amd fsr 3
Immortals of Aveum oficjalnie pierwszą grą z AMD FSR 3 na konsolach Xbox Series oraz PlayStation 5
Immortals of Aveum to jedna z gier z 2023 roku, które ostatecznie okazały się sporym rozczarowaniem. Gameplay nie był specjalnie oryginalny, cena była bardzo wysoka a technicznie produkcja nie domagała zarówno na PC jak i (zwłaszcza) konsolach obecnej generacji. Finalnie Immortals of Aveum stało się niemal poligonem doświadczalnym dla techniki AMD FSR 3 - produkcja studia Ascendant Studios była jedną z pierwszych z obsługą FSR 3 z tamtejszą wersją Frame Generation. A przynajmniej na PC, bowiem na konsolach...
Cyberpunk 2077 - nadeszła nieoficjalna obsługa AMD FSR 3. Technologia dostępna w każdej grze z NVIDIA DLSS 3
Pomimo że najnowsza wersja technologii upscalingu oraz generowania klatek od firmy AMD, czyli FidelityFX Super Resolution 3 (FSR 3), jest na rynku już jakiś czas, to oficjalnie niewiele tytułów doczekało się jej implementacji. Wszystko zaczyna się jednak odmieniać, wszak w połowie grudnia 2023 roku AMD udostępniło kod źródłowy tej technologii. Pewien użytkownik stworzył modyfikację, która wprowadza AMD FSR 3 do gier, które obsługują technologię NVIDIA DLSS 3.
AMD FSR 3 wraz z Frame Generation przetestowane na układach NVIDIA GeForce GTX z serii 10. Rezultaty są zaskakujące
Premiera najnowszej technologii od AMD, która ma na celu zwiększenie ilości FPS osiąganych w grach - czyli FSR 3 (FidelityFX Super Resolution 3) - jest już za nami, a pierwsze doniesienia napawają optymizmem. Dla przypomnienia technologia ta jest konkurencją dla DLSS od NVIDII, natomiast oferuje wsparcie także dla innych układów graficznych. Pewien użytkownik postanowił przetestować tę nowość na starszych kartach graficznych od Zielonych.



























AMD potwierdza: karty graficzne Radeon RX 5000 i RX 6000 nie otrzymają już nowych funkcji i optymalizacji gier
Test Battlefield 6 - Analiza jakości obrazu, wydajności DLSS 4 oraz wpływu Multi Frame Generation na opóźnienia systemowe
Test wydajności Battlefield 6 - Wymagania sprzętowe nie zabijają, ale graficznie również bez fajerwerków
TOP 10 gier, które zyskały po latach. Początkowo były unikane przez graczy, dziś uważane są za klasyki
Pudełko, sprzęt i dokumentacja - czy potrzeba czegoś więcej? Sony i Apple pokazują, że nie. W ślad za ładowarkami mogą iść przewody...