take two interactive
Dyrektor Take-Two nie wierzy, że sztuczna inteligencja zastąpi ludzi przy tworzeniu gier. GTA VI jest robione bez udziału AI

Niektórzy wydawcy gier upatrują w sztucznej inteligencji narzędzia, które pozwoli w przyszłości zastąpić wiele ludzkich stanowisk deweloperskich. Choć obecnie nawet nie zbliżyliśmy się do uwolnienia pełnego potencjału AI, to wiemy już, że technologia ta daje duże możliwości. Przyszłość nie została jednak jeszcze zdefiniowana. Uwagę na ten fakt zwrócił dyrektor generalny Take-Two - Strauss Zelnick. Według niego większość deweloperów może spać spokojnie.
Take Two poinformowało o zwolnieniach 5% pracowników, mimo że jeszcze niedawno deklarowano brak takich działań

W ostatnich miesiącach branża gier boryka się z kwestią masowych zwolnień. Przedsiębiorstwa, które wcześniej już zdecydowały się na spore cięcia to chociażby Microsoft, Sony czy Electronic Arts. Dość niespodziewanie ogłoszono dzisiaj, iż cięcia budżetowe nie ominą także wydawcy w postaci Take Two Interactive, którym zarządza obecnie Strauss Zelnick. Jest to o tyle zaskakująca informacja, bowiem jeszcze kilka tygodni temu ten sam CEO firmy deklarował, iż zwolnienia pracowników nie są rozważane...
GTA 6 zadebiutuje w roku fiskalnym 2025, co sugeruje sam szef Take Two - Strauss Zelnick

Czasami trudno w to uwierzyć, ale już za około 4 miesiące minie 10 lat od wydania ostatniej gry z serii Grand Theft Auto. Przygotowane przez studio Rockstar North GTA V zadebiutowało w 2013 roku i do tego czasu zdążyło zadomowić się na aż trzech generacjach konsol, co jest wręcz bezprecedensowym wydarzeniem w branży gier wideo. Od dawna wiemy, że Rockstar opracowuje GTA 6 jednak do dzisiaj nie otrzymaliśmy żadnej oficjalnej zapowiedzi ze strony producenta. Podczas wczorajszego spotkania z inwestorami,...
Take-Two Interactive, wydawca gier od Rockstar, 2K Games i Zyngi ogranicza wydatki. Czy produkcja hitów może być zagrożona?

Take-Two Interactive wydawca gier takich studiów jak Rockstar, 2K Games czy Zynga po zanotowaniu niższych od oczekiwanych przychodów, zdecydował się wprowadzić program zwiększenia wydajności pracy w podległych im studiach, co ma przynieść oszczędności rzędu brakujących 50 milionów dolarów. Dodatkowo planują zwiększyć ilość dodatkowej zawartości w swoich największych hitach oraz skupić się na poprawie dochodowości gier mobilnych.
Twórcy Ghostrunnera pod opieką Take-Two Interactive. Kolejna gra Polaków ma mieć niespotykaną dotąd skalę

Cyberpunkowo-postapokaliptyczna gra pt. Ghostrunner pojawiła się przed dwoma laty i zebrała naprawdę niezłe oceny. Nic więc dziwnego, że Polacy ze studia One More Level zapowiedzieli kontynuację już w kilka miesięcy później. Jednak w międzyczasie prawa do marki kupiło studio 505 Games i to właśnie ono będzie w pełni odpowiedzialne za sequel. Krakowiacy zdecydowali się niemniej na stworzenie nowego uniwersum w grze pt. Cyber Slash. Właśnie się dowiedzieliśmy, że za jej wydanie odpowie Take-Two...
Karta graficzna NVIDIA GeForce RTX 5070 już dostępna w cenie poniżej MSRP. Coraz tańszy jest również RTX 5070 Ti
AMD Radeon RX 9070 XT sprzedaje się 10 razy lepiej niż GeForce RTX 5080. A przynajmniej tak wynika z danych sklepu MindFactory
Test karty graficznej MSI GeForce RTX 5060 Ti Gaming 16 GB - Więcej pamięci graficznej, jednak czy proporcjonalnie do wydajności?
NVIDIA GeForce RTX 5070 Ti - Podkręcono pamięć karty graficznej. Kości GDDR7 od SK hynix osiągnęły 34 Gb/s
Linux Mint vs Windows 11 vs Fedora - który system jest lepszy do gier, pracy i sztucznej inteligencji? Test z NVIDIA GeForce RTX 4090