Zgłoś błąd
X
Zanim wyślesz zgłoszenie, upewnij się że przyczyną problemów nie jest dodatek blokujący reklamy.
Błędy w spisie treści artykułu zgłaszaj jako "błąd w TREŚCI".
Typ zgłoszenia
Treść zgłoszenia
Twój email (opcjonalnie)
Nie wypełniaj tego pola
.
Załóż konto
EnglishDeutschукраїнськийFrançaisEspañol中国

W co zagramy przy 60 klatkach z aktywną technologią Ray Tracing?

Damian Marusiak | 26-08-2018 09:00 |

W co zagramy przy 60 klatkach z aktywną technologią Ray Tracing?Według NVIDII technologia Ray Tracingu, czyli śledzenia promieni w czasie rzeczywistym jest prawdziwą rewolucją, nad którym pracowali przez blisko 10 lat, tworząc w ten sposób architekturę przygotowaną z myślą o RTX, czyli Turing. W ciągu nadchodzących miesięcy ujrzymy również pierwsze produkcje, które będą wykorzystywać nową technikę. Wiadomo jednak, że RTX jest bardzo wymagający, zwłaszcza jeśli nie zostanie odpowiednio zaimplementowany i zoptymalizowany. Twórcom gier Battlefield V, Metro: Exodus oraz Enlisted zależy jednak na uzyskaniu jak najlepszych rezultatów. W przypadku dwóch pierwszych pozycji producenci liczą na 60 FPS w rozdzielczości Full HD, z kolei ostatnia gra celuje w 4K i 90 FPS.

Twórcy gier Battlefield V, Metro: Exodus oraz Enlisted dążą do uzyskania jak najlepszej płynności w swoich grach przy wykorzystaniu techniki RTX.

Trzy gry celują na PC w 60 FPS i z aktywną technologią Ray Tracing [1]

O grze Metro: Exodus pisaliśmy już kilka dni temu. Twórcy oceniają, że przy odpowiedniej optymalizacji produkcji uda się uzyskać 60 FPS w rozdzielczości Full HD i najwyższych ustawieniach graficznych z włączoną techniką śledzenia promieni Ray Tracing. W podobnym tonie wypowiada się również DICE, odpowiedzialne za grę Battlefield V. Twórcy popularnych strzelanin w realiach wojennych obiecują, że licznik klatek podczas gry nawet nie drgnie w dół, a gracz będzie mógł liczyć na płynne 60 FPS w ultra detalach i aktywnym RTX. W jeszcze bardziej optymistycznym nastroju są twórcy gry Enlisted.

Trzy gry celują na PC w 60 FPS i z aktywną technologią Ray Tracing [2]

Przedstawiciele studia Darkflow Software doprecyzowali podczas targów Gamescom, że ich multiplayerowa strzelanina będzie działała w rozdzielczości 4K przy zachowaniu około 90 klatek na sekundę, również przy stale włączonej technice Ray Tracing. Żadna z firm nie podała jednak, jaka karta graficzna będzie konieczna do zachowania takiej płynności, jednak nie będę zaskoczony, jeśli mowa tutaj o najwydajniejszej (i zdecydowanie najdroższej) karcie NVIDIA GeForce RTX 2080 Ti. Brzmi to na razie nieźle, jednak z zachwytami nad płynnością i tak radziłbym poczekać do premiery tych gier i sprawdzeniu pierwszych testów wydajności z odpowiednimi sterownikami.

Trzy gry celują na PC w 60 FPS i z aktywną technologią Ray Tracing [3]

Źródło: DSO Gaming
Bądź na bieżąco - obserwuj PurePC.pl na Google News
Zgłoś błąd
Liczba komentarzy: 184

Komentarze:

x Wydawca serwisu PurePC.pl informuje, że na swoich stronach www stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Kliknij zgadzam się, aby ta informacja nie pojawiała się więcej. Kliknij polityka cookies, aby dowiedzieć się więcej, w tym jak zarządzać plikami cookies za pośrednictwem swojej przeglądarki.