Zgłoś błąd
X
Zanim wyślesz zgłoszenie, upewnij się że przyczyną problemów nie jest dodatek blokujący reklamy.
Błędy w spisie treści artykułu zgłaszaj jako "błąd w TREŚCI".
Typ zgłoszenia
Treść zgłoszenia
Twój email (opcjonalnie)
Nie wypełniaj tego pola
.
Załóż konto
EnglishDeutschукраїнськийFrançaisEspañol中国

fsr 2.0

AMD FSR 2.1 - ulepszona technika redukuje efekty ghostingu i shimmeringu. Cyberpunk 2077 i Scorn na liście zgodnych gier

AMD FSR 2.1 - ulepszona technika redukuje efekty ghostingu i shimmeringu. Cyberpunk 2077 i Scorn na liście zgodnych gier

W ostatnim czasie sporo słyszymy w temacie techniki AMD FSR 2.0. Potwierdzono bowiem kolejny zestaw gier, w którym rozwiązanie albo już się pojawiło albo pojawi się w najbliższych tygodniach/miesiącach. Mowa m.in. o Microsoft Flight Simulator, Red Dead Redemption 2, Saints Row czy Lies of P. Dzisiaj z kolei AMD ogłasza konkrety dotyczące najnowszej wersji bibliotek - FSR 2.1. Zmiany mają wpłynąć korzystnie przede wszystkim na obraz będący w ruchu. Nie zabrakło ponadto ogłoszeń kolejnych gier z obsługą...

AMD FSR 2.0 zadebiutowało w kolejnej grze - tym razem mowa o Red Dead Redemption 2 od studia Rockstar

AMD FSR 2.0 zadebiutowało w kolejnej grze - tym razem mowa o Red Dead Redemption 2 od studia Rockstar

Red Dead Redemption 2 zadebiutował na PC w 2019 roku i do dzisiaj pozostaje jedną z najładniejszych gier poprzedniej generacji, jednocześnie oferując niezwykle bogaty w detale świat. Jednocześnie nawet dzisiaj jest to jedna z bardziej wymagających produkcji. Posiadacze kart NVIDIA GeForce RTX mogą skorzystać jednak z techniki DLSS, by cieszyć się płynniejszą rozgrywką. Teraz Rockstar zaimplementował konkurencyjne rozwiązanie AMD FSR 2.0, z którego z pewnością ucieszą się posiadacze kart innych...

AMD FSR 2.0 pojawi się w kolejnych 20 grach. Potwierdzono m.in. HITMAN III, Ghostwire: Tokyo, Saints Row oraz Lies of P

AMD FSR 2.0 pojawi się w kolejnych 20 grach. Potwierdzono m.in. HITMAN III, Ghostwire: Tokyo, Saints Row oraz Lies of P

Kilka miesięcy temu AMD oficjalnie ogłosiło drugą wersję techniki FidelityFX Super Resolution (FSR 2.0) i od tamtego czasu, rozwiązanie to pojawiło się w takich grach jak Deathloop, Chernobylite, Dying Light 2 Stay Human, Farming Simulator 2022, God of War czy Marvel's Spider-Man Remastered. Teraz poznaliśmy kolejny zestaw gier, gdzie FSR 2.0 się pojawi. Mowa o tytułach już mających premierę, jak i tych debiutujących w kolejnych miesiącach. Łącznie mowa o 20 produkcjach.

Zmieniamy DLSS na FSR z pomocą nieoficjalnej modyfikacji. Porównujemy jakość obrazu i testujemy wydajność w grach

Zmieniamy DLSS na FSR z pomocą nieoficjalnej modyfikacji. Porównujemy jakość obrazu i testujemy wydajność w grach

Kilka tygodni temu pojawiła się nieoficjalna modyfikacja do gry Cyberpunk 2077, która podmieniała biblioteki DLSS na FSR 2.0, tym samym oferując całkiem konkretny wzrost wydajności na kartach graficznych innych niż NVIDIA GeForce RTX, jednocześnie utrzymując w miarę zbliżony poziom oprawy graficznej (w porównaniu do DLSS oczywiście). Niedługo później modyfikacja została przygotowana dla Dying Light 2 Stay Human, a następnie ruszyła już prawdziwa lawina, bowiem lista gier w których zmodyfikowany...

Test NVIDIA DLSS, AMD FSR oraz IGTI w grze Marvel's Spider-Man - porównanie jakości obrazu i skalowanie wydajności

Test NVIDIA DLSS, AMD FSR oraz IGTI w grze Marvel's Spider-Man - porównanie jakości obrazu i skalowanie wydajności

Marvel's Spider-Man Remastered to na razie ostatnia gra od PlayStation Studios, która zawitała na komputery osobiste. Jeszcze przed premierą mieliśmy możliwość opublikować obszerny test wydajności kart graficznych oraz procesorów. Nowy-stary Spider-Man w wersji na PC oferuje również wyjątkowo bogate zaplecze, jeśli chodzi o techniki upscalowania obrazu. Łączne znajdziemy tutaj trzy rozwiązania: NVIDIA DLSS, AMD FSR 2.0 oraz wewnętrzną technikę od Insomniac - IGTI (Insomniac Games Temporal Injection)....

Chernobylite od teraz z obsługą nie tylko NVIDIA DLSS i AMD FSR 1.0, ale również ze wsparciem dla nowszego FSR 2.0

Chernobylite od teraz z obsługą nie tylko NVIDIA DLSS i AMD FSR 1.0, ale również ze wsparciem dla nowszego FSR 2.0

Kilka miesięcy temu AMD ujawniło drugą generację techniki FidelityFX Super Resolution (w skrócie FSR 2.0), która została zauważalnie usprawniona względem pierwszej generacji sprzed nieco ponad roku. Dotychczas kilka gier otrzymało wsparcie, m.in. Deathloop, God of War czy Tiny Tina's Wonderlands. Kolejne gry są w drodze, co ucieszy graczy posiadających słabsze karty graficzne lub nowsze Radeony RX 6000. Tymczasem poznaliśmy następną grę z obsługą FSR 2.0.

Czy na zintegrowanej grafice Radeon 680M zagramy w God of War? Sprawdzimy to z pomocą techniki AMD FSR 2.0

Czy na zintegrowanej grafice Radeon 680M zagramy w God of War? Sprawdzimy to z pomocą techniki AMD FSR 2.0

Nie od dzisiaj wiemy, że zintegrowany układ AMD Radeon 680M to najszybsze iGPU jakie dotychczas pojawiło się w laptopach. W lutym testowaliśmy pełnonapięciowy wariant pochodzący z gamingowego notebooka, z kolei w ostatnim czasie opublikowaliśmy także test ultrabooka ASUS Zenbook S 13 OLED z AMD Ryzen 7 6800U o znacznie obniżonym limicie energetycznym. Wiecie jak wypada iGPU w grach, które pokazujemy w ramach procedury testowej. Teraz sprawdzimy jak Radeon 680M wypadnie w bardziej wymagającej produkcji.

AMD Radeon RX 7000 - nadchodzące karty graficzne RDNA 3 mogą wprowadzić technikę FSR 3.0 ze sprzętowymi jednostkami

AMD Radeon RX 7000 - nadchodzące karty graficzne RDNA 3 mogą wprowadzić technikę FSR 3.0 ze sprzętowymi jednostkami

Kilka miesięcy temu zadebiutowała druga generacja techniki AMD FidelityFX Super Resolution, które teraz działa na podobnej zasadzie jak NVIDIA DLSS, a także oferuje dobrej jakości wygładzanie krawędzi. AMD FSR 2.0 pomimo tych zmian pozostaje w pełni otwartym rozwiązaniem. Za kilka miesięcy pojawi się nowa generacja Radeonów i wygląda na to, że w pewnym momencie pojawi się AMD FSR 3.0, które w przeciwieństwie do poprzedników nie będzie już tak otwarte...

AMD FSR 2.0 jest od teraz dostępny w formie open source. Dostęp do narzędzi techniki powinien być teraz jeszcze łatwiejszy

AMD FSR 2.0 jest od teraz dostępny w formie open source. Dostęp do narzędzi techniki powinien być teraz jeszcze łatwiejszy

Kilka tygodni temu zadebiutowała technika AMD FSR 2.0 (FidelityFX Super Resolution 2.0), która znacząco zmienia formę rekonstrukcji obrazu, wykorzystując w tym celu m.in. temportal upscaling oraz zaawansowany algorytm antyaliasingu. Dzięki zmianom, FSR 2.0 prezentuje zdecydowanie lepszą jakość obrazu w porównaniu do pierwszej generacji. Po roku od premiery FSR 1.0, AMD poinformowało przejściu FSR 2.0 w pełni na model open source.

God of War - popularna gra Sony Santa Monica od teraz ze wsparciem dla techniki AMD FidelityFX Super Resolution 2.0

God of War - popularna gra Sony Santa Monica od teraz ze wsparciem dla techniki AMD FidelityFX Super Resolution 2.0

Podczas gdy gracze PlayStation wyczekują informacji o dacie premiery gry God of War Ragnarok, komputerowi gracze od kilku miesięcy mają okazję ogrywać poprzednią część. God of War okazał się całkiem niezłym sukcesem na PC, co było widać chociażby po liczbie graczy jednocześnie grających w okolicach premiery i tuż po premierze. Tytuł na start zaoferował obsługę kilku technik od AMD oraz NVIDII, w tym m.in. AMD FidelityFX Super Resolution, NVIDIA DLSS oraz NVIDIA Reflex. Twórcy jednak w dalszym...

Test AMD FidelityFX Super Resolution 2.0 w grze Deathloop. Porównanie AMD FSR 2.0 kontra AMD FSR 1.0 i NVIDIA DLSS

Test AMD FidelityFX Super Resolution 2.0 w grze Deathloop. Porównanie AMD FSR 2.0 kontra AMD FSR 1.0 i NVIDIA DLSS

W ubiegłym roku zadebiutowała pierwsza generacja techniki AMD FidelityFX Super Resolution, której celem miało być zauważalne podniesienie wydajności poprzez upscalowanie obrazu z niższej rozdzielczości. Do działania wykorzystano bardzo prosty i łatwy w implementacji algorytm, który finalnie nie oferował specjalnie udanej jakości obrazu, przynajmniej w rozdzielczościach Full HD oraz WQHD. W 4K często jakość była w pełni akceptowalna, jednocześnie gracze mogli wówczas liczyć na spory skok wydajności....

AMD FidelityFX Super Resolution 2.0 już jutro zadebiutuje w grze Deathloop. Poznaliśmy listę kolejnych gier obsługujących FSR 2.0

AMD FidelityFX Super Resolution 2.0 już jutro zadebiutuje w grze Deathloop. Poznaliśmy listę kolejnych gier obsługujących FSR 2.0

W marcu AMD zdradziło szczegóły dotyczące techniki FidelityFX Super Resolution 2.0 (FSR 2.0), które będzie bardziej zaawansowaną metodą upscalingu obrazu. AMD FSR 2.0 bazuje bowiem na rozwiązaniu o nazwie temporal upscaling (skalowanie czasowe), które wykorzystuje informacje z wcześniejszych klatek w celu udoskonalenia jakości obrazu w kolejnych, renderowanych już z niższej rozdzielczości. Dzięki czasowemu upscalingowi, obraz ma być bardziej szczegółowy i wierny temu, co zobaczymy w natywnej rozdzielczości....

AMD FSR 2.0 będzie w pełni otwartym rozwiązaniem, dostępnym na kartach AMD Radeon i NVIDIA GeForce oraz konsolach Xbox

AMD FSR 2.0 będzie w pełni otwartym rozwiązaniem, dostępnym na kartach AMD Radeon i NVIDIA GeForce oraz konsolach Xbox

W ubiegłym tygodniu AMD wprowadziło nie tylko sterowniki Adrenalin Edition 22.3.1 ze wsparciem dla techniki Radeon Super Resolution, ale także ujawniło pierwsze konkrety dotyczące FidelityFX Super Resolution 2.0. AMD FSR 2.0 to nowa wersja rozwiązania, polegającego na upscalingu (tym razem jednak mowa o temporal upscaling) obrazu z niższej, bazowej rozdzielczości, wpływając tym samym na zwiększenie liczby klatek na sekundę. Pierwsza generacja nie była zbyt udanym rozwiązaniem, ale zwłaszcza na starszych...

x Wydawca serwisu PurePC.pl informuje, że na swoich stronach www stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Kliknij zgadzam się, aby ta informacja nie pojawiała się więcej. Kliknij polityka cookies, aby dowiedzieć się więcej, w tym jak zarządzać plikami cookies za pośrednictwem swojej przeglądarki.