Zgłoś błąd
X
Zanim wyślesz zgłoszenie, upewnij się że przyczyną problemów nie jest dodatek blokujący reklamy.
Błędy w spisie treści artykułu zgłaszaj jako "błąd w TREŚCI".
Typ zgłoszenia
Treść zgłoszenia
Twój email (opcjonalnie)
Nie wypełniaj tego pola
.
Załóż konto
EnglishDeutschРусскийFrançaisEspañol中国

geforce rtx 2060

Test wydajności God of War PC - Wymagania sprzętowe do niskich nie należą. Test i porównanie jakości obrazu NVIDIA DLSS

Test wydajności God of War PC - Wymagania sprzętowe do niskich nie należą. Test i porównanie jakości obrazu NVIDIA DLSS

Istnieją produkcje i serie gier stricte konsolowych, których debiutu na pecetach niewielu się spodziewało, a jednak w ostatnim czasie nastąpiły. God of War zdecydowanie można zaliczyć do takiego ekskluzywnego grona. Przygody Kratosa od dawna stanowiły jedną z najmocniejszych marek w posiadaniu SONY, będącą prawdziwym system sellerem napędzającym sprzedaż kolejnych generacji PlayStation. Jak wypadła konwersja na komputery osobiste? Czy wymagania God of War PC mogą zawstydzić topowe maszyny? Biorąc...

Test wydajności Back 4 Blood - Duchowy następca Left 4 Dead. Niskie wymagania sprzętowe, przyzwoita grafika i obsługa NVIDIA DLSS

Test wydajności Back 4 Blood - Duchowy następca Left 4 Dead. Niskie wymagania sprzętowe, przyzwoita grafika i obsługa NVIDIA DLSS

Pamiętacie jeszcze kooperacyjną strzelaninę Left 4 Dead, gdzie czwórka śmiałków walczyła z hordami zombi? Dotychczas Valve wydało dwie odsłony, a jeżeli cierpliwe czekaliście na trzecią... to nareszcie możecie przestać. Back 4 Blood jest duchowym następcą serii Left 4 Dead, kopiującym większość rozwiązań i dodającym garść nowości. Gra została stworzona przez współautorów oryginału, dlatego naśladuje sławnego poprzednika również pod względem stylistycznym, wykorzystując jednak bardziej...

Test wydajności Battlefield 2042 z NVIDIA DLSS - Test kart graficznych NVIDIA GeForce RTX 3000 i RTX 2000

Test wydajności Battlefield 2042 z NVIDIA DLSS - Test kart graficznych NVIDIA GeForce RTX 3000 i RTX 2000

Wymagania sprzętowe Battlefield 2042 okazały się stosunkowo wysokie, aczkolwiek mówimy o produkcji posiadającej zaawansowaną oprawę wizualną, zwłaszcza iż operujemy w kategorii strzelanin sieciowych. Czyste wyniki wydajności poznaliście już wcześniej, natomiast dzisiejszy test zostanie skoncentrowany na pozostałych technikach graficznych. Najważniejszą z perspektywy typowego gracza będzie najpewniej NVIDIA DLSS, pozwalająca uzyskać wyższą wydajność poprzez skalowanie obrazu i reprodukcję jego...

Battlefield 2042 PC - Sprawdzamy wymagania sprzętowe. Test wydajności kart graficznych NVIDIA GeForce i AMD Radeon

Battlefield 2042 PC - Sprawdzamy wymagania sprzętowe. Test wydajności kart graficznych NVIDIA GeForce i AMD Radeon

Battlefield 2042 błyskawicznie dołączył do czołówki najbardziej popularnych sieciowych strzelanin, przyciągając przed monitory tysiące rozochoconych graczy, niekoniecznie dysponujących topowymi komputerami. Jednocześnie mówimy o produkcji odznaczającej się ponadprzeciętną oprawą graficzną, co automatycznie generuje stosunkowo wysokie wymagania sprzętowe. Próg wejścia wzrasta zresztą regularnie z każdą kolejną odsłoną. Jakiej karty graficznej potrzeba do płynnej rozgrywki w Battlefield 2042,...

Test wydajności Forza Horizon 5 PC - Piękna grafika i niskie wymagania sprzętowe, czyli prawdziwy optymalizacyjny rodzynek

Test wydajności Forza Horizon 5 PC - Piękna grafika i niskie wymagania sprzętowe, czyli prawdziwy optymalizacyjny rodzynek

Forza Horizon 5 nareszcie wjechała na komputery i konsole, przynajmniej na Microsoft Xbox, dostarczając fanom motoryzacji wiele godzin znakomitej zabawy. Od pierwszych zapowiedzi gra zachwycała fenomenalną oprawą graficzną, a jednocześnie wszyscy mieliśmy nadzieje na niskie wymagania sprzętowe, skoro poprzednia odsłona mogła pochwalić się świetną optymalizacją. Na szczęście najnowsza produkcja Playground Games nie rozczarowuje, pojedzie bowiem płynnie nawet na naprawdę starych konfiguracjach. Forza...

Test wydajności Call of Duty Vanguard PC - Wymagania sprzętowe coraz wyższe. Porównanie obrazu NVIDIA DLSS i AMD FSR

Test wydajności Call of Duty Vanguard PC - Wymagania sprzętowe coraz wyższe. Porównanie obrazu NVIDIA DLSS i AMD FSR

Ponieważ formalnie nastała już kalendarzowa jesień, doskonale widać symptomy tej nieszczególnie lubianej pory roku - krótsze dni, opadające liście z drzew, pierwsze przymrozki itp. Jednak jest pewien niezawodny wyznacznik, że listopad trwa w najlepsze (poza rozróbami w stolicy z okazji Dnia Niepodległości) - premiera kolejnej odsłony Call of Duty. Activision bardzo sumiennie podchodzi do swoich obowiązków, więc zgodnie z harmonogramem dostarczyło nowy rozdział niekończącej się historii. Call of...

Test wydajności Far Cry 6 PC - Wymagania sprzętowe wzrosły! Brak rewolucji w grafice, ale dodano ray tracing i DirectX 12

Test wydajności Far Cry 6 PC - Wymagania sprzętowe wzrosły! Brak rewolucji w grafice, ale dodano ray tracing i DirectX 12

Ubisoft jest producentem stawiającym na kontynuacje, co doskonale obrazują przykłady Assssin's Creed, Wtach Dogs i Far Cry, których kolejne wcielenia regularnie wypuszcza. Zeszłego roku debiutowały Valhalla i Legion, dlatego teraz przyszedł moment zmonetyzowania trzeciej kluczowej marki. Far Cry 6 podobnie jak poprzednicy doczekał się pewnych zmian w rozgrywce, jednak programiści przygotowali także pakiet innowacji w warstwie technicznej. Pojawił się między innymi DirectX 12 oraz hybrydowy ray tracing....

Test wydajności Diablo II Resurrected PC. Wymagania sprzętowe z piekła rodem? Czy pójdzie na słabych kartach graficznych?

Test wydajności Diablo II Resurrected PC. Wymagania sprzętowe z piekła rodem? Czy pójdzie na słabych kartach graficznych?

Diablo II Resurrected to wielkie wydarzenie w świecie miłośników hack'n'slash, zwłaszcza tych mających na liczniku przynajmniej 30-40 poziomów doświadczenia, którzy z rozrzewnieniem wspominają wiekowy oryginał. Odświeżony klasyk otrzymał zupełnie nową oprawę graficzną, utrzymaną wprawdzie w duchu pierwowzoru, jednak nieporównywalnie bardziej szczegółową oraz oczywiście całkowicie trójwymiarową. Skutkiem powyższego wzrosły również wymagania sprzętowe, niewiele mające wspólnego z konfiguracjami...

DOOM Eternal PC - Test wydajności kart graficznych GeForce vs Radeon w Ray Tracing i DLSS. Piekielnie dobra optymalizacja?

DOOM Eternal PC - Test wydajności kart graficznych GeForce vs Radeon w Ray Tracing i DLSS. Piekielnie dobra optymalizacja?

DOOM Eternal to swoisty fenomen wśród multiplatformowych gier komputerowych. Produkcja nawet osiemnaście miesięcy po premierze wciąż prezentuje się widowiskowo, oferując niezwykle dynamiczną rozgrywkę okraszoną licznymi wybuchami, latającymi flakami i różnymi wodotryskami, jednak charakteryzuje się stosunkowo niewielkimi wymaganiami sprzętowymi. Niedawno id Software postanowiło jeszcze bardziej dopieścić swoje ostatnie dzieło, wprowadzając do DOOM Eternal dwie techniki - ray tracing i NVIDIA DLSS....

Test wydajności Cyberpunk 2077 PC Patch 1.23 - Ray tracing na kartach graficznych NVIDIA GeForce i AMD Radeon

Test wydajności Cyberpunk 2077 PC Patch 1.23 - Ray tracing na kartach graficznych NVIDIA GeForce i AMD Radeon

Od momentu premiery Cyberpunk 2077 minęło kilka długich miesięcy, jakie deweloper przeznaczył na naprawę najbardziej irytujących błędów oraz szlifowanie optymalizacji, będącej jednym z głównych problemów produkcji. Aktualnie gra otrzymała patch 1.23, natomiast poprzednie łatki wprowadziły szereg usprawnień, wśród których nareszcie znalazła się obsługa ray tracingu przez układy graficzne AMD Radeon RX 6000. Wcześniej śledzenie promieni było dostępne wyłącznie dla posiadaczy NVIDIA GeForce...

Test wydajności Metro Exodus Enhanced Edition - Ray tracing na kartach graficznych NVIDIA GeForce i AMD Radeon

Test wydajności Metro Exodus Enhanced Edition - Ray tracing na kartach graficznych NVIDIA GeForce i AMD Radeon

Ponieważ poprzednie odsłony Metro doczekały się odświeżonych wydań, znacznie poprawiających oprawę graficzną, absolutnie nikogo nie zaskoczyła zapowiedź upiększonej wersji Metro Exodus. Jednak tym razem zmiany są naprawdę imponujące, obejmując jeszcze bardziej zaawansowany ray tracing oraz implementację techniki NVIDIA DLSS 2.1. Dlatego zamiast dopisku Redux, symbolizującego przywrócenie bądź odrodzenie oryginału na nowym silniku, zastosowano zwrot Enhanced Edition. Czy warto ponownie zobaczyć...

The Medium - Test wydajności kart graficznych z ray tracing i DLSS. Spokojna gra... Jednak ma wymagania nie z tego świata

The Medium - Test wydajności kart graficznych z ray tracing i DLSS. Spokojna gra... Jednak ma wymagania nie z tego świata

Jeśli lubicie survival horrory koncepcyjnie przypominające legendarne Silent Hill, to najpewniej nieustannie drżycie z przerażenia... o niepewną przyszłość tego niszowego gatunku. Faktycznie, rzadko pojawia się tutaj cokolwiek ciekawego, dlatego The Medium od rodzimego studia Bloober Team jest podwójnie łakomym kąskiem. Twórcy Observera, Blair Witch oraz Layers of Fear mają solidne doświadczenie w tytułach z dreszczykiem, natomiast The Medium to również produkcja ciekawa pod względem stricte technologicznym,...

NVIDIA zamierza odpowiedzieć na brak RTX 3000, przywracając na rynek karty graficzne GeForce RTX 2060 i RTX 2060 SUPER

NVIDIA zamierza odpowiedzieć na brak RTX 3000, przywracając na rynek karty graficzne GeForce RTX 2060 i RTX 2060 SUPER

Dotarły do nas dość zaskakujące wieści. Nie jest żadną tajemnicą to, że obecnie mamy do czynienia z kiepskim okresem na wymianę karty graficznej (i nie tylko). Gracze nie mają zbyt wielkiego wyboru: większość starych modeli nadających się do grania w bardziej wymagające sprzętowo produkcje została wyprzedana i wycofana ze sprzedaży, a nowe są praktycznie niedostępne, a jeśli są, to w kuriozalnych cenach. W takim przypadku pozostaje zerkać na rynek wtórny, a nie każdemu odpowiada taka opcja....

Cyberpunk 2077 PC - Test wydajności kart graficznych w ray tracing i DLSS. Czego potrzeba do grania na ultra? Na pewno nie Radeona...

Cyberpunk 2077 PC - Test wydajności kart graficznych w ray tracing i DLSS. Czego potrzeba do grania na ultra? Na pewno nie Radeona...

Standardowy test wydajności kart graficznych w Cyberpunk 2077 obejmował 35 modeli AMD Radeon i NVIDIA GeForce, aczkolwiek to dopiero część publikacji jakie zaplanowałem w związku z najgłośniejszą tegoroczną premierą. Ponieważ Cyberpunk 2077 otrzymał implementację ray tracingu i technologii DLSS 2.0, posiadaczy NVIDIA GeForce RTX 2000 / 3000 zapewne interesuje wpływ obydwu dodatków na wydajność. Wymagania sprzętowe Cyberpunk 2077 należą do wysokich, dlatego osobom zdecydowanym odpalić ray tracing...

Test wydajności Cyberpunk 2077 PC - Jakie są wymagania sprzętowe? Test kart graficznych AMD Radeon i NVIDIA GeForce

Test wydajności Cyberpunk 2077 PC - Jakie są wymagania sprzętowe? Test kart graficznych AMD Radeon i NVIDIA GeForce

Wstawaj Samuraju... musimy sprawdzić wymagania sprzętowe Cyberpunk 2077! Najbardziej wyczekiwana tegoroczna produkcja, zwłaszcza przez posiadaczy wydajnych komputerów, nareszcie doczekała się oficjalnej premiery. Zgodnie z obietnicami deweloperów pececiarze otrzymali wersję najbardziej zaawansowaną technologicznie, jednak automatycznie pojawia się pytanie - jakie wymagania sprzętowe Cyberpunk 2077 postawi przed graczami? Czego dokładnie potrzeba, aby zwiedzanie Night City przebiegało bezproblemowo? Jeśli...

Test wydajności Assassin's Creed: Valhalla - Ragnarok optymalizacji

Test wydajności Assassin's Creed: Valhalla - Ragnarok optymalizacji

W życiu niewiele jest rzeczy pewniejszych od podatków, śmierci, kolejnych odsłon FIFA i Assassin's Creed. Historyczny tasiemiec Ubisoftu doczekał się właśnie dwunastego wcielenia, odbijając tym razem w kierunku północnych rubieży, ale ostatecznie utrzymał stabilny sandboxowy kurs. Assassin's Creed: Valhalla to jednak ważna zmiana pod względem technologicznym, ponieważ deweloper zdecydował się zaimplementować... silniejsze DENUVO? Nie! Tym razem moce przerobowe poszły na wdrożenie DirectX 12. Jesteście...

Watch Dogs Legion - Test wydajności kart graficznych z RTX i DLSS

Watch Dogs Legion - Test wydajności kart graficznych z RTX i DLSS

Seria Watch Dogs została zapamiętana jako sandboxy z dużymi ambicjami, które pomimo hucznych zapowiedzi oraz ciekawych patentów nie zaszkodziły pozycji Grand Theft Auto, jednak znalazły grono wiernych wielbicieli. Każdorazowo "Paczające Psy" przychodziły ze stosunkowo wysokimi wymaganiami sprzętowymi, niemniej kolejna odsłona oprócz standardowych opcji graficznych zawiera jeszcze ray tracing, DLSS. Wpływ dodatkowych bajerów będzie oczywiście przedmiotem testu wydajności Watch Dogs Legion, aczkolwiek...

Test wydajności Star Wars: Squadrons - Kosmiczna optymalizacja

Test wydajności Star Wars: Squadrons - Kosmiczna optymalizacja

Najpierw nowa odsłona Flight Simulator dla zagorzałych fanów lotnictwa cywilnego, teraz kosmiczna zręcznościówka Star Wars: Squadrons - amatorzy siedzenia w kokpitach za sterami pojazdów latających nareszcie mają używanie. Mówimy wprawdzie o zaledwie dwóch tytułach, jednak w przypadku gatunku tak egzotycznego oraz zaniedbanego, to niemalże spełnienie marzeń i środek sezonu wydawniczego. Star Wars: Squadrons (wcześniej znany jako Project Maverick) jest generalnie sporym zaskoczeniem, ponieważ między...

Test wydajności Mafia: Definitive Edition - Dobrze zrobiony remake

Test wydajności Mafia: Definitive Edition - Dobrze zrobiony remake

Remaster, remake, restart, reboot... rozwolnienia można dostać patrząc na aktualne poczynania wydawców i ambicje deweloperów, uprawiających politykę odcinania kuponów oraz odgrzewania kotletów. Naprawdę porządne sequele albo spektakularne powroty to niestety rzadkość, chociaż na szczęście zdarzają się jeszcze perełki. Jednak Mafia Definitive: Edition niewielu typowało na czarnego konia wśród remake'ów, zwłaszcza po wyjątkowo kiepskim debiucie Mafia III oraz spartaczonym remasterze Mafia II....

Test wydajności Crysis Remastered - Czy mi pójdzie? Zależy co masz

Test wydajności Crysis Remastered - Czy mi pójdzie? Zależy co masz

Dawno, dawno temu... kiedy desktopowe procesory posiadały maksymalnie cztery rdzenie, a zunifikowane jednostki cieniujące dopiero zaimplementowano w kartach graficznych, światem gier komputerowych wstrząsnął Crysis. Absolutnie fenomenalna oprawa graficzna z zaawansowanym modelem fizycznym miała jednak okrutne wymagania, które długimi latami wyznaczały poziom wydajności sprzętu. Pytanie "Czy pójdzie na tym Crysis?" nie powstało przypadkiem, ale produkcja broniła się jakością warstwy wizualnej. Dlatego...

Test wydajności Flight Simulator 2020 - Wymagania wysokich lotów

Test wydajności Flight Simulator 2020 - Wymagania wysokich lotów

Co pewien czas pojawiają się produkcje, które z różnych względów nazywamy kamieniami milowymi, nawet jeżeli nie odnoszą spektakularnego sukcesu komercyjnego. Jedne definiują mechanikę rozgrywki określonego gatunku, drugie zmieniają styl narracji, trzecie zaś imponują poziomem oprawy graficznej. Reprezentantami ostatniej kategorii są między innymi Crysis, Assassin's Creed: Unity, Metro 2033 i The Vanishing of Ethan Carter, Ostatnio dużo mówiło się o Flight Simulator 2020, jako najładniejszej grze...

Test wydajności Death Stranding PC - NVIDIA DLSS 2.0 działa CUDA?

Test wydajności Death Stranding PC - NVIDIA DLSS 2.0 działa CUDA?

Gracze komputerowi mają ostatnio powody do zadowolenia, przybywa bowiem tytułów jeszcze do niedawna obecnych wyłącznie na konsoli SONY PlayStation 4. Dosłownie przed kilkoma dniami oficjalnie powitaliśmy Death Stranding, wielkimi krokami nadchodzi premiera Horizon: Zero Dawn, coraz częściej słyszymy również ploteczki o konwersji Bloodborne. Sama zapowiedź pecetowej wersji najnowszej produkcji Hideo Kojimy wywołała niemałe zamieszanie, natomiast stawkę dodatkowo podbiło ogłoszenie NVIDII, że Death...

Metro Exodus: The Two Colonels - Test wydajności ray tracing i DLSS

Metro Exodus: The Two Colonels - Test wydajności ray tracing i DLSS

Metro Exodus było zdecydowanie jedną z najlepszych produkcji 2019 roku, słusznie obsypaną branżowymi nagrodami, cieszącą uznaniem graczy i/lub fascynatów postapokaliptycznej opowieści o mieszkańcach moskiewskiego metra. Ostatnia odsłona cyklu charakteryzowała się również ponadprzeciętną oprawą graficzną, robiącą ogromne wrażenie nawet półtora roku po premierze. W międzyczasie Metro Exodus dorobiło się dwóch rozszerzeń DLC, wśród których The Two Colones wprowadza nie tylko dodatkowy wątek...

Test Inno3D GeForce RTX 2060 - Wystarczy do ray tracingu z DLSS?

Test Inno3D GeForce RTX 2060 - Wystarczy do ray tracingu z DLSS?

Tematyka ray tracingu i DLSS zyskuje na popularności, bowiem gier komputerowych doprawionych bajerami NVIDII regularnie przybywa, a najbliższe miesiące będą solidnie wyładowane tytułami z logotypem RTX ON. Pojawia się zatem uzasadnione pytanie czego już dzisiaj potrzebujemy, aby komfortowo pograć? GeForce RTX 2060 jest aktualnie najsłabszą kartą graficzną obsługującą obydwie technologie, niejako stworzone do działania w symbiozie, aby zapewnić lepsze wrażenia wizualne i odpowiednią płynność animacji....

NVIDIA DLSS 2.0 - Test wydajności i porównanie jakości obrazu

NVIDIA DLSS 2.0 - Test wydajności i porównanie jakości obrazu

Architektura NVIDIA Turing wprowadziła do świata gier komputerowych dwie interesujące nowości - śledzenie promieni i DLSS - mające zrewolucjonizować branżę cyfrowej rozrywki. Początki obydwu technologii nie należały do najłatwiejszych, jednak obecnie mamy kilkanaście tytułów obsługujących ray tracing i/lub DLSS, natomiast do końca bieżącego roku spodziewamy się jeszcze m.in. Cyberpunk 2077, Dying Light 2, Watch Dogs: Legion czy Vampire The Masquerade: Bloodlines 2. Jak wygląda sprawa ze śledzeniem...

Test wydajności Mechwarrior 5: Mercenaries - Jak działa DLSS 2.0

Test wydajności Mechwarrior 5: Mercenaries - Jak działa DLSS 2.0

Mechwarrior 5: Mercenaries jest kolejną po Wolfenstein: Youngblood i Control produkcją, która pomimo pewnego stażu rynkowego ponownie wraca na warsztaty testerów, ponieważ nareszcie otrzymała długo wyczekiwanego patcha wprowadzającego DLSS 2.0. Obsługa ray tracingu również została dodana, jednak tutaj pojawiają się pewne pewne problemy z kompatybilnością, natomiast sama funkcja pozostaje jeszcze w fazie testowej (tzn. beta). NVIDIA oficjalnie chwali się jedynie implementacją DLSS 2.0, która powinna...

Minecraft RTX - Test wydajności kart graficznych z ray tracing i DLSS

Minecraft RTX - Test wydajności kart graficznych z ray tracing i DLSS

Minecraft to jedna z najpopularniejszych gier komputerowych na świecie, której sprzedaż wynosi blisko 200 milionów kopii, dystansując nawet największe hiciory pokroju Grand Theft Auto V albo Wiedźmin 3: Dziki Gon. Produkcja zdobyła niezliczoną ilość branżowych nagród, błyskawicznie stając się popkulturowym fenomenem i maszynką do zarabiania pieniędzy. Zdziwieni takimi informacjami? Tymczasem typowemu pececiarzowi Minecraft kojarzy się głównie z dzieciarnią oglądającą youtuberów i koszmarną...

Test wydajności Resident Evil 3 Remake - Pójdzie na starym trupie?

Test wydajności Resident Evil 3 Remake - Pójdzie na starym trupie?

Ogromny komercyjny sukces odświeżonej wersji Resident Evil 2 sprawił, że Capcom zostało niemalże przymuszone głosami rozentuzjazmowanych fanów do stworzenia kolejnego remake’u, będącego częścią oryginalnej trylogii przedstawiającej apokalipsę wywołaną zabójczym wirusem. Nemesis powrócił w zupełnie nowych szatach, bowiem Resident Evil 3 został zrewitalizowany w identycznej konwencji jak wychwalany poprzednik. Twórcy wykorzystali również doskonale znany silnik graficzny, dlatego przynajmniej...

Test i recenzja Half Life: Alyx - Najlepsza gra VR, ale nie dla każdego

Test i recenzja Half Life: Alyx - Najlepsza gra VR, ale nie dla każdego

Half Life: Alyx to innowacyjne oraz bezprecedensowe przedsięwzięcie, które wydaje się jednak dość ryzykowane, bowiem popularność systemów VR ciągle jest niewielka. Czołowi producenci gier komputerowych ostrożnie podeszli do tematu, traktując wirtualną rzeczywistość jako sezonową ciekawostkę, aczkolwiek istnieją jeszcze deweloperzy mogący przesuwać granice i kreować trendy. Jednym z nich niewątpliwie jest Valve, ojcowe Half Life i Steam, posiadający wręcz nieograniczone środki finansowe, a jak...

Test wydajności DOOM Eternal PC - Piekielnie dobra optymalizacja!

Test wydajności DOOM Eternal PC - Piekielnie dobra optymalizacja!

Do diabła! DOOM Eternal będący najnowszym wcieleniem kultowej pierwszoosobowej strzelaniny, dumnie wjechał na wszystkie znaczące platformy sprzętowe, pokazując jak powinna wyglądać wzorowa kontynuacja nawiązująca do najbardziej krwawych oraz dynamicznych reprezentantów gatunku. Jeśli czekaliście na produkcję mogącą przyspieszyć tętno, wywołać oczopląs i jednocześnie spowodować krwotok wewnętrzny, to koniecznie musicie zaaplikować sobie DOOM Eternal. Jednak żeby rozgrywka była satysfakcjonująca,...

GeForce RTX 2060 może pojawić się w wersji z 8 GB pamięci GDDR6

GeForce RTX 2060 może pojawić się w wersji z 8 GB pamięci GDDR6

W bazie EEC pojawiły się wzmianki o odświeżonej wersji karty graficznej GeForce RTX 2060. Według wpisu firmy ASUS, miałyby pojawić się modele rzeczonego układu wyposażonego w 8 GB pamięci graficznej. Tym ruchem firma NVIDIA mogłaby zostawić w tyle Radeona RX 5600 XT oraz w większym stopniu podjąć rywalizację z Radeonem RX 5700, który może pochwalić się 8 GB pamięci i 256-bitową magistralą. Tylko czy wypuszczenie GeForce RTX 2060 8 GB ma jakikolwiek sens w obliczu RTX 2060 SUPER i nadchodzących...

Deliver us the Moon RTX - Test wydajności ray tracing i DLSS

Deliver us the Moon RTX - Test wydajności ray tracing i DLSS

Deliver us the Moon nie jest wprawdzie wielkoformatowym tytułem od czołowego wydawcy, którego z wywieszonym jęzorem wyczekiwały miliony wygłodniałych fanów, aczkolwiek nieprzypadkowo znalazło się właśnie w programie partnerskim NVIDII. Wycieczka na księżyc oferuje bowiem konkretne atrakcje wizualne - zaimplementowany ray tracing i najnowszą wersję DLSS, napawające dewelopera oraz dostawcę technologii nieskrywaną dumą. Obydwa elementy składowe oprawy graficznej mają istotnie zmieniać poziom jej...

Wolfenstein: Youngblood RTX - Test wydajności ray tracingu i DLSS

Wolfenstein: Youngblood RTX - Test wydajności ray tracingu i DLSS

Lokomotywa z wagonami DLSS i Ray Tracingiem troszeczkę wyhamowała, ponieważ przesunęły się najważniejsze premiery zaplanowane do połowy 2020 roku m.in. Dying Light 2, Cyberpunk 2077 oraz Vampire: The Masquerade - Bloodlines 2, mające promować flagowe technologie NVIDII. Niejako na pocieszenie posiadacze GeForce RTX 2000 otrzymali patcha do Wolfenstein: Youngblood, który wprowadza obydwa zaległe ustawienia, początkowo spodziewane w podstawowej wersji. Czy kilkumiesięczne czekanie zostało hojnie nagrodzone?...

Wiedźmin 3: Dziki Gon 2020 - Test wydajności z modami graficznymi

Wiedźmin 3: Dziki Gon 2020 - Test wydajności z modami graficznymi

Toss a coin for your witcher... albo najlepiej pękatą sakiewkę miedziaków przygotuj i mocnego blaszaka, bowiem Geralt powraca wspomagany nie eliksirami lecz modami graficznymi, które pięcioletniego Wiedźmin 3: Dziki Gon piękniejszym niż kiedykolwiek wcześniej uczyniły! Jeśli jeszcze nie widziałeś cyfrowej adaptacji świata pierwotnie spisanego piórem Andrzeja Sapkowskiego, którą zawdzięczamy rodzimemu studiu CD Projekt RED, nadarza się właśnie znakomita okazja do nadrobienia zaległości. Niniejsza...

Test wydajności Red Dead Redemption 2 PC - Vulkan vs DirectX 12

Test wydajności Red Dead Redemption 2 PC - Vulkan vs DirectX 12

Premiera pecetowej wersji Red Dead Redemption 2 była jednym z najgorętszych wydarzeń ostatniego kwartału, jednak oprócz licznych zachwytów nad rozbudowaną mechaniką i światem, pojawiło się również mnóstwo głosów użytkowników niezadowolonych z jakości konwersji. Problemy z uruchomieniem produkcji, niestabilne działanie, średnia optymalizacja - naprawdę długo można byłoby wymieniać uchybienia stricte techniczne. Mnie osobiście dotknął syndrom niedziałającego DirectX 12, ograniczając wybór...

Call of Duty: Modern Warfare 2019 - Test wydajności ray-tracingu

Call of Duty: Modern Warfare 2019 - Test wydajności ray-tracingu

Call of Duty: Modern Warfare 2019 przyniosło długo wyczekiwane zmiany w kultowej serii pierwszoosobowych strzelanin, wprowadzając między innymi odświeżony silnik graficzny, zastępujący mocno wysłużony oraz archaiczny IW Engine pamiętający czasy oryginalnego Modern Warfare. Jedną z kluczowych nowości było przejście na DirectX 12, który pozwolił zaimplementować efekty śledzenia promieni, mające znacznie poprawić ogólną jakość oprawy wizualnej. Rozwiązanie dostępne jest wyłącznie dla układów...

x Wydawca serwisu PurePC.pl informuje, że na swoich stronach www stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Kliknij zgadzam się, aby ta informacja nie pojawiała się więcej. Kliknij polityka cookies, aby dowiedzieć się więcej, w tym jak zarządzać plikami cookies za pośrednictwem swojej przeglądarki.