Zgłoś błąd
X
Zanim wyślesz zgłoszenie, upewnij się że przyczyną problemów nie jest dodatek blokujący reklamy.
Błędy w spisie treści artykułu zgłaszaj jako "błąd w TREŚCI".
Typ zgłoszenia
Treść zgłoszenia
Twój email (opcjonalnie)
Nie wypełniaj tego pola
.
Załóż konto
EnglishDeutschукраїнськийFrançaisEspañol中国

real time ray tracing

Deliver Us The Moon - są pomiary wydajności Ray Tracingu i DLSS

Deliver Us The Moon - są pomiary wydajności Ray Tracingu i DLSS

Pomimo szumnych zapowiedzi, obecnie wydanych gier, które obsługują Ray Tracing nie ma wcale tak dużo. Technikę tę znajdziemy w Quake 2, Shadow of the Tomb Raider, Battlefield V, Metro Exodus, Wolfenstein Youngblood, Control i Call of Duty Modern Warfare. Od 19 grudnia najnowszym tytułem z Ray Tracingiem jest także Deliver Us The Moon, o czym poinformowała nas na swoim blogu NVIDIA. Jest to przygodówka science fiction, w której wcielamy się w astronautę badającego sytuację kolonii na odległym księżycu,...

NVIDIA będzie remasterować klasyczne gry, dodając ray-tracing

NVIDIA będzie remasterować klasyczne gry, dodając ray-tracing

Ray-tracing może tchnąć w stare tytuły nowe życie. Doskonale dowiodła tego NVIDIA prezentując w marcu tego roku 22-letni Quake 2 ze wspomnianym efektem. Ich odświeżona wersja klasyku id software dołożyła przy okazji HDR, globalną iluminację, światła wolumetryczne oraz wiele innych współczesnych rozwiązań wizualnych. W rezultacie, nie modyfikując absolutnie geometrii poziomów sprzed dwóch dekad udało się stworzyć całkowicie nowe szaty graficzne w imponujący sposób. Jak się okazuje, Quake...

Ray-tracing w konsoli Xbox Scarlett. Będą dedykowane rdzenie

Ray-tracing w konsoli Xbox Scarlett. Będą dedykowane rdzenie

Wszystko wskazuje na to, że do premiery Xbox Scarlett pozostaje rok i dwa miesiące. Niedawno wydane Gears 5 w wersji na PC może stanowić przedsmak tego, co zaoferuje nowa konsola Microsoftu. Przy okazji między 14 a 16 listopada tego roku w Londynie odbędzie się wydarzenie X019, gdzie – być może – firma z Redmond zdecyduje się na ujawnienie dalszych szczegółów na temat specyfikacji, ceny bądź dostępności Scarlett. Tak, jak Sony, Microsoft również podkreślał istotność dysków SSD, jak i CPU...

Shadow of the Tomb Raider zyskuje obsługę Ray Tracing i DLSS

Shadow of the Tomb Raider zyskuje obsługę Ray Tracing i DLSS

Odkąd ukazał się Tomb Raider z 2013, seria ta stała się synonimem technologicznej jakości i używała najnowszych technologii. Wydany 6 lat temu tytuł Crystal Dynamics był pierwszą grą, która wykorzystywała technologię renderowania i symulacji włosów TressFX. Kontynuacja Rise of the Tomb Raider z kolei usprawniła to rozwiązanie w autorski sposób jako PureHair. Ale gry te to nie tylko włosy – Rise, szczególnie dzięki wersji PC (wykorzystującej m.in. GameWorks), zostało szeroko uznane za jeden...

x Wydawca serwisu PurePC.pl informuje, że na swoich stronach www stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Kliknij zgadzam się, aby ta informacja nie pojawiała się więcej. Kliknij polityka cookies, aby dowiedzieć się więcej, w tym jak zarządzać plikami cookies za pośrednictwem swojej przeglądarki.