Zgłoś błąd
X
Zanim wyślesz zgłoszenie, upewnij się że przyczyną problemów nie jest dodatek blokujący reklamy.
Błędy w spisie treści artykułu zgłaszaj jako "błąd w TREŚCI".
Typ zgłoszenia
Treść zgłoszenia
Twój email (opcjonalnie)
Nie wypełniaj tego pola
Załóż konto
EnglishDeutschукраїнськийFrançaisEspañol中国
 

Max Payne z obsługą Path Tracingu. 22-letnia gra potrafi zachwycić oświetleniem dzięki wykorzystaniu NVIDIA RTX Remix

Łukasz Stefaniak | 15-01-2024 13:30 |

Max Payne z obsługą Path Tracingu. 22-letnia gra potrafi zachwycić oświetleniem dzięki wykorzystaniu NVIDIA RTX RemixJuż 22 stycznia swoją premierę będzie miała wersja beta edytora, będącego częścią składową narzędzi NVIDIA RTX Remix. Dostęp do niego będzie miał każdy zainteresowany. Wielu moderów już teraz pochwaliło się efektami swoich prac przy remasterowaniu starszych produkcji. Jednym z takich przypadków jest pierwsza część gry Max Payne, która została wzbogacona o obsługę pełnego Ray Tracingu, lepsze modele postaci i tekstury.

Środowisko uruchomieniowe NVIDIA RTX Remix zostało wykorzystane do opracowania remastera pierwszego poziomu gry Max Payne. Dodano Path Tracing i przygotowano ulepszone modele postaci oraz tekstury.

Max Payne z obsługą Path Tracingu. 22-letnia gra potrafi zachwycić oświetleniem dzięki wykorzystaniu NVIDIA RTX Remix [1]

Max Payne oraz Max Payne 2: The Fall of Max Payne doczekają się pełnoprawnych remake'ów! Za projekt odpowiada studio Remedy

Po oficjalnej premierze narzędzi RTX Remix czeka nas zapewne wysyp fanowskich remasterów starszych gier działających w oparciu o DirectX 8 oraz DirectX 9. Na liście jest między innymi znana gra Remedy Entertainment. Niedawno opublikowane zostało demo przedstawiające, jak nieoficjalny remaster będzie wyglądał w praktyce. Można też przekonać się o tym osobiście pobierając odpowiednie pliki z serwisu ModDB. Modyfikacja wykorzystuje prawdopodobnie najbardziej zaawansowaną odmianę Ray Tracingu, czyli Path Tracing. Dzięki temu Max Payne potrafi na nowo zachwycić grafiką.

Max Payne z obsługą Path Tracingu. 22-letnia gra potrafi zachwycić oświetleniem dzięki wykorzystaniu NVIDIA RTX Remix [2]

Max Payne z obsługą Path Tracingu. 22-letnia gra potrafi zachwycić oświetleniem dzięki wykorzystaniu NVIDIA RTX Remix [3]

Max Payne 1 i 2 - dyrektor kreatywny opowiada o kierunku prac nad odświeżeniem klasyków. Wielki projekt w drodze

Do zremasterowania pierwszego poziomu gry wykorzystane zostało prawdopodobnie samo środowisko uruchomieniowe RTX Remix, więc po opublikowaniu odpowiedniego edytora efekt może być jeszcze bardziej imponujący. Max Payne dzięki modyfikacji oferuje współczesne oświetlenie i ulepszone modele postaci oraz tekstury. Całość cechuje się nieco inną paletą barw niż oryginał, ale w mojej ocenie nowa wersja jest nawet bardziej klimatyczna, choć niektóre fragmenty wydają się zbyt ciemne. Modyfikacja powinna nieco osłodzić oczekiwanie na oficjalne remake'i dwóch pierwszych części cyklu. To dopiero przedsmak tego, na co pozwolą w przyszłości narzędzia NVIDII. Na ich bazie powstaje między innymi odświeżona wersja Half-Life 2.

Max Payne z obsługą Path Tracingu. 22-letnia gra potrafi zachwycić oświetleniem dzięki wykorzystaniu NVIDIA RTX Remix [4]

Max Payne z obsługą Path Tracingu. 22-letnia gra potrafi zachwycić oświetleniem dzięki wykorzystaniu NVIDIA RTX Remix [5]

Źródło: PC Gamer
Bądź na bieżąco - obserwuj PurePC.pl na Google News
Zgłoś błąd
Liczba komentarzy: 39

Komentarze:

x Wydawca serwisu PurePC.pl informuje, że na swoich stronach www stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Kliknij zgadzam się, aby ta informacja nie pojawiała się więcej. Kliknij polityka cookies, aby dowiedzieć się więcej, w tym jak zarządzać plikami cookies za pośrednictwem swojej przeglądarki.