Zgłoś błąd
X
Zanim wyślesz zgłoszenie, upewnij się że przyczyną problemów nie jest dodatek blokujący reklamy.
Błędy w spisie treści artykułu zgłaszaj jako "błąd w TREŚCI".
Typ zgłoszenia
Treść zgłoszenia
Twój email (opcjonalnie)
Nie wypełniaj tego pola
.
Załóż konto
EnglishDeutschукраїнськийFrançaisEspañol中国

gefore rtx 3080

Test wydajności Warhammer 40,000: Darktide na karcie graficznej GeForce RTX 3080 - Sprawdzamy ray tracing, DLSS, jakość obrazu

Test wydajności Warhammer 40,000: Darktide na karcie graficznej GeForce RTX 3080 - Sprawdzamy ray tracing, DLSS, jakość obrazu

Warhammer 40,000: Darktide jeszcze niedawno dodawano do wybranych kart graficznych NVIDIA RTX 3000 jako prezent, dlatego pewnie trochę graczy zainteresowało się mrocznym uniwersum. Jeśli dotychczas nie zdecydowaliście się uruchomić najnowszej produkcji występującej pod szyldem wojennego młota, ewentualnie planujecie nadrobić zaległości podczas świątecznej przerwy, to warto wcześniej sprawdzić wymagania sprzętowe Warhammer 40,000: Darktide. Ustawienia obejmują bowiem śledzenie promieni i skalowanie...

Test wydajności Forza Horizon 5 PC - Piękna grafika i niskie wymagania sprzętowe, czyli prawdziwy optymalizacyjny rodzynek

Test wydajności Forza Horizon 5 PC - Piękna grafika i niskie wymagania sprzętowe, czyli prawdziwy optymalizacyjny rodzynek

Forza Horizon 5 nareszcie wjechała na komputery i konsole, przynajmniej na Microsoft Xbox, dostarczając fanom motoryzacji wiele godzin znakomitej zabawy. Od pierwszych zapowiedzi gra zachwycała fenomenalną oprawą graficzną, a jednocześnie wszyscy mieliśmy nadzieje na niskie wymagania sprzętowe, skoro poprzednia odsłona mogła pochwalić się świetną optymalizacją. Na szczęście najnowsza produkcja Playground Games nie rozczarowuje, pojedzie bowiem płynnie nawet na naprawdę starych konfiguracjach. Forza...

Test wydajności Call of Duty Vanguard PC - Wymagania sprzętowe coraz wyższe. Porównanie obrazu NVIDIA DLSS i AMD FSR

Test wydajności Call of Duty Vanguard PC - Wymagania sprzętowe coraz wyższe. Porównanie obrazu NVIDIA DLSS i AMD FSR

Ponieważ formalnie nastała już kalendarzowa jesień, doskonale widać symptomy tej nieszczególnie lubianej pory roku - krótsze dni, opadające liście z drzew, pierwsze przymrozki itp. Jednak jest pewien niezawodny wyznacznik, że listopad trwa w najlepsze (poza rozróbami w stolicy z okazji Dnia Niepodległości) - premiera kolejnej odsłony Call of Duty. Activision bardzo sumiennie podchodzi do swoich obowiązków, więc zgodnie z harmonogramem dostarczyło nowy rozdział niekończącej się historii. Call of...

Test wydajności Far Cry 6 PC - Wymagania sprzętowe wzrosły! Brak rewolucji w grafice, ale dodano ray tracing i DirectX 12

Test wydajności Far Cry 6 PC - Wymagania sprzętowe wzrosły! Brak rewolucji w grafice, ale dodano ray tracing i DirectX 12

Ubisoft jest producentem stawiającym na kontynuacje, co doskonale obrazują przykłady Assssin's Creed, Wtach Dogs i Far Cry, których kolejne wcielenia regularnie wypuszcza. Zeszłego roku debiutowały Valhalla i Legion, dlatego teraz przyszedł moment zmonetyzowania trzeciej kluczowej marki. Far Cry 6 podobnie jak poprzednicy doczekał się pewnych zmian w rozgrywce, jednak programiści przygotowali także pakiet innowacji w warstwie technicznej. Pojawił się między innymi DirectX 12 oraz hybrydowy ray tracing....

Test wydajności Diablo II Resurrected PC. Wymagania sprzętowe z piekła rodem? Czy pójdzie na słabych kartach graficznych?

Test wydajności Diablo II Resurrected PC. Wymagania sprzętowe z piekła rodem? Czy pójdzie na słabych kartach graficznych?

Diablo II Resurrected to wielkie wydarzenie w świecie miłośników hack'n'slash, zwłaszcza tych mających na liczniku przynajmniej 30-40 poziomów doświadczenia, którzy z rozrzewnieniem wspominają wiekowy oryginał. Odświeżony klasyk otrzymał zupełnie nową oprawę graficzną, utrzymaną wprawdzie w duchu pierwowzoru, jednak nieporównywalnie bardziej szczegółową oraz oczywiście całkowicie trójwymiarową. Skutkiem powyższego wzrosły również wymagania sprzętowe, niewiele mające wspólnego z konfiguracjami...

DOOM Eternal PC - Test wydajności kart graficznych GeForce vs Radeon w Ray Tracing i DLSS. Piekielnie dobra optymalizacja?

DOOM Eternal PC - Test wydajności kart graficznych GeForce vs Radeon w Ray Tracing i DLSS. Piekielnie dobra optymalizacja?

DOOM Eternal to swoisty fenomen wśród multiplatformowych gier komputerowych. Produkcja nawet osiemnaście miesięcy po premierze wciąż prezentuje się widowiskowo, oferując niezwykle dynamiczną rozgrywkę okraszoną licznymi wybuchami, latającymi flakami i różnymi wodotryskami, jednak charakteryzuje się stosunkowo niewielkimi wymaganiami sprzętowymi. Niedawno id Software postanowiło jeszcze bardziej dopieścić swoje ostatnie dzieło, wprowadzając do DOOM Eternal dwie techniki - ray tracing i NVIDIA DLSS....

x Wydawca serwisu PurePC.pl informuje, że na swoich stronach www stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Kliknij zgadzam się, aby ta informacja nie pojawiała się więcej. Kliknij polityka cookies, aby dowiedzieć się więcej, w tym jak zarządzać plikami cookies za pośrednictwem swojej przeglądarki.