endgame
Path of Exile 2 - zbliża ogromna aktualizacja. Nowa klasa, Ascendancy, opcje craftingu, zmiany w Endgame i wiele innych

Po naprawdę sporym sukcesie na premierę Early Access Grinding Gear Games nieco zwolniło tempo. Na tyle, że znacząco ochłodziło to zapał wielu graczy. Oczywiście pojawiały się kolejne update'y, jednak nadal należy po prostu brać poprawkę na to, że to bardzo wstępny etap rozwoju Path of Exile 2. Początek przyszłego miesiąca będzie za to owocny dla osób, które czekały na jakieś bardziej znaczące zmiany w rozgrywce. Ich zakres jest zaiste spory.
Path of Exile 2 - Grinding Gear Games budzi się na nowy rok i szykuje aktualizację mającą poprawić mnóstwo problemów

Trudno przypomnieć sobie sytuację, w której gra znajdująca się we wczesnym dostępie cieszyła się aż tak dużym wzięciem i praktycznie wszystko z nią związane zostaje poddane analizie. Grinding Gear Games długo tworzyło swój projekt, ale wreszcie zameldowali się z nim w grudniu ubiegłego roku. Zważmy na to, że aż do wersji 1.0 nie jest to produkt darmowy, jednak i tak przyciągnął masę graczy. Naturalnie nie obyło się bez szeregu problemów.
Path of Exile 2 - masa nowych materiałów od Grinding Gear Games. Intro gry, zawartość endgame'owa i nie tylko

Nierzadko mówi się o pogromcy Diablo IV (w dużej mierze przez wzgląd na to, jak wielu gra rozczarowała), ale chyba o żadnym tytule nie wspomina się w tym kontekście tak często, jak właśnie o projekcie Grinding Gear Games, który już niebawem pojawi się we wczesnym dostępie. Długo trzeba było czekać, ale deweloperzy na każdym kroku starają się udowodnić, że naprawdę warto. Teraz zaś można obejrzeć obiecany przedpremierowy zestaw materiałów.
Skull and Bones - wstępny odbiór nowej gry Ubisoftu. Mało zachęcające recenzje, fatalne opinie graczy

Do siedmiu razy sztuka. Tak przynajmniej sprawy prezentują się w kontekście nowej pirackiej gry Ubisoftu. Branżowy moloch już dawno miał wypuścić na rynek świeże IP mające docelowo stać się kolejną wieloletnią inwestycją. Ostatecznie ustawiono datę premiery na 16 lutego, nieco wcześniej zaś zorganizowano otwartą betę i opowiedziano o pewnych szczegółach, z przyszłymi rozszerzeniami na czele. Czy start się udał? Pierwsze dni na to nie wskazują.
Otwarta beta Skull and Bones w lutym. Zapowiedź zawartości popremierowej oraz aktualizacja wymagań sprzętowych

Jeżeli chodzi o 2024, Ubisoft wystartował lepiej niż dobrze. Trudno bowiem inaczej określić zaskakująco dobrze przyjętą premierę Prince of Persia: The Lost Crown. Ale już na początku drugiej połowy przyszłego miesiąca kolejna pozycja. Gdyby ktoś przegapił bolesny proces powstawania gry o piratach, mógłby być bardziej pewny następnego sukcesu. Sytuacja jest jednak taka, że wiele znaków wskazuje na to, iż to nie musi być strzał w dziesiątkę.
Diablo IV - Battle Pass ma przynieść nawet dodatkowe 80 godzin rozgrywki. Twórcy zapewniają, że gra nigdy nie stanie się MMO

Wraz z niepozbawionym problemów, ale pozytywnym przyjęciem nadchodzącej odsłony kultowej franczyzy w trakcie dwóch tur beta testów dość szybko nadeszły kolejne informacje o tym tytule. Niedawno ujawniono nawet pierwsze szczegóły nieco późniejszej zawartości, w tym mechaniki związane z rozgrywką po ukończeniu kampanii. Twórcy starają się podkreślić ogrom atrakcji, choć pojawiły się głosy, czy pewne aspekty nie wskazują na zamaskowane MMO.
Diablo IV - deweloperzy opowiadają, co przyniesie endgame. Wiele wyzwań, mechanik i innych aktywności na horyzoncie

Okres beta testów już minął, ale z racji tego, że premiera samej gry już za nieco ponad dwa miesiące, temat Diablo IV nie milknie. Nie tak dawno podkreślano na przykład przystępne opcje resetowania zdolności postaci, zachęcające tym samym do eksperymentowania. Tym razem zaś ekipa deweloperów koncentruje się na kwestiach związanych z rozbudowaną zawartością, mającą zabawić nas jeszcze na długo po ukończeniu wątku głównego.
Test kart graficznych AMD Radeon RX 9060 XT vs NVIDIA GeForce RTX 5060 Ti - Waga kogucia doładowana 16 GB pamięci?
NVIDIA z totalną dominacją na rynku kart graficznych dla PC. Intel na tym rynku praktycznie nie istnieje
AMD Radeon RX 9060 XT - pierwsze wyniki testów potwierdzają niższą wydajność od GeForce'a RTX 5060 Ti
AMD Radeon RX 9070 XT - modele z pamięciami GDDR6 od Samsunga są trochę wolniejsze od tych z modułami od SK hynix
AMD broni Radeona RX 9060 XT w wersji 8 GB. Taka pojemność VRAM rzekomo nadal wystarcza wielu graczom