Zgłoś błąd
X
Zanim wyślesz zgłoszenie, upewnij się że przyczyną problemów nie jest dodatek blokujący reklamy.
Błędy w spisie treści artykułu zgłaszaj jako "błąd w TREŚCI".
Typ zgłoszenia
Treść zgłoszenia
Twój email (opcjonalnie)
Nie wypełniaj tego pola
.
Załóż konto
EnglishDeutschукраїнськийFrançaisEspañol中国

fsr 2.1

Steam Deck oficjalnie wspiera grę Ratchet & Clank: Rift Apart. Czy znaczek od Valve przekłada się na dobre działanie?

Steam Deck oficjalnie wspiera grę Ratchet & Clank: Rift Apart. Czy znaczek od Valve przekłada się na dobre działanie?

Pecetowa premiera wyczekiwanej przez sporą część graczy gry Ratchet & Clank: Rift Apart jest już za nami. Dość dużym zaskoczeniem dla wielu posiadaczy Steam Decka był fakt, że od momentu jej dostępności na Steamie, widniał przy niej znaczek Steam Deck Verified. W teorii ma to oznaczać, że tytuł został przetestowany na urządzeniu i jego działanie powinno być co najmniej satysfakcjonujące - wiemy natomiast, jak to potrafi wyglądać w praktyce. Jak jednak sytuacja klaruje się tym razem?

AMD FidelityFX - opublikowano SDK w wersji 1.0 dla popularnej techniki upscalingu obrazu i innych rozwiązań graficznych

AMD FidelityFX - opublikowano SDK w wersji 1.0 dla popularnej techniki upscalingu obrazu i innych rozwiązań graficznych

Na rynku dostępne są obecnie trzy główne techniki upscalingu obrazu: AMD FSR, NVIDIA DLSS i Intel XeSS. Firma stojąca za pierwszym z tych rozwiązań, w celu ułatwienia implementacji, opublikowała pakiet bibliotek AMD FidelityFX SDK w wersji 1.0. Choć nie obejmuje on wyłącznie techniki FSR, to właśnie na ten element zwrócona jest największa uwaga graczy. Implementacja rozwiązania powinna być teraz łatwiejsza niż kiedykolwiek wcześniej.

AMD przypomina o możliwościach techniki FSR 2.1 i prezentuje wyniki wydajności w grach z Ray Tracingiem

AMD przypomina o możliwościach techniki FSR 2.1 i prezentuje wyniki wydajności w grach z Ray Tracingiem

Karty graficzne AMD Radeon nie cieszą się dużą popularnością wśród graczy, którym zależy na najwyższej płynności w tytułach z włączonym śledzeniem promieni. Wpływ na to ma nie tylko niższa wydajność w porównaniu do konkurencji, ale także mniejsze rozpowszechnienie techniki skalowania obrazu FSR. Producent opublikował wyniki wydajności w popularnych grach, aby przekonać wymagających użytkowników do wyboru modeli z serii RDNA 3.

Test NVIDIA DLSS, AMD FSR oraz Intel XeSS w grze Cyberpunk 2077 - Która technika daje najlepszą jakość obrazu?

Test NVIDIA DLSS, AMD FSR oraz Intel XeSS w grze Cyberpunk 2077 - Która technika daje najlepszą jakość obrazu?

Cyberpunk 2077 w wersji 1.62 został już wcześniej przetestowany pod kątem wydajności najmocniejszych kart graficznych w trybie Ray Tracing: Overdrive Mode, który aktywuje pełny Path Tracing w produkcji CD Projekt RED. Wspomniana aktualizacja gry przyniosła jednak jeszcze jedną nowość do Night City. Mowa o implementacji trzeciej techniki Intel XeSS w wersji 1.1. Jest to już trzecie rozwiązanie dotyczące upscalingu obrazu, a które zostało wprowadzone do Cyberpunka 2077. Uznaliśmy, że będzie to dobra...

The Last of Us Part I PC kontra PlayStation 5 - Kultowa produkcja Naughty Dog trafia na komputery i robi istną sieczkę

The Last of Us Part I PC kontra PlayStation 5 - Kultowa produkcja Naughty Dog trafia na komputery i robi istną sieczkę

The Last of Us Part I w końcu zadebiutował na komputerach. Jedna z najważniejszych marek PlayStation wyszła po latach z ciasnych ścian konsoli i rozpoczyna atak na komputery osobiste. Atak zarówno w przenośni jak i dosłownie, o czym świadczą bardzo wysokie wymagania sprzętowe gry. Sebastian przygotował już dla Was standardowy test wydajności kart graficznych, z kolei ja skupię się na porównaniu pecetowej wersji z konsolowym odpowiednikiem, również pod względem tego co oferują techniki NVIDIA DLSS...

Half-Life z obsługą ray tracingu. Oto mod dodający śledzenie promieni. Wydajność gry? Niekoniecznie ucierpiała

Half-Life z obsługą ray tracingu. Oto mod dodający śledzenie promieni. Wydajność gry? Niekoniecznie ucierpiała

Wśród deweloperów powszechnie panuje przekonanie, że ray tracing to przyszłość branży gier. Jego zastosowanie w niektórych przypadkach daje już teraz spektakularne rezultaty, a ciągle dokonuje się w tym zakresie postęp. Jest to także pole do popisu dla moderów, dzięki pracy których w wielu starszych tytułach dodano wsparcie dla techniki śledzenia promieni w czasie rzeczywistym. Najnowszym przykładem jest legendarna gra Half-Life.

Wiedźmin 3: Dziki Gon Next-gen na PC szerzej wykorzysta Ray Tracing, na co wskazuje bezpośrednio NVIDIA

Wiedźmin 3: Dziki Gon Next-gen na PC szerzej wykorzysta Ray Tracing, na co wskazuje bezpośrednio NVIDIA

Już za kilkanaście dni na rynku pojawi się next-genowa wersja Wiedźmina 3: Dziki Gon, która otrzyma usprawnione funkcje graficzne jak również wsparcie dla Ray Tracingu. Wiedźmin 3: Dziki Gon w nowej wersji pojawi się zarówno na PC jak i konsolach obecnej generacji. Podczas niedawno odbytego pokazu, studio CD Projekt RED wskazywało na użycie Ray Tracingu w kontekście globalnego oświetlenia oraz okluzji otoczenia. Najnowszy wpis NVIDII sugeruje jednak szersze jego wykorzystanie.

Need for Speed Unbound nie tylko z DLSS 3 ale i z FSR 2.2. Saints Row z kolei otrzymał aktualizację dodającą AMD FSR 2.1

Need for Speed Unbound nie tylko z DLSS 3 ale i z FSR 2.2. Saints Row z kolei otrzymał aktualizację dodającą AMD FSR 2.1

Już drugiego grudnia na sklepowych półkach pojawi się kolejna odsłona popularnych wyścigów w postaci Need for Speed Unbound. Produkcja studia Criterion pod batutą Electronic Arts pojawi się na PC oraz konsolach obecnej generacji: PlayStation 5 oraz Xbox Series. Już od dłuższego czasu wiedzieliśmy, że premierowa wersja gry będzie oferować obsługę techniki NVIDIA DLSS 3. Okazuje się, że twórcy przed premierą zdołali także zaimplementować rozwiązanie od AMD - FSR w najnowszej wersji 2.2. Badana...

AMD FSR 2.1 - ulepszona technika redukuje efekty ghostingu i shimmeringu. Cyberpunk 2077 i Scorn na liście zgodnych gier

AMD FSR 2.1 - ulepszona technika redukuje efekty ghostingu i shimmeringu. Cyberpunk 2077 i Scorn na liście zgodnych gier

W ostatnim czasie sporo słyszymy w temacie techniki AMD FSR 2.0. Potwierdzono bowiem kolejny zestaw gier, w którym rozwiązanie albo już się pojawiło albo pojawi się w najbliższych tygodniach/miesiącach. Mowa m.in. o Microsoft Flight Simulator, Red Dead Redemption 2, Saints Row czy Lies of P. Dzisiaj z kolei AMD ogłasza konkrety dotyczące najnowszej wersji bibliotek - FSR 2.1. Zmiany mają wpłynąć korzystnie przede wszystkim na obraz będący w ruchu. Nie zabrakło ponadto ogłoszeń kolejnych gier z obsługą...

x Wydawca serwisu PurePC.pl informuje, że na swoich stronach www stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Kliknij zgadzam się, aby ta informacja nie pojawiała się więcej. Kliknij polityka cookies, aby dowiedzieć się więcej, w tym jak zarządzać plikami cookies za pośrednictwem swojej przeglądarki.