s-game
Phantom Blade Zero - deweloperzy przybliżają kwestię konstrukcji świata, walki i mechanik w grze

Inwazja różnej maści gier akcji rodem z Azji zdaje się nie mieć końca. I oczywiście jako że mówimy o ilości, czasem trafiają się lepsze pozycje, innym razem trochę gorsze. Z pewnością wielkie nadzieje związane są z projektem S-Game. Zespół z Chin od samego początku oczarowuje kolejnymi materiałami prezentującymi wycinki rozgrywki. Phantom Blade Zero zawitało również oczywiście na Gamescom 2025, ukazując kolejne ciekawe aspekty tytułu.
Phantom Blade Zero - nowa, 22-minutowa prezentacja niesamowicie efektownej rozgrywki

Ostatnio można odnieść wrażenie, że tydzień bez informacji o jakimś azjatyckim tytule jest tygodniem straconym. Swoją premierę miał na przykład dość głośny souls-like Wuchang: Fallen Feathers, choć na razie zmaga się z optymalizacyjnymi problemami, a dopiero co rozpoczęto finalne playtesty Where Winds Meet przed globalnym wejściem na rynek. Ale jest jedna, dość odległa na razie, premiera, która może usunąć w cień rzeczone pozycje: Phantom Blade Zero.
Phantom Blade Zero - twórcy prezentują kolejne efektowne starcie z okazji Roku Węża. Oto Seven Judgements

Nie możemy narzekać na interesujące gry azjatyckie ze świetnym systemem walki. Co prawda nie wszystkie spełniają pokładane w nich nadzieje - takie Team Ninja nie zachwyciło swoimi ostatnimi pozycjami - ale cały czas znajdujemy szereg wielkich hitów. Teraz czekamy na przykład na projekt rozwijany przez chińskie studio S-GAME. Dotąd pojawiło się już sporo materiałów, ale do potencjalnej premiery jeszcze sporo czasu. Tymczasem dostaliśmy nowe wideo.
Phantom Blade Zero - niezwykle efektowne fragmenty rozgrywki w wyśmienitej oprawie prosto z Summer Game Fest

Niewiele tytułów wartych jest bardziej szczegółowej wzmianki, jeżeli chodzi o zakończone już Summer Game Fest. Nawet jeśli pojawiały się materiały związane z większymi tytułami - jak Star Wars Outlaws czy Warhammer 40K: Space Marine 2 - nie były one zbyt długie i raczej nie prezentowały niczego specjalnie nowego. Ale da się wyodrębnić przynajmniej parę ciekawszych punktów programu - w tym arcyefektowną zapowiedź gry studia S-Game.
Test Battlefield 6 - Analiza jakości obrazu, wydajności DLSS 4 oraz wpływu Multi Frame Generation na opóźnienia systemowe
Ile potrzeba pamięci RAM do gier? Porównanie wydajności 16, 32 i 64 GB pamięci RAM - Czy więcej oznacza szybciej?
Test GTA V Enhanced - Analiza jakości obrazu, skalowania DLSS4 i wpływu Frame Generation na opóźnienia systemowe
Test wydajności Battlefield 6 - Wymagania sprzętowe nie zabijają, ale graficznie również bez fajerwerków
Pudełko, sprzęt i dokumentacja - czy potrzeba czegoś więcej? Sony i Apple pokazują, że nie. W ślad za ładowarkami mogą iść przewody...
Pierwsze recenzje techniczne gry Silent Hill f pokazują moc Unreal Engine 5. Konsola PlayStation 5 ze skalowaniem z 360p
Koniec z instalacją Windows 11 bez konta Microsoft. Popularne triki przestają działać w nowych wersjach systemu
Karty graficzne NVIDIA GeForce RTX 5000 SUPER dalekie od debiutu. Premiera może odbyć się bliżej połowy 2026 roku