Zgłoś błąd
X
Zanim wyślesz zgłoszenie, upewnij się że przyczyną problemów nie jest dodatek blokujący reklamy.
Błędy w spisie treści artykułu zgłaszaj jako "błąd w TREŚCI".
Typ zgłoszenia
Treść zgłoszenia
Twój email (opcjonalnie)
Nie wypełniaj tego pola
.
Załóż konto
EnglishDeutschукраїнськийFrançaisEspañol中国

sekiro shadows die twice

Rise of the Ronin - deweloperzy z Team Ninja z nową zapowiedzią na State of Play. Czas na omówienie rozgrywki

Rise of the Ronin - deweloperzy z Team Ninja z nową zapowiedzią na State of Play. Czas na omówienie rozgrywki

Twórcy NiOh nie zwalniają tempa i na nieco ponad półtora miesiąca przed premierą prezentują kolejną garść materiałów. Pod koniec zeszłego roku deweloperzy nakreślili przede wszystkim kontekst swojego najambitniejszego przedsięwzięcia, na czele z omówieniem okresu historycznego, bohatera i pewnych cech mechanik. Organizowane przez Sony State of Play było następną okazją do pochwalenia się czymś jeszcze - i to z nowymi partiami gameplayu.

Rise of the Ronin - reżyser opowiada o grze. Pierwszy tytuł od twórców NiOh, w którym nie zabijasz wszystkiego, co się rusza

Rise of the Ronin - reżyser opowiada o grze. Pierwszy tytuł od twórców NiOh, w którym nie zabijasz wszystkiego, co się rusza

Kończący się rok kalendarzowy nie należał do najlepszych w historii dla Team Ninja. Ambitny zespół wypuścił kilka miesięcy temu Wo Long Fallen Dynasty - grę, która na pewno nie należała do najgorszych, ale jednak odstawała poziomem od chociażby świetnej serii NiOh. Ale rozczarowanie może zostać zmazane już wiosną przyszłego roku, gdy deweloperzy wypuszczą pozycję znacząco różną od swoich dotychczasowych projektów. A na razie garść nowych informacji.

Where Winds Meet - Ghost of Tsushima spotyka Sekiro. Materiał z rozgrywki przedstawia action RPG w azjatyckich klimatach

Where Winds Meet - Ghost of Tsushima spotyka Sekiro. Materiał z rozgrywki przedstawia action RPG w azjatyckich klimatach

Gry krążące wokół orientalnych starć - czasem bliższych historii, innym razem zupełnie zanurzone w fantastycznym sosie - mają w ostatnich latach świetną passę. Przykładowo, Sekiro: Shadows Die Twice od FromSoftware zostało w 2019 roku uznane za grę roku, Ghost of Tsushima zaś okazało się kasowym hitem. W tym roku Team Ninja wypuściło Wo Long: Fallen Dynasty, choć już ze znacznie gorszymi rezultatami. Ale na tym bynajmniej nie koniec.

FromSoftware planuje zmniejszyć odstęp czasowy pomiędzy kolejnymi tytułami. Producent Armored Core 6 o planach studia

FromSoftware planuje zmniejszyć odstęp czasowy pomiędzy kolejnymi tytułami. Producent Armored Core 6 o planach studia

Japońscy twórcy należą do najbardziej wpływowych grup we współczesnej branży - tego chyba trudno nie przyznać nawet osobom, którzy nie należą do fanów ich gier. Elden Ring można określić jako swojego rodzaju ukoronowanie święcącej triumfy od ponad dekady marki. Teraz zaś swój wielki powrót szykuje seria Armored Core, swoista "ofiara" sukcesów trylogii Dark Souls, Bloodborne czy innego Sekiro. Ale okazuje się, że wcale nie musimy czekać długo na inne tytuły.

Deweloperzy sądzą, że łatwiejsze poziomy trudności nie rujnują gier

Deweloperzy sądzą, że łatwiejsze poziomy trudności nie rujnują gier

Ostatnimi czasy gra Sekiro: Shadows Die Twice sprokurowała dyskusję na szeroką skalę na temat poziomu trudności w grach. Niedawno powstało wiele felietonów, między innymi na Forbesie i Kotaku na temat tego, czy tytuł From Software powinien zawierać także tryb Easy. Jak się okazuje, jest to bardzo newralgiczna kwestia, która tworzy bariery między społecznością graczy. Jeden obóz dosyć ostentacyjnie daje do zrozumienia, że wprowadzenie łatwego poziomu trudności w grach From Software zrujnowałoby...

Gra Sekiro: Shadows Die Twice z imponującą sprzedażą na Steam

Gra Sekiro: Shadows Die Twice z imponującą sprzedażą na Steam

W dobie battle royale oraz gier-usług z gigantycznymi dzielonymi światami coraz trudniej jest tytułom single-playerowym. Coraz więcej wydawców próbuje swoich sił w tych dwóch konwencjach, a coraz rzadziej tworzone są gry wyłącznie przeznaczone dla pojedynczego gracza. A nawet jeśli takowe powstają, to nie zawsze spełniają oczekiwania. Istnieją jednak niezwykle chlubne wyjątki. Takich mieliśmy w zeszłym roku wiele, jak choćby God of War czy Marvel’s Spider-Man. W 2019 już w pierwszym kwartale pojawiły...

Twórcy Dark Souls chcieliby stworzyć grę typu battle royale

Twórcy Dark Souls chcieliby stworzyć grę typu battle royale

Gry From Software, w szczególności serie Dark Souls i Bloodborne utożsamiane są ze społecznościami tzw. hardcore’owych graczy. Dalekie są jednak od bycia jedynie niszowym fenomenem. Stanowią one nieustannie powielany wzorzec dla innych, a także cieszą się fenomenalną sprzedażą. Chociaż mają one komponent multiplayer od samego początku swojego istnienia, to jednak kojarzone są jednak z rozgrywką single-playerową. Co ciekawe, japońskich twórców nadchodzącego Sekiro: Shadows Die Twice interesuje...

Nowa gra twórców Dark Souls odchodzi od znanych pomysłów

Nowa gra twórców Dark Souls odchodzi od znanych pomysłów

Sekiro: Shadows Die Twice to nowy tytuł From Software, wszechstronnego studia, znanego najbardziej z Dark Souls i Bloodborne. Sekiro zostało po raz pierwszy zaprezentowane w zeszłym roku na E3 Microsoftu i ukaże się już 22 marca 2019 na PC, PS4 oraz Xbox One. Będzie to gra z gatunku hack'n'slash. Ma jednak w znaczący sposób różnić się od serii Souls. Game Informer (GI) złożył studiu wizytę i dowiedział się w jaki sposób najnowsza produkcja Japończyków odejdzie od schematów tak dobrze rozpowszechnionych...

x Wydawca serwisu PurePC.pl informuje, że na swoich stronach www stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Kliknij zgadzam się, aby ta informacja nie pojawiała się więcej. Kliknij polityka cookies, aby dowiedzieć się więcej, w tym jak zarządzać plikami cookies za pośrednictwem swojej przeglądarki.