Zgłoś błąd
X
Zanim wyślesz zgłoszenie, upewnij się że przyczyną problemów nie jest dodatek blokujący reklamy.
Błędy w spisie treści artykułu zgłaszaj jako "błąd w TREŚCI".
Typ zgłoszenia
Treść zgłoszenia
Twój email (opcjonalnie)
Nie wypełniaj tego pola
Załóż konto
EnglishDeutschукраїнськийFrançaisEspañol中国
 

Diablo IV - Battle Pass ma przynieść nawet dodatkowe 80 godzin rozgrywki. Twórcy zapewniają, że gra nigdy nie stanie się MMO

Szymon Góraj | 13-04-2023 15:30 |

Diablo IV - Battle Pass ma przynieść nawet dodatkowe 80 godzin rozgrywki. Twórcy zapewniają, że gra nigdy nie stanie się MMOWraz z niepozbawionym problemów, ale pozytywnym przyjęciem nadchodzącej odsłony kultowej franczyzy w trakcie dwóch tur beta testów dość szybko nadeszły kolejne informacje o tym tytule. Niedawno ujawniono nawet pierwsze szczegóły nieco późniejszej zawartości, w tym mechaniki związane z rozgrywką po ukończeniu kampanii. Twórcy starają się podkreślić ogrom atrakcji, choć pojawiły się głosy, czy pewne aspekty nie wskazują na zamaskowane MMO.

Deweloperzy Diablo IV podzielili się kolejnymi informacjami związanymi z nadchodzącym tytułem. Pojawiły się między innymi wieści o rozmiarach Battle Passa i gatunkowej tożsamości.

Diablo IV - Battle Pass ma przynieść nawet dodatkowe 80 godzin rozgrywki. Twórcy zapewniają, że gra nigdy nie stanie się MMO [1]

Diablo IV - deweloperzy opowiadają, co przyniesie endgame. Wiele wyzwań, mechanik i innych aktywności na horyzoncie

Do premiery Diablo IV pozostały już niespełna dwa miesiące, a kolejne doniesienia w związku z nią zdają się chwilami wprowadzać więcej zamętu i niepewności niż zachęty do zakupienia własnej kopii w pierwszych dniach. Dużo mówi się na przykład o promowanych wyzwaniach na etapie endgame'u, które wielu osobom przypominają manewry rodem z gier MMO. Przedstawiciele Blizzarda w odpowiedzi zapewniają, że choć pewne aspekty z tego gatunku mogą być zapożyczane, w dalszym ciągu będziemy mieli do czynienia w głównej mierze z pełnokrwistym action RPG z wybijaniem stworów, zbieraniem łupów i eksplorowaniem dungeonów. Twórcy wykluczają konieczność grindowania bez końca, by uzyskać efekty (obawy naturalne po Diablo Immortal), a płatne dodatki mają być kwestią kosmetyczną, która w żaden sposób nie przynosi graczom przewagi w walce.

Diablo IV - Battle Pass ma przynieść nawet dodatkowe 80 godzin rozgrywki. Twórcy zapewniają, że gra nigdy nie stanie się MMO [2]

Redfall w momencie premiery nie zaoferuje rozgrywki w 60 FPS na konsolach Xbox Series

W dalszym ciągu jednak Diablo IV ma zapewniać zawartość na długi czas, a wprowadzony potem Battle Pass przyniesie nawet 80 godzin dodatkowej rozgrywki, jeżeli ktoś będzie chciał ukończyć go w całości. Podkreśla się również, że dla wielu kontrowersyjny endgame nie będzie nieodzowną częścią atrakcji przedłużających obcowanie z grą. Dość ciekawie brzmi perspektywa pojawiania się co 3 miesiące nowej zawartości, która posiadać będzie także fabularne rozszerzenia. Innymi słowy, na dłuższą metę Diablo IV ma nosić w sobie atrakcje dla bardzo wielu typów rozgrywki. W międzyczasie pojawiła się także krótka prezentacja klasy Łotrzycy:

Źródło: PC Gamer, WCCFtech, GameSpot
Bądź na bieżąco - obserwuj PurePC.pl na Google News
Zgłoś błąd
Liczba komentarzy: 12

Komentarze:

x Wydawca serwisu PurePC.pl informuje, że na swoich stronach www stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Kliknij zgadzam się, aby ta informacja nie pojawiała się więcej. Kliknij polityka cookies, aby dowiedzieć się więcej, w tym jak zarządzać plikami cookies za pośrednictwem swojej przeglądarki.