Zgłoś błąd
X
Zanim wyślesz zgłoszenie, upewnij się że przyczyną problemów nie jest dodatek blokujący reklamy.
Błędy w spisie treści artykułu zgłaszaj jako "błąd w TREŚCI".
Typ zgłoszenia
Treść zgłoszenia
Twój email (opcjonalnie)
Nie wypełniaj tego pola
Załóż konto
EnglishDeutschукраїнськийFrançaisEspañol中国
 

nvidia dlss 3

Everspace 2 został przeniesiony na Unreal Engine 5.3. Do gry wprowadzono funkcje Lumen oraz NVIDIA DLSS 3

Everspace 2 został przeniesiony na Unreal Engine 5.3. Do gry wprowadzono funkcje Lumen oraz NVIDIA DLSS 3

Unreal Engine od lat pozostaje jednym z najpopularniejszych silników napędzających gry komputerowe. Choć najnowsza edycja nie jest na razie całkowicie pozbawiona problemów optymalizacyjnych, to raczej nie zmieni to jej pozycji rynkowej w najbliższej przyszłości. Z Unreal Engine korzysta między innymi kosmiczna strzelanka Everspace 2. Twórcy zdecydowali się przenieść produkcję na znacznie nowszą wersję silnika i dodać obsługę funkcji Lumen GI oraz NVIDIA DLSS 3.

Cyberpunk 2077 - nadeszła nieoficjalna obsługa AMD FSR 3. Technologia dostępna w każdej grze z NVIDIA DLSS 3

Cyberpunk 2077 - nadeszła nieoficjalna obsługa AMD FSR 3. Technologia dostępna w każdej grze z NVIDIA DLSS 3

Pomimo że najnowsza wersja technologii upscalingu oraz generowania klatek od firmy AMD, czyli FidelityFX Super Resolution 3 (FSR 3), jest na rynku już jakiś czas, to oficjalnie niewiele tytułów doczekało się jej implementacji. Wszystko zaczyna się jednak odmieniać, wszak w połowie grudnia 2023 roku AMD udostępniło kod źródłowy tej technologii. Pewien użytkownik stworzył modyfikację, która wprowadza AMD FSR 3 do gier, które obsługują technologię NVIDIA DLSS 3.

GTA V - produkcja doczeka się niebawem modyfikacji, która doda technikę NVIDIA DLSS 3. Nawet dwukrotnie więcej FPS w grze

GTA V - produkcja doczeka się niebawem modyfikacji, która doda technikę NVIDIA DLSS 3. Nawet dwukrotnie więcej FPS w grze

Bez dwóch zdań serię gier Grand Theft Auto można zaliczyć do bardzo udanych, a nawet wręcz kultowych. Mimo że ostatnia odsłona ukazała się przeszło dekadę temu, to nadal cieszy się dużą popularnością. Skutkuje to tym, że do produkcji cały czas trafiają różne modyfikacje, które udoskonalają oprawę graficzną lub dodają obsługę nowszych technologii. Tym razem do GTA V już niebawem zawita technika NVIDIA DLSS 3, która pozwoli na uzyskanie większej liczby FPS.

The Elder Scrolls V: Skyrim - autor modyfikacji wprowadzającej do gry technikę NVIDIA DLSS 3 chwali się wzrostem wydajności

The Elder Scrolls V: Skyrim - autor modyfikacji wprowadzającej do gry technikę NVIDIA DLSS 3 chwali się wzrostem wydajności

Dzięki pracy modderów możliwe jest dodanie obsługi Ray Tracingu i DLSS do gier, które pierwotnie tych technik nie wspierają. Choć zazwyczaj obejmuje to starsze tytuły, to dzięki temu można odnotować znaczącą poprawę jakości oświetlenia, przy jednocześnie zadowalającym poziomie wydajności. Jeden z twórców przygotował modyfikację do gry The Elder Scrolls V: Skyrim, która wprowadza obsługę DLSS 3. Można liczyć na znaczący wzrost wydajności.

F1 22 ze wsparciem dla najnowszej wersji techniki AMD - FSR 2.2. Nie brakuje porównania z technologią NVIDIA DLSS 3

F1 22 ze wsparciem dla najnowszej wersji techniki AMD - FSR 2.2. Nie brakuje porównania z technologią NVIDIA DLSS 3

Rozwijana nieustannie przez firmę AMD technika FSR, znajduje zastosowanie w coraz większej liczbie tytułów. Do tego grona właśnie dołączyła gra F1 22 opracowana przez studio Codemasters. W ostatnim patchu 1.17 zaimplementowano najnowszą wersję FSR, opatrzoną numerem 2.2. Tytuł dołączył tym samym do wąskiego jeszcze grona gier obsługujących tę edycję techniki AMD. Rezultaty użycia FSR 2.2 mogą wydawać się imponujące.

Test wydajności Marvel's Spider-Man Remastered PC - DLSS 3 na karcie graficznej NVIDIA GeForce RTX 4090

Test wydajności Marvel's Spider-Man Remastered PC - DLSS 3 na karcie graficznej NVIDIA GeForce RTX 4090

Marvel's Spider-Man Remastered PC jest jednym z pierwszych tytułów, który otrzymał aktualizację dodającą obsługę techniki NVIDIA DLSS 3, umożliwiającej znaczne zwiększenie ilości klatek na sekundę. Dlaczego wybrano akurat pajęczaka? Chociaż wymagania sprzętowe względem układów graficznych nie należały do przesadnie wygórowanych, produkcja cierpiała z powodu bottlenecka na procesorze. NVIDIA GeForce RTX 4090 bywał ograniczany przez podkręconego Intel Core i9-13900K nawet w ustawieniach 4K RT...

x Wydawca serwisu PurePC.pl informuje, że na swoich stronach www stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Kliknij zgadzam się, aby ta informacja nie pojawiała się więcej. Kliknij polityka cookies, aby dowiedzieć się więcej, w tym jak zarządzać plikami cookies za pośrednictwem swojej przeglądarki.