Zgłoś błąd
X
Zanim wyślesz zgłoszenie, upewnij się że przyczyną problemów nie jest dodatek blokujący reklamy.
Błędy w spisie treści artykułu zgłaszaj jako "błąd w TREŚCI".
Typ zgłoszenia
Treść zgłoszenia
Twój email (opcjonalnie)
Nie wypełniaj tego pola
Załóż konto
EnglishDeutschукраїнськийFrançaisEspañol中国

Phantom Blade Zero - deweloperzy przybliżają kwestię konstrukcji świata, walki i mechanik w grze

Szymon Góraj | 21-08-2025 19:00 |

Phantom Blade Zero - deweloperzy przybliżają kwestię konstrukcji świata, walki i mechanik w grzeInwazja różnej maści gier akcji rodem z Azji zdaje się nie mieć końca. I oczywiście jako że mówimy o ilości, czasem trafiają się lepsze pozycje, innym razem trochę gorsze. Z pewnością wielkie nadzieje związane są z projektem S-Game. Zespół z Chin od samego początku oczarowuje kolejnymi materiałami prezentującymi wycinki rozgrywki. Phantom Blade Zero zawitało również oczywiście na Gamescom 2025, ukazując kolejne ciekawe aspekty tytułu.

W nowym materiale poświęconym Phantom Blade Zero twórcy skupiają się na przedstawieniu specyfiki stworzonego świata oraz mechanik.

Phantom Blade Zero - deweloperzy przybliżają kwestię konstrukcji świata, walki i mechanik w grze [1]

Phantom Blade Zero - nowa, 22-minutowa prezentacja niesamowicie efektownej rozgrywki

Na tym etapie Phantom Blade Zero należy do najbardziej oczekiwanych gier akcji - i chyba gier w ogóle na najbliższy okres. Na pewno fani szybkiej rozgrywki będą usatysfakcjonowani poniższym wideo, jako że komentujący go twórca zapewnia, iż lokacje w grze zostały zaprojektowane tak, by w jak najlepszym stopniu wspierać dynamiczne starcia bez eksploracyjnych dłużyzn. Głównym punktem skupienia ma od początku do końca pozostać ciąg potyczek z napotykanymi oponentami, których gromić będziemy kombinacjami złożonymi z broni podstawowej oraz pobocznej. Grę określono jako "grywalny film kung-fu", stąd też zatrudniono prawdziwych mistrzów w tej sztuce, by odtwarzali swoje ruchy w technologii motion capture.

Phantom Blade Zero - twórcy prezentują kolejne efektowne starcie z okazji Roku Węża. Oto Seven Judgements

Ciekawą sprawą jest to, że struktura poziomów Phantom Blade Zero ma jednocześnie zachęcać do ponownego przechodzenia. Jak sam twórca podkreśla, przeważnie po pierwszym zaliczeniu gry nie zobaczy się nawet połowy zawartości - nawet zaprezentowane demo miało stanowić opcjonalną część. A z racji tego, że obiecano 30 broni głównych i ponad 20 pomocniczych, powinniśmy mieć dobry powód, by powtórzyć całość. S-Game zapewnia, że jeszcze czegoś podobnego nie widzieliśmy. Data premiery ma zostać ogłoszona jeszcze w tym roku. Jednocześnie NVIDIA opublikowała drugi zwiastun, prezentujący grę z Ray Tracingiem.

Phantom Blade Zero - deweloperzy przybliżają kwestię konstrukcji świata, walki i mechanik w grze [2]

Phantom Blade Zero - deweloperzy przybliżają kwestię konstrukcji świata, walki i mechanik w grze [3]

Źródło: Future Games Show, NVIDIA
Bądź na bieżąco - obserwuj PurePC.pl na Google News
Zgłoś błąd
Liczba komentarzy: 4

Komentarze:

x Wydawca serwisu PurePC.pl informuje, że na swoich stronach www stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Kliknij zgadzam się, aby ta informacja nie pojawiała się więcej. Kliknij polityka cookies, aby dowiedzieć się więcej, w tym jak zarządzać plikami cookies za pośrednictwem swojej przeglądarki.