everspace 2
Everspace 2 został przeniesiony na Unreal Engine 5.3. Do gry wprowadzono funkcje Lumen oraz NVIDIA DLSS 3
Unreal Engine od lat pozostaje jednym z najpopularniejszych silników napędzających gry komputerowe. Choć najnowsza edycja nie jest na razie całkowicie pozbawiona problemów optymalizacyjnych, to raczej nie zmieni to jej pozycji rynkowej w najbliższej przyszłości. Z Unreal Engine korzysta między innymi kosmiczna strzelanka Everspace 2. Twórcy zdecydowali się przenieść produkcję na znacznie nowszą wersję silnika i dodać obsługę funkcji Lumen GI oraz NVIDIA DLSS 3.


























Test Battlefield 6 - Analiza jakości obrazu, wydajności DLSS 4 oraz wpływu Multi Frame Generation na opóźnienia systemowe
Test wydajności Battlefield 6 - Wymagania sprzętowe nie zabijają, ale graficznie również bez fajerwerków
Pudełko, sprzęt i dokumentacja - czy potrzeba czegoś więcej? Sony i Apple pokazują, że nie. W ślad za ładowarkami mogą iść przewody...
Koniec z instalacją Windows 11 bez konta Microsoft. Popularne triki przestają działać w nowych wersjach systemu
Karty graficzne NVIDIA GeForce RTX 5000 SUPER dalekie od debiutu. Premiera może odbyć się bliżej połowy 2026 roku