choreografia ma prawo oszołomić nawet weteranów gatunku.
Powiązane publikacje

Wolfenstein - Amazon przygotowuje kolejną serialową adaptację. Nowe wcielenie Williama Blazkowicza
7
Super Meat Boy 3D - oto nowa część jednej z najpopularniejszych platformówek ostatnich lat. Gameplay i wymagania sprzętowe
14
Dying Light: The Beast nie zadebiutuje w pierwotnie założonym terminie. Opóźnienie na szczęście nie będzie duże
6
Where Winds Meet - 10-minutowy gameplay prezentuje walkę i ekplorację w nadchodzącym chińskim action RPG
8