neural texture compression
NVIDIA Neural Texture Compression - nowy algorytm pozwoli na uzyskanie szczegółowych tekstur bez wzrostu wymagań VRAM
Gry pochłaniają coraz więcej pamięci kart graficznych. Standard 8 GB, który do niedawna jeszcze obowiązywał, powoli odchodzi do historii. Problemem jest jednak dostępność kart z większą ilością VRAM, ponieważ charakteryzują się one dosyć wysoką ceną. Sytuację może w przyszłości poprawić nowy algorytm NVIDII, który jest w stanie dostarczać tekstury w dużo lepszej jakości, przy jednocześnie niewielkim wzroście zapotrzebowania na pamięć kart graficznych.
Wymagania sprzętowe Indiana Jones and the Great Circle PC. Wymagane karty graficzne ze sprzętową akceleracją Ray Tracingu
Test wydajności STALKER 2: Heart of Chornobyl - Wymagania sprzętowe gorsze od anomalii. Unreal Engine 5 jeńców nie bierze
Test karty graficznej Intel ARC B580 Battlemage. Konkurent NVIDIA GeForce RTX 4060 i AMD Radeon RX 7600 od trzeciego gracza
AMD Radeon RX 8800 XT - poznaliśmy przypuszczalne TDP nowej karty graficznej, a także wzrost wydajności w Ray Tracingu
Wiedźmin 4 oficjalnie ujawniony! Pierwszy trailer potwierdza nową protagonistkę, którą pokierujemy w grze