starfield shattered space
Starfield: Shattered Space został fatalnie przyjęty przez graczy i zbiera mieszane recenzje. Jeden z deweloperów broni dodatku
Zgodnie z zapowiedziami, pierwsze duże rozszerzenie do najnowszego projektu Bethesdy pojawiło się na rynku. Twórcy obiecywali sporo - między innymi znacznie bardziej szczegółowy wątek, skupiony na konkretnej planecie. Od premiery minął już ponad tydzień, a reakcje są z pewnością dalekie od pożądanych, i to zarówno ze strony odbiorców, jak i dziennikarzy. Ale jak widać, niektórym to nie przeszkadza - a przynajmniej stwarzają takie pozory.
Xbox Game Pass - druga fala wrześniowej oferty Microsoftu. Frostpunk 2, Ara: History Untold i Wargroove 2.
Pierwsze tygodnie września dostarczyły graczom kilka całkiem niezłych powodów do pozostania z ich regularnie drożejącą platformą. Co istotne, otrzymaliśmy pewne gry na premierę - chodzi tutaj przede wszystkim o Age of Mythology: Retold, bardzo dobrze ocenione zarówno przez fanów serii, jak i krytyków. Na dokładkę udostępniono również chociażby nieźle przyjętego Star Truckera. A na drugą połowę miesiąca przyszykowano dania główne.
Starfield: Shattered Space - Bethesda wypuszcza dłuższy materiał o nadchodzącym dodatku
Minęło już nieco czasu, odkąd pierwsze od bardzo dawna nowe IP Bethesdy opuściło warsztat deweloperów i zawitało do sieci. I cóż, Todd Howard jak zwykle obiecywał fanom całkiem sporo, ale zwyczajowo dla siebie pewne elementy podkoloryzował. Oczywiście Starfield nie był porażką na całej linii, bo znalazł niejednego zwolennika, ale w dużej mierze rozczarował. Trwa wprowadzanie nowinek do gry, a pod koniec miesiąca premierę będzie miał większy dodatek.
Starfield Shattered Space zadebiutuje jesienią tego roku. Bethesda przy okazji może wprowadzić wyczekiwany tryb do konsol
Starfield zadebiutował we wrześniu 2023 roku i bez wątpienia był jedną z największych premier na rynku gier w ubiegłym roku. Choć premiera była dużym wydarzeniem, produkcja studia Bethesda raczej nie zaskarbiła sobie takiej sympatii u graczy jak poprzednie dzieła. Do dzisiaj narzeka się przede wszystkim na archaiczne rozwiązania, będące pokłosiem wykorzystywania tego samego (choć przypudrowanego chyba do granic możliwości) silnika Creation Engine. Twórcy jednak w dalszym ciągu ulepszają grę,...
Apple celowo spowalnia iPhone'y, choć nikogo o tym nie informuje. System iOS 18 ogranicza wydajność i odświeżanie ekranu
Elon Musk przedstawia transport przyszłości. Tesla Cybercab i Robovan to autonomiczne pojazdy o oryginalnym wyglądzie
Test procesorów AMD Ryzen 9 9950X i Ryzen 9 9900X z AGESA 1.2.0.2. Jest wzrost wydajności po redukcji opóźnień między CCD?
NVIDIA GeForce RTX 5070 oraz GeForce RTX 5060 - kolejne karty graficzne Blackwell z premierą blisko siebie
AMD Fluid Motion Frames 2 - generator klatek już oficjalnie. Stabilna wersja dostępna w AMD Software: Adrenalin Edition