amd fsr 2.2
Immortals of Aveum rozczarowuje jakością optymalizacji. Gracze krytykują stan techniczny tytułu
Immortals of Aveum można określić mianem pierwszej wysokobudżetowej gry, która wykorzystuje wszystkie możliwości oferowane przez silnik Unreal Engine 5. Przed premierą twórcy niejednokrotnie podkreślali zaawansowanie systemów Lumen oraz Nanite, co miało przełożyć się na bardzo wysoką jakość oprawy graficznej. Mimo że niektóre lokacje rzeczywiście mogą się podobać, to stan techniczny tytułu skutecznie przeszkadza w podziwianiu widoków.
F1 22 ze wsparciem dla najnowszej wersji techniki AMD - FSR 2.2. Nie brakuje porównania z technologią NVIDIA DLSS 3
Rozwijana nieustannie przez firmę AMD technika FSR, znajduje zastosowanie w coraz większej liczbie tytułów. Do tego grona właśnie dołączyła gra F1 22 opracowana przez studio Codemasters. W ostatnim patchu 1.17 zaimplementowano najnowszą wersję FSR, opatrzoną numerem 2.2. Tytuł dołączył tym samym do wąskiego jeszcze grona gier obsługujących tę edycję techniki AMD. Rezultaty użycia FSR 2.2 mogą wydawać się imponujące.
Apple celowo spowalnia iPhone'y, choć nikogo o tym nie informuje. System iOS 18 ogranicza wydajność i odświeżanie ekranu
Elon Musk przedstawia transport przyszłości. Tesla Cybercab i Robovan to autonomiczne pojazdy o oryginalnym wyglądzie
Test procesorów AMD Ryzen 9 9950X i Ryzen 9 9900X z AGESA 1.2.0.2. Jest wzrost wydajności po redukcji opóźnień między CCD?
NVIDIA GeForce RTX 5070 oraz GeForce RTX 5060 - kolejne karty graficzne Blackwell z premierą blisko siebie
AMD Fluid Motion Frames 2 - generator klatek już oficjalnie. Stabilna wersja dostępna w AMD Software: Adrenalin Edition