Zgłoś błąd
X
Zanim wyślesz zgłoszenie, upewnij się że przyczyną problemów nie jest dodatek blokujący reklamy.
Błędy w spisie treści artykułu zgłaszaj jako "błąd w TREŚCI".
Typ zgłoszenia
Treść zgłoszenia
Twój email (opcjonalnie)
Nie wypełniaj tego pola
.
Załóż konto
EnglishDeutschукраїнськийFrançaisEspañol中国

creation engine

Fallout 4 - pokazano mod wprowadzający obsługę DLSS 3. Jest duża szansa na stabilne 60 klatek na sekundę

Fallout 4 - pokazano mod wprowadzający obsługę DLSS 3. Jest duża szansa na stabilne 60 klatek na sekundę

Fallout 4 to gra z poważnymi problemami optymalizacyjnymi, które nigdy nie zostały w pełni rozwiązane przez deweloperów. Liczba klatek na sekundę w bardziej rozbudowanych terenach miejskich potrafi spaść poniżej 60 niezależnie od posiadanej konfiguracji sprzętowej. Fani tytułu przez bardzo długi czas musieli znosić te niedogodności. Pojawiła się jednak nadzieja na to, że zostaną one już wkrótce przynajmniej częściowo rozwiązane.

Fallout 4 - premiera imponującego moda Bleachers 2. Udźwiękowiono ponad 17 500 linii dialogowych

Fallout 4 - premiera imponującego moda Bleachers 2. Udźwiękowiono ponad 17 500 linii dialogowych

Gra Fallout 4, pomimo swojego wieku, wciąż cieszy się nieustającą popularnością. Dużą w tym zasługą jest jej podatność na modowanie. To właśnie treści tworzone przez społeczność graczy zapewniają tytułowi długowieczność. W ostatnim czasie premierę miała kolejna, pokaźnych rozmiarów modyfikacja o nieco długim tytule "The Fens Sheriff’s Department – Bleachers 2". Można liczyć na dużą ilość nowych treści, w tym udźwiękowione dialogi i 50 questów.

Starfield ma sie dobrze, choć silnik gry niespecjalnie daje radę – zdradza były deweloper ze studia Bethesda

Starfield ma sie dobrze, choć silnik gry niespecjalnie daje radę – zdradza były deweloper ze studia Bethesda

Gra pt. Starfield ma się pojawić na pecetach oraz konsoli Xbox Series X/S już 11 listopada 2022. Ale mimo tak stosunkowo nieodległej daty premiery, o grze wciąż wiemy bardzo niewiele. Na szczęście jak zawsze możemy liczyć na doniesienia nieoficjalne. W tym wypadku na przecieki wprost od byłego pracownika studia Bethesda. Forum Resetera, na którym były deweloper uchylił rąbka tajemnicy o grze, zdołało zweryfikować jego dane, stąd też mamy pewność, że informacje nie pochodzą od przypadkowego internauty...

Starfield – Bethesda publikuje nową grafikę z gry. Sugeruje sporą różnorodność lokacji. Co jeszcze wiadomo o produkcji?

Starfield – Bethesda publikuje nową grafikę z gry. Sugeruje sporą różnorodność lokacji. Co jeszcze wiadomo o produkcji?

Starfield to zapowiedziana podczas E3 2018 gra science fiction, która zadebiutuje już 11 listopada 2022 roku na PC oraz konsoli Xbox Series X. Wokół gry tworzy się powoli coraz większy hype nie tylko dlatego, że to w zasadzie pierwsza od 25 lat, zupełnie nowa marka Bathesdy, ale także gra, która w swoich fundamentach przypominać ma inną popularną kosmiczną serię, a mianowicie Mass Effect. Obecnie o fabule Starfield nie wiemy jeszcze zbyt wiele. W zasadzie nasza ciekawość musi zaspokoić się tym, że...

Starfield od Bethesdy z premierą w 2022 roku. Nowy trailer zapowiada grę tylko na PC i konsole Xbox Series X/S

Starfield od Bethesdy z premierą w 2022 roku. Nowy trailer zapowiada grę tylko na PC i konsole Xbox Series X/S

Pokaz Xbox Games & Bethesda Showcase był przeładowany grami. Konferencję Microsoftu w ramach targów E3 2021 otworzył oczekiwany od lat Starfield od Bethesdy. Zgodnie z przewidywaniami, twórcy serii The Elder Scrolls oraz Fallouta 3 i 4 pokazali nowy zwiastun Starfield. Nie jest on może przesadnie długi (ponad dwie minuty), ale przedstawia, czego można się mniej więcej spodziewać po grze. Czeka nas wielka przygoda wśród gwiazd. W RPG-ach od Bethesdy można zawsze liczyć na dużą swobodę działania, więc...

Starfield od strony technicznej. Duże zmiany w Creation Engine: Vulkan API, nowy model animacji i kosmiczne bitwy

Starfield od strony technicznej. Duże zmiany w Creation Engine: Vulkan API, nowy model animacji i kosmiczne bitwy

O grze Starfield od Bethesda Softworks zaczyna mówić się coraz częściej i coraz głośniej, chociaż na razie głównie w kuluarach. W ubiegłym roku złotousty Todd Howard, producent wykonawczy studia, zapowiedział, że Starfield, tak jak i bardziej odległe The Elder Scrolls VI, ma działać na nowej wersji dobrze znanego fanom serii TES i Fallout Creation Engine. Silnik doczeka się wielu zmian, począwszy od zastosowania fotogrametrii, przez odświeżony system renderowania obiektów, a skończywszy na nowym...

The Elder Scrolls 6 i Starfield powstają na nowym silniku Creation

The Elder Scrolls 6 i Starfield powstają na nowym silniku Creation

Wczorajsza wiadomość o wykupieniu firmy Bethesda przez Microsoft odbiła się szerokim echem. Za kwotę 7,5 miliarda dolarów koncern z Redmond nabył wszystkie studia należące do grupy ZeniMax Media wraz z takimi markami, jak The Elder Scrolls i Starfield, które ma być RPG-iem w klimacie science fiction. Właśnie na nich skupimy się tym razem, gdyż Todd Howard, producent wykonawczy z Bethesdy, zapowiedział wielkie zmiany w Creation Engine, wywodzącego się ze znanego z The Elder Scrolls III: Morrowind silnika...

Seria The Elder Scrolls kończy 25 lat. Jak to się wszystko zaczęło?

Seria The Elder Scrolls kończy 25 lat. Jak to się wszystko zaczęło?

Pradawne Zwoje to seria gier z przepięknymi okładkami, wspaniałym światem fantasy, zmuszająca graczy do spędzania setek godzin w magicznym świecie. Jedna z najważniejszych i najdłużej rozwijanych serii gier fabularnych, wprawdzie jest jak noworodek przy Wizardry, Ultimie i Might and Magic, bo wystartowała dopiero w 1994 roku (z dużym opóźnieniem, dokładnie 25 marca), jednak jako zupełne novum na wiele lat wyznaczyła styl i mechanikę gier fabularnych z widokiem z perspektywy pierwszej osoby. The Elder...

Premierowy patch do Fallout 76 większy od rozmiarów samej gry

Premierowy patch do Fallout 76 większy od rozmiarów samej gry

Fallout 76 to chyba jedna z najbardziej wyśmiewanych przez internautów gier tego roku. Tytuł będący multiplayerowym rozwinięciem Fallouta 4 od samego początku boryka się z różnymi problemami. Już w momencie zapowiedzi wielu graczy wieszczyło spektakularną porażkę artystyczną gry, a niedawne beta-testy ujawniły zatrważającą wręcz ilość błędów i niedoróbek, w większości powiązanych z silnikiem graficznym Creation Engine, nie będącym przygotowanym z myślą o graniu online. Dochodzą do...

The Elder Scrolls VI wykorzysta stary silnik Creation Engine

The Elder Scrolls VI wykorzysta stary silnik Creation Engine

Zapowiedź The Elder Scrolls VI była jednym z jaśniejszych punktów tegorocznej konferencji Bethesdy podczas targów E3. Choć nie zdradzono żadnych szczegółów, a projekt jest jeszcze na bardzo wczesnym etapie, dobrze jest wiedzieć że gra faktycznie za kilka lat ujrzy światło dzienne. Niedawno uzyskaliśmy potwierdzenie, że premiera gry nastąpi już w momencie życia kolejnej generacji konsol, natomiast nic więcej się nie dowiedzieliśmy. Aż do teraz, bowiem głowa Bethesdy, Todd Howard, ujawnił bardzo...

x Wydawca serwisu PurePC.pl informuje, że na swoich stronach www stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Kliknij zgadzam się, aby ta informacja nie pojawiała się więcej. Kliknij polityka cookies, aby dowiedzieć się więcej, w tym jak zarządzać plikami cookies za pośrednictwem swojej przeglądarki.