Zgłoś błąd
X
Zanim wyślesz zgłoszenie, upewnij się że przyczyną problemów nie jest dodatek blokujący reklamy.
Błędy w spisie treści artykułu zgłaszaj jako "błąd w TREŚCI".
Typ zgłoszenia
Treść zgłoszenia
Twój email (opcjonalnie)
Nie wypełniaj tego pola
.
Załóż konto
EnglishDeutschукраїнськийFrançaisEspañol中国

game ready

Test sterowników NVIDIA Game Ready i Studio na Quadro RTX 5000

Test sterowników NVIDIA Game Ready i Studio na Quadro RTX 5000

Sterowniki do kart graficznych to temat, który nie jest zbyt mocno wykorzystywany jako osobne zagadnienie dla testów. Ot przy nowych generacjach kart graficznych np. NVIDII kolejne sterowniki "Game Ready" dodają dodatkowe optymalizacje dla nowych gier, natomiast sterowniki "Studio" dają dodatkowe procenty do wydajności w aplikacjach wykorzystujących najnowsze układy graficzne. Kilka tygodni temu ruszyliśmy z nowym przeglądem porównania wydajności sterowników Game Ready oraz Studio Ready. Test wydajności...

Porównanie wydajności sterowników NVIDIA Game Ready i Studio

Porównanie wydajności sterowników NVIDIA Game Ready i Studio

Sterowniki do kart graficznych to temat, który nie jest zbyt mocno wykorzystywany jako osobne zagadnienie dla testów. Ot przy nowych generacjach kart graficznych np. NVIDII kolejne sterowniki "Game Ready" dodają dodatkowe optymalizacje dla nowych gier, natomiast sterowniki "Studio" dają dodatkowe procenty do wydajności w aplikacjach wykorzystujących najnowsze układy graficzne. Ze względu na wzmożone zainteresowanie mobilnymi stacjami roboczymi oraz ze względu na prężnie działający projekt NVIDIA Studio,...

NVIDIA - Lista gier z dedykowanymi sterownikami Game Ready

NVIDIA - Lista gier z dedykowanymi sterownikami Game Ready

Jeszcze kilka lat temu premiery nowych sterowników dla kart graficznych były sporym wydarzeniem na graczy - na najnowsze oprogramowanie przystosowane do obsługi GPU czekało się nie tygodniami, ale miesiącami. Cały cykl wydawniczy wydawał się spokojniejszy i bardziej rozłożony w czasie... Od pewnego momentu producenci zaczęli jednak przyspieszać premiery kolejnych wersji, a obecnie doszliśmy do takiej sytuacji, gdzie każdy debiut ważnej gry komputerowej kończy się odpowiedzią producentów GPU...

Sterowniki GeForce Game Ready 353.06 WHQL już dostępne

Sterowniki GeForce Game Ready 353.06 WHQL już dostępne

Dosłownie chwilę przed premierą nowej karty graficznej GeForce GTX 980 Ti w sieci można było znaleźć informacje świadczące o planach zwiększenia wydajności układów GPU Kepler w najnowszych grach - NVIDIA zapowiedziała nowe sterowniki, które miały polepszyć osiągi starszych akceleratorów graficznych nie tylko w Wiedźminie 3: Dziki Gon. Nie trzeba było długo czekać na kolejną wersję oprogramowania GeForce Game Ready. Dzisiaj zadebiutowały sterowniki NVIDII w wersji 353.03, które tym razem...

NVIDIA: Zwiększenie wydajności GPU Kepler w kilku grach

NVIDIA: Zwiększenie wydajności GPU Kepler w kilku grach

Producenci kart graficznych dostarczają nam ostatnio sporo wrażeń związanych z różnymi kontrowersjami, które są bardzo szybko wyłapywane przez graczy i nagłaśniane w sieci. Nie będziemy po raz kolejny przytaczali wszystkich oskarżeń wobec NVIDII oraz AMD, ale zajmiemy się bardzo ciekawym tematem dotyczącym setek tysięcy egzemplarzy kart graficznych od "zielonych". Wykryto jakąś wadę w wybranej serii? Procesory graficzne masowo odklejają się od laminatu? W żadnym wypadku... Coraz głośniej mówi...

NVIDIA przywraca podkręcanie mobilnych układów GTX 900M

NVIDIA przywraca podkręcanie mobilnych układów GTX 900M

Postępowanie NVIDII wobec klientów posiadających mobilne układy graficzne GeForce GTX 900M nie jest zabawą w kotka i myszkę? Ostatnie wydarzenia potwierdzają, że producent rzeczywiście próbuje przeforsować swoje rozwiązanie i liczy prawdopodobnie na jego bezkrytyczne przyjęcie - w lutym rozpoczęła się afera związana z blokowaniem podkręcania wspomnianych przed chwilą układów graficznych dla notebooków, a dwa dni temu dotarły do nas kolejne wieści w tej sprawie. Okazało się, że możliwość...

NVIDIA znowu blokuje podkręcanie mobilnych układów GTX 900M

NVIDIA znowu blokuje podkręcanie mobilnych układów GTX 900M

Zmiana poglądów to nie tylko domena polityków, ale również producentów podzespołów komputerowych. Wystarczy mocniejszy wiatr, aby zmienić strategię firmy dotyczącą danej sprawy, a wspomniany wiatr jest generowany przez klientów oraz pieniądze, a dokładniej zyski. W lutym wybuchła afera związana z blokadą podkręcania mobilnych układów graficznych GeForce GTX 900M - użytkownicy zauważyli, że po aktualizacji sterowników nie mogą już zmieniać częstotliwości taktowania dla wybranych układów,...

NVIDIA Game Ready 352.86 WHQL - Optymalizacja dla Wiedźmin 3

NVIDIA Game Ready 352.86 WHQL - Optymalizacja dla Wiedźmin 3

Jeszcze jakiś czas temu sterowniki do kart graficznych nie były tak ściśle związane z premierami nowych gier komputerowych, jednak od kilku debiutów gier klasy AAA obserwujemy zmianę strategii NVIDII oraz AMD. Niemal każdy debiut nowej produkcji przynosi obecnie kolejne wersje oprogramowania sterującego dla akceleratorów GPU - optymalizacja sterowników pozwala na osiągnięcie wyraźnie lepszych wyników w testach wydajności, co wpływa oczywiście na sprzedaż kart graficznych. NVIDIA opanowała tę sztukę...

Sterowniki NVIDIA - Prosty trik mogący podnieść wydajność

Sterowniki NVIDIA - Prosty trik mogący podnieść wydajność

Nie od dzisiaj wiadomo, że oprogramowanie zainstalowane na komputerze ma ogromny wpływ na jego wydajność. Dawniej aplikacje tworzone dla pecetów były mniej rozbudowane, dzięki czemu użytkownik mógł łatwiej zarządzać swoją biblioteką - dzisiaj nawet sterowniki dla kart graficznych posiadają kilka usług działających w tle, które mogą wpływać na działanie komputera. Każde zadanie rozwiązywane gdzieś pod maską naszego komputera zmniejsza dostępne zasoby sprzętowe dla gier i aplikacji. Nie zdajemy...

NVIDIA Game Ready 350.12 WHQL - Nowe sterowniki dla GTA V

NVIDIA Game Ready 350.12 WHQL - Nowe sterowniki dla GTA V

Do premiery długo wyczekiwanego Grand Theft Auto V dla PC zostało już naprawdę kilka godzin - aż trudno uwierzyć, że po tylu miesiącach oczekiwania będziemy mogli nareszcie zagrać w najnowszą odsłonę gry z 2013 roku, która zdążyła już zrobić "wycieczkę" po konsolach Xbox 360 i PlayStation 3, a następnie po Xbox One i PlayStation 4. Historyczne wydarzenie poprzedzone setkami przecieków, plotek, oficjalnych informacji, screenshotów i filmów jest już tak blisko... Bardzo dobrze wiedzą o tym...

x Wydawca serwisu PurePC.pl informuje, że na swoich stronach www stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Kliknij zgadzam się, aby ta informacja nie pojawiała się więcej. Kliknij polityka cookies, aby dowiedzieć się więcej, w tym jak zarządzać plikami cookies za pośrednictwem swojej przeglądarki.