Zgłoś błąd
X
Zanim wyślesz zgłoszenie, upewnij się że przyczyną problemów nie jest dodatek blokujący reklamy.
Błędy w spisie treści artykułu zgłaszaj jako "błąd w TREŚCI".
Typ zgłoszenia
Treść zgłoszenia
Twój email (opcjonalnie)
Nie wypełniaj tego pola
Załóż konto
EnglishDeutschукраїнськийFrançaisEspañol中国

obsługa klienta

LM TEK przejmuje działalność marki EK Water Blocks. Ogłoszono także plany dotyczące przyszłości produktów oraz obsługi klienta

LM TEK przejmuje działalność marki EK Water Blocks. Ogłoszono także plany dotyczące przyszłości produktów oraz obsługi klienta

W kwietniu 2024 roku słoweńska marka EKWB, znana z produkcji wysokiej jakości bloków wodnych, radiatorów i pomp do customowych układów chłodzenia cieczą, oficjalnie potwierdziła swoje trudności finansowe. Niestety, z biegiem czasu firma zaczęła realizować zamówienia z dużym opóźnieniem, by ostatecznie całkowicie je wstrzymać. Obsługa klienta, w tym wsparcie gwarancyjne, przestała odpowiadać. Teraz jednak sytuacja może się zmienić.

ASUS zabiera głos w związku z zamieszaniem wokół obsługi gwarancyjnej swojego sprzętu. Zapowiedziano zmiany

ASUS zabiera głos w związku z zamieszaniem wokół obsługi gwarancyjnej swojego sprzętu. Zapowiedziano zmiany

Problemy z obsługą gwarancyjną sprzętu elektronicznego nigdy nie przynoszą chluby producentom. Tego typu usługa powinna szanować uczciwych klientów, być niezawodna i w miarę szybka. Niedopuszczalne są sytuacje, gdy dana firma na siłę wyszukuje powody, aby nie uwzględnić roszczeń klientów. Z takimi okolicznościami mieliśmy ostatnio do czynienia w przypadku firmy ASUS. Tajwańska firma zdecydowała się oficjalnie zabrać głos w tej sprawie.

ASUS potrafi sporo policzyć sobie za naprawy serwisowe. Doświadczył tego pewien użytkownik z Kanady

ASUS potrafi sporo policzyć sobie za naprawy serwisowe. Doświadczył tego pewien użytkownik z Kanady

Naprawa sprzętu w oficjalnych punktach serwisowych firm technologicznych jest zwykle bardzo kosztowna. Proponowane kwoty często nie mają jednak uzasadnienia. Przekonał się o tym Kanadyjczyk, który stwierdził uszkodzenie złącza 16-pin w swojej karcie GeForce RTX 4090. Serwis ASUS-a zażyczył sobie za "naprawę" konektora absurdalnej kwoty. Gdyby nie dociekliwość i determinacja użytkownika, sprawa nie doczekałaby się raczej szczęśliwego zakończenia.

Nadal kupujesz elektronikę w stacjonarnych marketach? Oto powody, dla których powinieneś przestać

Nadal kupujesz elektronikę w stacjonarnych marketach? Oto powody, dla których powinieneś przestać

Internet to dziś prawdziwa potęga. Za jego pomocą jesteśmy w stanie załatwić sprawy, które kiedyś wymagały od nas fizycznej obecności w danym miejscu. Idealny przykład stanowią zakupy. Wycieczka po całym mieście w poszukiwaniu konkretnych produktów (zwłaszcza niespożywczych) niemal zupełnie wyszła już z mody - w końcu wystarczy teraz jedynie parę kliknięć na stronie sklepu czy platformie zakupowej i voilà. Wszystko, co potrzebne można załatwić i opłacić w ciągu kilku minut, a przy tym...

x Wydawca serwisu PurePC.pl informuje, że na swoich stronach www stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Kliknij zgadzam się, aby ta informacja nie pojawiała się więcej. Kliknij polityka cookies, aby dowiedzieć się więcej, w tym jak zarządzać plikami cookies za pośrednictwem swojej przeglądarki.