Zgłoś błąd
X
Zanim wyślesz zgłoszenie, upewnij się że przyczyną problemów nie jest dodatek blokujący reklamy.
Błędy w spisie treści artykułu zgłaszaj jako "błąd w TREŚCI".
Typ zgłoszenia
Treść zgłoszenia
Twój email (opcjonalnie)
Nie wypełniaj tego pola
.
Załóż konto
EnglishDeutschукраїнськийFrançaisEspañol中国

Need for Speed Unbound na PC wraz z techniką NVIDIA DLSS 3. Intel XeSS debiutuje w Death Stranding oraz Farming Simulator 2022

Damian Marusiak | 16-11-2022 10:05 |

Need for Speed Unbound na PC wraz z techniką NVIDIA DLSS 3. Intel XeSS debiutuje w Death Stranding oraz Farming Simulator 2022Na rynku w ostatnich tygodniach zagościły dwie nowe techniki upscalingu obrazu: NVIDIA DLSS 3 będąca dużym rozwinięciem dotychczasowych wersji Deep Learning Super Sampling oraz Intel XeSS, będący odpowiedzią na DLSS 2 oraz AMD FSR 2.0/2.1. Liczba gier, w których implementowane są poszczególne rozwiązania, systematycznie rośnie. NVIDIA potwierdziła, że nadchodzące wyścigi Need for Speed Unbound otrzymają obsługę DLSS, z kolei Intel potwierdził dodanie XeSS do kolejnych dwóch produkcji.

Need for Speed Unbound zadebiutuje na PC wraz z techniką NVIDIA DLSS 3. Z kolei Intel XeSS pojawił się w grach Death Stranding Director's Cut oraz Farming Simulator 2022.

Need for Speed Unbound na PC wraz z techniką NVIDIA DLSS 3. Intel XeSS debiutuje w Death Stranding oraz Farming Simulator 2022 [1]

NVIDIA DLSS 3 już wkrótce pojawi się m.in. w F1 2022, Microsoft Flight Simulator oraz A Plague Tale: Requiem

Need for Speed Unbound przygotowywany jest wyłącznie na PC oraz konsole obecnej generacji - na PS5 oraz Xbox Series X będziemy mogli grać w rozdzielczości 4K i w 60 klatkach na sekundę, co nie jest normą wśród obecnych tytułów. Na PC posiadacze kart GeForce RTX 4000 będą mogli pograć z dużo wyższym framerate'm - zadba o to technika DLSS 3, która pojawi się wraz z debiutem gry produkcji studia Criterion. DLSS 3 zmierza także do innej gry wyścigowej - WRC Generations. W tym drugim wypadku DLSS 3 (a więc z techniką Frame Generation) ma się pojawić jeszcze dzisiaj.

Need for Speed Unbound na PC wraz z techniką NVIDIA DLSS 3. Intel XeSS debiutuje w Death Stranding oraz Farming Simulator 2022 [2]

Intel XeSS kontra NVIDIA DLSS - sprawdzamy techniki upscalingu obrazu w Shadow of the Tomb Raider oraz HITMAN 3

Z drugiej strony Intel potwierdził wdrożenie swojego rozwiązania - XeSS - do kolejnych dwóch gier. Z techniki Xe Super Sampling możemy już skorzystać w Death Stranding Director's Cut oraz Farming Simulator 2022. Przypominamy, że ten pierwszy jest dostępny m.in. z NVIDIA DLSS, podczas gdy drugi oferowany jest z AMD FSR 2.1. Gracze mogą więc testować różne rozwiązania i wybrać to, które im najbardziej odpowiada (lub nie wybierać żadnego). Intel XeSS jest otwartym rozwiązaniem, toteż do jego aktywacji nie musimy koniecznie posiadać kart Intel ARC (choć na nich technika ta działa najlepiej z racji obecności sprzętowych jednostek XMX).

Źródło: Intel, NVIDIA, WCCFTech
Bądź na bieżąco - obserwuj PurePC.pl na Google News
Zgłoś błąd
Liczba komentarzy: 44

Komentarze:

x Wydawca serwisu PurePC.pl informuje, że na swoich stronach www stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Kliknij zgadzam się, aby ta informacja nie pojawiała się więcej. Kliknij polityka cookies, aby dowiedzieć się więcej, w tym jak zarządzać plikami cookies za pośrednictwem swojej przeglądarki.