mega geometry
NVIDIA udostępniła zaawansowane demo technologiczne Zorah, wykorzystujące renderowanie neuronowe i silnik Unreal Engine

Sceny wyrenderowane na bazie dema technologicznego NVIDIA Zorah od dłuższego czasu pojawiały się w materiałach promocyjnych kart graficznych GeForce RTX 5000 z rodziny Blackwell. Teraz jednak możemy przyjrzeć się im w pełnej krasie - amerykańska firma udostępniła całe demo do pobrania za darmo. Trzeba przyznać, że oprawa wizualna robi ogromne wrażenie, a grafika komputerowa coraz śmielej zbliża się do fotorealizmu.
NVIDIA RTX Kit - neuronowe renderowanie w praktyce. Czy czeka nas kolejny skok w jakości grafiki w grach?

Wraz z kartami NVIDIA GeForce RTX 5000 na rynku zadebiutuje też dostępna tylko na nich technika DLSS 4. Nowości jest jednak znacznie więcej, ponieważ układy Blackwell będą wspierały też neuronowe renderowanie elementów obrazu. NVIDIA zaprezentowała materiał wideo, który pokazuje, jakie zmiany wprowadzi to w kwestii jakości grafiki. Choć początkowo przeskok nie będzie olbrzymi, to prawdopodobnie zmierzamy w kierunku nowego standardu.
Test Battlefield 6 - Analiza jakości obrazu, wydajności DLSS 4 oraz wpływu Multi Frame Generation na opóźnienia systemowe
Ile potrzeba pamięci RAM do gier? Porównanie wydajności 16, 32 i 64 GB pamięci RAM - Czy więcej oznacza szybciej?
Test wydajności Battlefield 6 - Wymagania sprzętowe nie zabijają, ale graficznie również bez fajerwerków
Pudełko, sprzęt i dokumentacja - czy potrzeba czegoś więcej? Sony i Apple pokazują, że nie. W ślad za ładowarkami mogą iść przewody...
Pierwsze recenzje techniczne gry Silent Hill f pokazują moc Unreal Engine 5. Konsola PlayStation 5 ze skalowaniem z 360p