amd fsr 2.0
AMD FSR 2.1 - ulepszona technika redukuje efekty ghostingu i shimmeringu. Cyberpunk 2077 i Scorn na liście zgodnych gier

W ostatnim czasie sporo słyszymy w temacie techniki AMD FSR 2.0. Potwierdzono bowiem kolejny zestaw gier, w którym rozwiązanie albo już się pojawiło albo pojawi się w najbliższych tygodniach/miesiącach. Mowa m.in. o Microsoft Flight Simulator, Red Dead Redemption 2, Saints Row czy Lies of P. Dzisiaj z kolei AMD ogłasza konkrety dotyczące najnowszej wersji bibliotek - FSR 2.1. Zmiany mają wpłynąć korzystnie przede wszystkim na obraz będący w ruchu. Nie zabrakło ponadto ogłoszeń kolejnych gier z obsługą...
AMD FSR 2.0 zadebiutowało w kolejnej grze - tym razem mowa o Red Dead Redemption 2 od studia Rockstar

Red Dead Redemption 2 zadebiutował na PC w 2019 roku i do dzisiaj pozostaje jedną z najładniejszych gier poprzedniej generacji, jednocześnie oferując niezwykle bogaty w detale świat. Jednocześnie nawet dzisiaj jest to jedna z bardziej wymagających produkcji. Posiadacze kart NVIDIA GeForce RTX mogą skorzystać jednak z techniki DLSS, by cieszyć się płynniejszą rozgrywką. Teraz Rockstar zaimplementował konkurencyjne rozwiązanie AMD FSR 2.0, z którego z pewnością ucieszą się posiadacze kart innych...
AMD FSR 2.0 pojawi się w kolejnych 20 grach. Potwierdzono m.in. HITMAN III, Ghostwire: Tokyo, Saints Row oraz Lies of P

Kilka miesięcy temu AMD oficjalnie ogłosiło drugą wersję techniki FidelityFX Super Resolution (FSR 2.0) i od tamtego czasu, rozwiązanie to pojawiło się w takich grach jak Deathloop, Chernobylite, Dying Light 2 Stay Human, Farming Simulator 2022, God of War czy Marvel's Spider-Man Remastered. Teraz poznaliśmy kolejny zestaw gier, gdzie FSR 2.0 się pojawi. Mowa o tytułach już mających premierę, jak i tych debiutujących w kolejnych miesiącach. Łącznie mowa o 20 produkcjach.
Dying Light 2 również otrzymał nieoficjalny mod z obsługą techniki AMD FSR 2.0. Różnice względem FSR 1.0 są ogromne

Kilka dni temu informowaliśmy o nieoficjalnej modyfikacji do gry Cyberpunk 2077, która podmienia biblioteki .DLL techniki NVIDIA DLSS na AMD FSR 2.0. Dzięki temu jest możliwość uzyskania wyższej wydajności na kartach graficznych nieobsługujących DLSS. Kolejną zaletą jest lepsza jakość obrazu względem natywnie zaimplementowanego AMD FSR 1.0. Jako że modyfikacja jest obecnie testowana, użytkownicy napotykają wciąż różne błędy graficzne. Podobny mod trafił teraz do Dying Light 2 Stay Human.
Cyberpunk 2077 otrzymał modyfikację zmieniającą biblioteki .DLL z techniki NVIDIA DLSS na konkurencyjny AMD FSR 2.0

Cyberpunk 2077 od momentu premiery oferuje obsługę techniki NVIDIA DLSS w swojej najnowszej wersji. Użytkownicy kart GeForce RTX, zwłaszcza tych opartych na architekturze Ampere, mogą liczyć na zauważalny wzrost wydajności już przy wyborze ustawienia Quality. Niekompatybilne karty mogą z kolei skorzystać z AMD FSR 1.0. Co ciekawe, w sieci pojawiła się modyfikacja, zmieniająca pliki .DLL techniki DLSS tak, aby działały jak AMD FSR 2.0.
Test Mafia: The Old Country PC. Jakość technik skalowania NVIDIA DLSS 4, AMD FSR, Intel XeSS, TSR oraz skalowanie wydajności
Procesor Intel Core i5-14600K BOX plus Battlefield 6 teraz w rewelacyjnie niskiej cenie. Za 649 zł niczego lepszego nie dostaniesz
Test wydajności Mafia: The Old Country - Mamma mia! Wymagania sprzętowe to prawdziwy rozbój! Bez upscalingu będzie ciężko
Test NVIDIA GeForce RTX 5050 - Wolniejszy od GeForce RTX 4060 i niewiele tańszy od GeForce RTX 5060. Czego nie rozumiecie?
NVIDIA GeForce RTX 5060 Ti vs AMD Radeon RX 9060 XT - Test na słabszych procesorach AMD i Intel plus różnych wersjach PCIe