Zgłoś błąd
X
Zanim wyślesz zgłoszenie, upewnij się że przyczyną problemów nie jest dodatek blokujący reklamy.
Błędy w spisie treści artykułu zgłaszaj jako "błąd w TREŚCI".
Typ zgłoszenia
Treść zgłoszenia
Twój email (opcjonalnie)
Nie wypełniaj tego pola
.
Załóż konto
EnglishDeutschукраїнськийFrançaisEspañol中国

dynamiczna rozdzielczość

Meta Quest 3 - oficjalna zapowiedź gogli VR nowej generacji wiąże się również ze sporymi zmianami dla poprzedniego modelu

Meta Quest 3 - oficjalna zapowiedź gogli VR nowej generacji wiąże się również ze sporymi zmianami dla poprzedniego modelu

Wyczekiwane przez wiele osób gogle VR będące następcami szalenie popularnych Meta Quest 2 w końcu zostały oficjalnie zapowiedziane, a poniekąd też zaprezentowane. Wygląd następnej generacji gogli przeznaczonych do wirtualnej oraz rozszerzonej rzeczywistości został zdradzony już w styczniu bieżącego roku, kiedy to do sieci trafiły nieoficjalne rendery. Teraz otrzymaliśmy także garść oficjalnych informacji odnośnie funkcji oraz pobieżnej specyfikacji sprzętu.

Cyberpunk 2077 - Grafika i wydajność gry studia CD Projekt RED na PlayStation 4 (Pro), PlayStation 5, Xbox One (X) i Xbox Series X|S

Cyberpunk 2077 - Grafika i wydajność gry studia CD Projekt RED na PlayStation 4 (Pro), PlayStation 5, Xbox One (X) i Xbox Series X|S

Premiera gry Cyberpunk 2077 nie okazała się tak udana, jakby polskie studio CD Projekt RED pewnie by sobie tego życzyło. Największym problemem jest stan techniczny nowego RPG-a działającego na usprawnionym silniku z Wiedźmina 3 (Red Engine 4), szczególnie w wersji na konsole starej generacji, które niedomagają w tej grze, co przekłada się na kiepską wydajność. Wysyp błędów w Cyberpunku 2077 doskwiera na każdej platformie sprzętowej, ale edycje na konsole są – słusznie – najbardziej krytykowane....

Call of Duty Black Ops: Cold War - Wydajność na PS5 i Xbox Series X

Call of Duty Black Ops: Cold War - Wydajność na PS5 i Xbox Series X

Jesteśmy już po premierze konsol nowej generacji, tj. PlayStation 5 i Xbox Series X/S, w związku z czym coraz więcej dochodzi do nas wieści na temat tego, jak działają poszczególne gry. Niedawno mieliśmy okazję przekonać się, jak radzą sobie one w Assassin’s Creed: Valhalla, w którym dość niespodziewanie lepiej radzi sobie PS5 niż Xbox Series X. Innym gorącym tytułem w tym jesiennym okresie jest zdecydowanie Call of Duty: Black Ops Cold War, który został przez nas zrecenzowany w ubiegłym tygodniu....

Assassin’s Creed Valhalla - oto rozdzielczość i wydajność na PS5 i XSX

Assassin’s Creed Valhalla - oto rozdzielczość i wydajność na PS5 i XSX

Przed premierą Assassin’s Creed: Valhalla dowiedzieliśmy się najnowsza gra Ubisoftu nie zaoferuje natywnej rozdzielczości 4K na konsolach nowej generacji, tj. PlayStation 5 oraz Xboksach Series X i Series S. Co prawda przedstawiciel francuskiego koncernu oficjalnie potwierdził tę informację jedynie w odniesieniu do PS5. Dzięki przeprowadzonej przez zespół Digital Foundry z brytyjskiego serwisu Eurogamer analizie AC: Valhalla mamy potwierdzenie, jak gra wygląda i działa na nowych konsolach. Czy na Xboksie...

AC Valhalla i Watch Dogs: Legion bez natywnego 4K na PS5 i XSX

AC Valhalla i Watch Dogs: Legion bez natywnego 4K na PS5 i XSX

Francuski koncern Ubisoft chwalił się stosunkowo niedawno, że ich największe gry tej jesieni, czyli Assassin’s Creed: Valhalla i Watch Dogs Legion, będą działać na konsolach nowej generacji w rozdzielczości 4K i 60 lub 30 klatkach na sekundę. Większość graczy sądziła więc, że oba tytuły uruchomimy na PS5 i Xboksie Series X w natywnym 4K. Jak jednak sugerują najnowsze doniesienia, nie będzie wcale tak różowo. Obie gry nie będą bowiem chodzić w natywnej rozdzielczości 4K, co można uznać za...

NVIDIA DLSS 2.1 z trybem Ultra Performance dla 8K i obsługą VR

NVIDIA DLSS 2.1 z trybem Ultra Performance dla 8K i obsługą VR

Niemal tydzień przed oficjalną prezentacją firmy Nvidia w serwisie SteamDB znaleziono wzmiankę o DLSS 2.1 w odniesieniu do gry Wolfenstein: Youngblood. Nowa wersja opartej na sztucznej inteligencji techniki, której celem jest zwiększenie wydajności przy stosunkowo niewielkiej utracie jakości obrazu, została właśnie potwierdzona. Wcześniej dowiedzieliśmy się, że DLSS 2.1 wprowadzi do obsługiwanych gier kolejny, po Quality, Balanced i Performance, tryb – Ultra Performance, przeznaczony wyłącznie do...

x Wydawca serwisu PurePC.pl informuje, że na swoich stronach www stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Kliknij zgadzam się, aby ta informacja nie pojawiała się więcej. Kliknij polityka cookies, aby dowiedzieć się więcej, w tym jak zarządzać plikami cookies za pośrednictwem swojej przeglądarki.