Zgłoś błąd
X
Zanim wyślesz zgłoszenie, upewnij się że przyczyną problemów nie jest dodatek blokujący reklamy.
Błędy w spisie treści artykułu zgłaszaj jako "błąd w TREŚCI".
Typ zgłoszenia
Treść zgłoszenia
Twój email (opcjonalnie)
Nie wypełniaj tego pola
.
Załóż konto
EnglishDeutschукраїнськийFrançaisEspañol中国

Need for Speed Unbound nie tylko z DLSS 3 ale i z FSR 2.2. Saints Row z kolei otrzymał aktualizację dodającą AMD FSR 2.1

Damian Marusiak | 30-11-2022 15:00 |

Need for Speed Unbound nie tylko z DLSS 3 ale i z FSR 2.2. Saints Row z kolei otrzymał aktualizację dodającą AMD FSR 2.1Już drugiego grudnia na sklepowych półkach pojawi się kolejna odsłona popularnych wyścigów w postaci Need for Speed Unbound. Produkcja studia Criterion pod batutą Electronic Arts pojawi się na PC oraz konsolach obecnej generacji: PlayStation 5 oraz Xbox Series. Już od dłuższego czasu wiedzieliśmy, że premierowa wersja gry będzie oferować obsługę techniki NVIDIA DLSS 3. Okazuje się, że twórcy przed premierą zdołali także zaimplementować rozwiązanie od AMD - FSR w najnowszej wersji 2.2. Badana jest także możliwość dodania Intel XeSS.

Need for Speed Unbound oferuje nie tylko obsługę techniki NVIDIA DLSS 3, ale również AMD FSR 2.2. Ponadto twórcy testują możliwości Intel XeSS. Z kolei Saints Row otrzymał aktualizację na PC, dodającą obsługę FSR 2.1.

Need for Speed Unbound nie tylko z DLSS 3 ale i z FSR 2.2. Saints Row z kolei otrzymał aktualizację dodającą AMD FSR 2.1 [1]

Need for Speed Unbound na PC wraz z techniką NVIDIA DLSS 3. Intel XeSS debiutuje w Death Stranding oraz Farming Simulator 2022

Na rynku gier komputerowych coraz mocniej widać tendencję do implementacji różnych technik upscalingu obrazu. Need for Speed Unbound od początku był zapowiadany jako gra z obsługą NVIDIA DLSS w najnowszej wersji (DLSS 2 będzie dostępne dla wszystkich kart GeForce RTX, z kolei DLSS 3 tylko dla posiadaczy układów GeForce RTX 4000). W rozmowie z portalem WCCFTech, developerzy ze studia Criterion potwierdzili również informację na temat obsługi AMD FSR 2.2 (a więc najnowszej wersji). Implementacja FidelityFX Super Resolution odbyła się niedługo przed premierą gry, a we wdrożeniu rozwiązania pomogli także inżynierowie AMD. Studio zaznaczyło dodatkowo współpracę z Intelem, by móc w jednej z przyszłych aktualizacji dodać obsługę techniki Intel XeSS. Twórcy jednocześnie potwierdzili, że w Need for Speed Unbound nie ma i nie będzie żadnej formy Ray Tracingu.

Need for Speed Unbound nie tylko z DLSS 3 ale i z FSR 2.2. Saints Row z kolei otrzymał aktualizację dodającą AMD FSR 2.1 [2]

Cyberpunk 2077 z aktualizacją 1.61, dodającą obsługę AMD FSR 2.1 na PC i konsolach PlayStation 5 oraz Xbox Series

Need for Speed Unbound nie jest jednak jedyną grą, która otrzymuje wsparcie dla AMD FSR 2. Aktualizację dla wersji PC przygotowano również dla gry Saints Row, która debiutowała kilka miesięcy temu. Studio Voliton potwierdziło, że najnowszy patch wprowadza obsługę AMD FSR dokładnie w wersji 2.1, co ma przynieść zauważalny wzrost wydajności. Twórcy coraz chętniej korzystają z podobnych rozwiązań, które trafiły już m.in. do Warhammer 40,000: Darktide, Marvel's Spider-Man: Miles Morales czy Wiedźmin 3: Dziki Gon (next-gen).

Źródło: WCCFTech
Bądź na bieżąco - obserwuj PurePC.pl na Google News
Zgłoś błąd
Liczba komentarzy: 104

Komentarze:

x Wydawca serwisu PurePC.pl informuje, że na swoich stronach www stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Kliknij zgadzam się, aby ta informacja nie pojawiała się więcej. Kliknij polityka cookies, aby dowiedzieć się więcej, w tym jak zarządzać plikami cookies za pośrednictwem swojej przeglądarki.