Zgłoś błąd
X
Zanim wyślesz zgłoszenie, upewnij się że przyczyną problemów nie jest dodatek blokujący reklamy.
Błędy w spisie treści artykułu zgłaszaj jako "błąd w TREŚCI".
Typ zgłoszenia
Treść zgłoszenia
Twój email (opcjonalnie)
Nie wypełniaj tego pola
.
Załóż konto
EnglishDeutschукраїнськийFrançaisEspañol中国

Max Payne 1 i 2 - dyrektor kreatywny opowiada o kierunku prac nad odświeżeniem klasyków. Wielki projekt w drodze

Szymon Góraj | 29-09-2023 18:30 |

Max Payne 1 i 2 - dyrektor kreatywny opowiada o kierunku prac nad odświeżeniem klasyków. Wielki projekt w drodzeRemedy Entertainment ma pełne ręce roboty. Już pod koniec przyszłego miesiąca na rynek wejdzie na przykład Alan Wake 2 - jedna z najważniejszych premier nie tylko tej jesieni, ale w ogóle całego roku. Co więcej, w nieco dalszej przyszłości pojawi się druga odsłona Control, kolejnej marki, która znakomicie weszła w rynek, wykorzystując nowe wtedy technologie. Poza tym czeka nas jednak jeszcze powrót legendarnej serii sprzed lat w nowych szatach.

Dwie pierwsze części serii Max Payne mają być "jednym, dużym projektem", pod kątem technicznym dopasowanym do dzisiejszej technologii.

Max Payne 1 i 2 - dyrektor kreatywny opowiada o kierunku prac nad odświeżeniem klasyków. Wielki projekt w drodze [1]

Max Payne oraz Max Payne 2: The Fall of Max Payne doczekają się pełnoprawnych remake'ów! Za projekt odpowiada studio Remedy

Jak na razie informacje o tym niezwykle obiecującym projekcie są cokolwiek ograniczone, ale ostatnio redakcja serwisu VGC przeprowadziła wywiad z samym współtwórcą takich serii, jak Alan Wake, Quantum Break, czy właśnie Max Payne. Sam Lake podkreślił, że będziemy mieli do czynienia z jednym, dużym projektem. Deweloperzy będą dopasowywać kultową, ale mocno przestarzałą już grę do współczesnych standardów, łącząc przy tym oba tytuły w jedno. Nie zdradził jednak, czy ponownie wcieli się w rolę tytułowego bohatera.

Max Payne 1 i 2 - dyrektor kreatywny opowiada o kierunku prac nad odświeżeniem klasyków. Wielki projekt w drodze [2]

BioShock 4 - pracownik studia Cloud Chamber sugeruje, kiedy możemy spodziewać się premiery gry

Oznacza to, że czeka nas całkiem ambitne przedsięwzięcie, którego wypatrywać może każdy fan serii. Biorąc pod uwagę ten fakt oraz liczbę projektów Remedy, raczej nie ma co zatem spodziewać się szybkiej daty premiery. Remake wykorzystywał będzie silnik Northlight, uprzednio używany przy pracach nad Quantum Break, Control, czy mającym swoją premierę za kilka tygodni Alan Wake 2. Nowy-stary Max Payne pojawi się na konsole PlayStation 5 oraz Xbox Series X|S i oczywiście komputery osobiste. 

Max Payne 1 i 2 - dyrektor kreatywny opowiada o kierunku prac nad odświeżeniem klasyków. Wielki projekt w drodze [3]

Źródło: VGC
Bądź na bieżąco - obserwuj PurePC.pl na Google News
Zgłoś błąd
Liczba komentarzy: 30

Komentarze:

x Wydawca serwisu PurePC.pl informuje, że na swoich stronach www stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Kliknij zgadzam się, aby ta informacja nie pojawiała się więcej. Kliknij polityka cookies, aby dowiedzieć się więcej, w tym jak zarządzać plikami cookies za pośrednictwem swojej przeglądarki.