anti-aliasing
GTA V - produkcja doczeka się niebawem modyfikacji, która doda technikę NVIDIA DLSS 3. Nawet dwukrotnie więcej FPS w grze

Bez dwóch zdań serię gier Grand Theft Auto można zaliczyć do bardzo udanych, a nawet wręcz kultowych. Mimo że ostatnia odsłona ukazała się przeszło dekadę temu, to nadal cieszy się dużą popularnością. Skutkuje to tym, że do produkcji cały czas trafiają różne modyfikacje, które udoskonalają oprawę graficzną lub dodają obsługę nowszych technologii. Tym razem do GTA V już niebawem zawita technika NVIDIA DLSS 3, która pozwoli na uzyskanie większej liczby FPS.
Masz problem z jakością anti-aliasingu w Baldur’s Gate 3? Można go rozwiązać, ale wymaga to bardzo dobrego sprzętu

Baldur’s Gate 3 to jedna z najlepszych i najważniejszych gier ostatnich lat. Produkcja zachwyca niemal każdym aspektem, pozostając wierna standardom tworzenia gier sprzed co najmniej kilkunastu lat. Także oprawa graficzna prezentuje ponadprzeciętny poziom, choć nie udało się całkowicie uniknąć problemów optymalizacyjnych. Na tym pięknym obrazie kładzie się także inna drobna ryska, która związana jest z implementacją anti-aliasingu. Można temu jednak zaradzić.
Test Mafia: The Old Country PC. Jakość technik skalowania NVIDIA DLSS 4, AMD FSR, Intel XeSS, TSR oraz skalowanie wydajności
Procesor Intel Core i5-14600K BOX plus Battlefield 6 teraz w rewelacyjnie niskiej cenie. Za 649 zł niczego lepszego nie dostaniesz
Test wydajności Mafia: The Old Country - Mamma mia! Wymagania sprzętowe to prawdziwy rozbój! Bez upscalingu będzie ciężko
Test NVIDIA GeForce RTX 5050 - Wolniejszy od GeForce RTX 4060 i niewiele tańszy od GeForce RTX 5060. Czego nie rozumiecie?
NVIDIA GeForce RTX 5060 Ti vs AMD Radeon RX 9060 XT - Test na słabszych procesorach AMD i Intel plus różnych wersjach PCIe