Zgłoś błąd
X
Zanim wyślesz zgłoszenie, upewnij się że przyczyną problemów nie jest dodatek blokujący reklamy.
Błędy w spisie treści artykułu zgłaszaj jako "błąd w TREŚCI".
Typ zgłoszenia
Treść zgłoszenia
Twój email (opcjonalnie)
Nie wypełniaj tego pola
Załóż konto
EnglishDeutschукраїнськийFrançaisEspañol中国

lossless scaling

Lossless Scaling - pojawił się projekt LSFG-VK, który częściowo przenosi funkcjonalność programu na systemy Linux

Lossless Scaling - pojawił się projekt LSFG-VK, który częściowo przenosi funkcjonalność programu na systemy Linux

Od kilku lat w grach dostępne są technologie upscalingu, których celem jest zwiększenie płynności rozgrywki. Na rynku pojawiły się takie rozwiązania jak NVIDIA DLSS, AMD FSR czy Intel XeSS, a nieco później – najbardziej uniwersalny z nich, czyli Lossless Scaling. Dzięki projektowi LSFG-VK na GitHub, ten ostatni jest teraz możliwy do uruchomienia również na dystrybucjach / systemach opartych na jądrze Linux, choć nie jest to pełnoprawny port programu.

Lossless Scaling 3.1 oferuje tryb, który pozwoli odetchnąć karcie graficznej. Aktualizacja wprowadza również lepszą jakość obrazu

Lossless Scaling 3.1 oferuje tryb, który pozwoli odetchnąć karcie graficznej. Aktualizacja wprowadza również lepszą jakość obrazu

Od jakiegoś czasu w przypadku gier wideo braki w mocy obliczeniowej układów graficznych rekompensuje się oprogramowaniem. Dzięki technikom opracowywanym przez firmy, takie jak NVIDIA, AMD, czy też Intel, gracze mogą prowadzić rozgrywkę w wyższych rozdzielczościach lub z większą liczbą FPS. Ze skrótami pokroju DLSS i MFG zaznajomiona zdaje się spora część (jeśli nie większość) graczy. Dla omawianych rozwiązań istnieje jednak ciekawa alternatywa - Lossless Scaling.

Lossless Scaling jest już w stanie wygenerować trzy dodatkowe klatki na jedną prawdziwą. Dodano też inną przydatną funkcję

Lossless Scaling jest już w stanie wygenerować trzy dodatkowe klatki na jedną prawdziwą. Dodano też inną przydatną funkcję

Techniki generowania klatek w grach zyskują, do spółki z upscalingiem obrazu, coraz bardziej na popularności. Pozwalają bowiem znacząco zwiększyć liczbę FPS-ów, przy wykorzystaniu tego samego sprzętu. Oprócz DLSS 3 i FSR 3 na rynku dostępna jest też interpolacja klatek za pośrednictwem programu Lossless Scaling. Właśnie udostępniona została aktualizacja 2.11, dzięki której oprogramowanie pozwala wygenerować aż trzy dodatkowe klatki na jedną prawdziwą.

Lossless Scaling pozwoli już wkrótce czterokrotnie zwiększyć liczbę FPS-ów w niemal każdej grze dostępnej na rynku

Lossless Scaling pozwoli już wkrótce czterokrotnie zwiększyć liczbę FPS-ów w niemal każdej grze dostępnej na rynku

Gracze PC-towi mogą już od dłuższego czasu korzystać upscalerów obrazu, a także generatorów klatek, które skutecznie zwiększają liczbę FPS-ów w wielu produkcjach. Techniki te nie są jednak dostępne we wszystkich grach. W takim przypadku z pomocą może przyjść aplikacja Lossless Scaling, która pozwala aktywować upscalowanie obrazu i generowanie klatek w niemal dowolnym tytule. Wkrótce możliwe będzie zwiększenie liczby FPS-ów aż czterokrotnie.

x Wydawca serwisu PurePC.pl informuje, że na swoich stronach www stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Kliknij zgadzam się, aby ta informacja nie pojawiała się więcej. Kliknij polityka cookies, aby dowiedzieć się więcej, w tym jak zarządzać plikami cookies za pośrednictwem swojej przeglądarki.