ghosting
AMD usprawnia technikę AFMF 2.1. Opcja Fast Motion Response rozwiązuje problem płynności w dynamicznych scenach
Producenci kart graficznych ciągle udoskonalają swoje rozwiązania, aby zaoferować graczom jeszcze większą płynność animacji. Firma AMD rozwija autorską technikę AMD Fluid Motion Frames, która działa na poziomie sterownika. Rozwiązanie to nie jest jednak pozbawione wad, a inżynierowie stale pracują nad jego ulepszeniem, adresując uwagi zgłaszane przez społeczność graczy. Najnowsze zmiany zapowiadają jednak istotny postęp, szczególnie w szybkich scenach.
Cyberpunk 2077 - przeszkadza Ci ghosting po aktywacji Path Tracingu? Wkrótce problem może zostać zminimalizowany
Choć zastosowanie Path Tracingu w grach z kategorii AAA jest prawdziwym przełomem w jakości grafiki, to technika ma ciągle swoje wady. Jedną z nich jest zjawisko ghostingu, które widać zwłaszcza w przypadku szybko poruszających się obiektów w grze Cyberpunk 2077. Postęp technologiczny w przyszłości wyeliminuje jednak także ten problem. Znaczącą poprawę może przynieść już najnowsza wersja techniki Ray Reconstruction, o ile zostanie zaimplementowana do gry.
AMD FSR 2.1 - ulepszona technika redukuje efekty ghostingu i shimmeringu. Cyberpunk 2077 i Scorn na liście zgodnych gier
W ostatnim czasie sporo słyszymy w temacie techniki AMD FSR 2.0. Potwierdzono bowiem kolejny zestaw gier, w którym rozwiązanie albo już się pojawiło albo pojawi się w najbliższych tygodniach/miesiącach. Mowa m.in. o Microsoft Flight Simulator, Red Dead Redemption 2, Saints Row czy Lies of P. Dzisiaj z kolei AMD ogłasza konkrety dotyczące najnowszej wersji bibliotek - FSR 2.1. Zmiany mają wpłynąć korzystnie przede wszystkim na obraz będący w ruchu. Nie zabrakło ponadto ogłoszeń kolejnych gier z obsługą...



























AMD potwierdza: karty graficzne Radeon RX 5000 i RX 6000 nie otrzymają już nowych funkcji i optymalizacji gier
Test Battlefield 6 - Analiza jakości obrazu, wydajności DLSS 4 oraz wpływu Multi Frame Generation na opóźnienia systemowe
TOP 10 gier, które zyskały po latach. Początkowo były unikane przez graczy, dziś uważane są za klasyki
Test wydajności Battlefield 6 - Wymagania sprzętowe nie zabijają, ale graficznie również bez fajerwerków
Pudełko, sprzęt i dokumentacja - czy potrzeba czegoś więcej? Sony i Apple pokazują, że nie. W ślad za ładowarkami mogą iść przewody...