Phantom Blade Zero - deweloperzy przybliżają kwestię konstrukcji świata, walki i mechanik w grze
Inwazja różnej maści gier akcji rodem z Azji zdaje się nie mieć końca. I oczywiście jako że mówimy o ilości, czasem trafiają się lepsze pozycje, innym razem trochę gorsze. Z pewnością wielkie nadzieje związane są z projektem S-Game. Zespół z Chin od samego początku oczarowuje kolejnymi materiałami prezentującymi wycinki rozgrywki. Phantom Blade Zero zawitało również oczywiście na Gamescom 2025, ukazując kolejne ciekawe aspekty tytułu.
W nowym materiale poświęconym Phantom Blade Zero twórcy skupiają się na przedstawieniu specyfiki stworzonego świata oraz mechanik.
Phantom Blade Zero - nowa, 22-minutowa prezentacja niesamowicie efektownej rozgrywki
Na tym etapie Phantom Blade Zero należy do najbardziej oczekiwanych gier akcji - i chyba gier w ogóle na najbliższy okres. Na pewno fani szybkiej rozgrywki będą usatysfakcjonowani poniższym wideo, jako że komentujący go twórca zapewnia, iż lokacje w grze zostały zaprojektowane tak, by w jak najlepszym stopniu wspierać dynamiczne starcia bez eksploracyjnych dłużyzn. Głównym punktem skupienia ma od początku do końca pozostać ciąg potyczek z napotykanymi oponentami, których gromić będziemy kombinacjami złożonymi z broni podstawowej oraz pobocznej. Grę określono jako "grywalny film kung-fu", stąd też zatrudniono prawdziwych mistrzów w tej sztuce, by odtwarzali swoje ruchy w technologii motion capture.
Phantom Blade Zero - twórcy prezentują kolejne efektowne starcie z okazji Roku Węża. Oto Seven Judgements
Ciekawą sprawą jest to, że struktura poziomów Phantom Blade Zero ma jednocześnie zachęcać do ponownego przechodzenia. Jak sam twórca podkreśla, przeważnie po pierwszym zaliczeniu gry nie zobaczy się nawet połowy zawartości - nawet zaprezentowane demo miało stanowić opcjonalną część. A z racji tego, że obiecano 30 broni głównych i ponad 20 pomocniczych, powinniśmy mieć dobry powód, by powtórzyć całość. S-Game zapewnia, że jeszcze czegoś podobnego nie widzieliśmy. Data premiery ma zostać ogłoszona jeszcze w tym roku. Jednocześnie NVIDIA opublikowała drugi zwiastun, prezentujący grę z Ray Tracingiem.
Powiązane publikacje

Keeper - gameplay świetnie wyglądającej gry autorów Psychonauts, a także dłuższa rozmowa. Pokierujemy latarnią morską
9
EA Sports FC 26 - pierwsi gracze ocenili nową piłkarską grę. Bardzo mieszany odbiór, sporo problemów
30
Titan Quest II - zbliża się drugi rozdział hack'n'slasha, a w nim sporo nowej zawartości. Powalczymy ze Skyllą
4
Recenzja Dying Light: The Beast - Kyle Crane jest wściekły i niebezpieczny jak nigdy dotąd. Sprawdzamy obiecujący spin-off
46