Zgłoś błąd

X

Zanim wyślesz zgłoszenie, upewnij się że przyczyną problemów nie jest dodatek blokujący reklamy.

Typ zgłoszenia
Treść zgłoszenia
Twój email (opcjonalnie)
Nie wypełniaj tego pola
.
Załóż konto
EnglishDeutschРусскийFrançaisEspañol中国

quake 2 rtx

Quake II RTX z ray-tracingiem - gra dostępna za darmo od 6 czerwca

Quake II RTX z ray-tracingiem - gra dostępna za darmo od 6 czerwca

Quake II RTX jest pierwszą grą na świecie, w której każda ścieżka promieni jest w pełni śledzona (path tracing), co oznacza że wszystkie efekty graficzne takie jak cienie, odbicia czy załamania światła połączone są w jeden algorytm ray tracingu. Rezultatem jest nowy wygląd Quake II, jednej z najpopularniejszych gier na świecie, wydanej oryginalnie w 1997 roku przez studio id Software. Firma NVIDIA ogłosiła właśnie, że tytuł będzie udostępniony do pobrania za darmo już 6 czerwca na stronie...

Test wydajności Quake II - Path tracing na API Vulkan wstrząsa...

Test wydajności Quake II - Path tracing na API Vulkan wstrząsa...

Grudzień 1997 roku obfitował w szereg ważnych wydarzeń politycznych, kulturalnych i obyczajowych - podpisano Traktat Ottawski, TVP2 rozpoczęła emisję serialu Złotopolscy, natomiast id Software wypuściło finalną wersję Quake II. Sequel kultowego „kłejka” dosłownie wstrząsnął światem pierwszoosobowych strzelanin, wyznaczając kolejne granice względem zaawansowania oprawy wizualnej, kształtu kampanii fabularnej czy konstrukcji poziomów. Przeszło dwie dekady później Quake II ciągle trzyma się...

Quake 2 RTX zaprezentowany. Gra na ostrych sterydach

Quake 2 RTX zaprezentowany. Gra na ostrych sterydach

W styczniu bieżącego roku Christopher Scheid pochwalił się swoim dziełem, a więc projektem Q2VKPT, czyli legendarną grą Quake 2 z 1997 roku, którą nie tylko przeniósł do API Vulkan, ale dodał też w niej Ray Tracing. Już wtedy wielu graczy znających drugiego Quake'a mogło zobaczyć, jak RT może zmienić oblicze wiekowej gry. Dwadzieścia lat temu Ray Tracing już oczywiście istniał, ale nawet marzenie o obsłudze tej techniki w grach było ryzykowne, bo chyba każdy taki pomysł wtedy by zwyczajnie...

x Wydawca serwisu PurePC.pl informuje, że na swoich stronach www stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Kliknij zgadzam się, aby ta informacja nie pojawiała się więcej. Kliknij polityka cookies, aby dowiedzieć się więcej, w tym jak zarządzać plikami cookies za pośrednictwem swojej przeglądarki.