Zgłoś błąd
X
Zanim wyślesz zgłoszenie, upewnij się że przyczyną problemów nie jest dodatek blokujący reklamy.
Błędy w spisie treści artykułu zgłaszaj jako "błąd w TREŚCI".
Typ zgłoszenia
Treść zgłoszenia
Twój email (opcjonalnie)
Nie wypełniaj tego pola
.
Załóż konto
EnglishDeutschукраїнськийFrançaisEspañol中国

tensor cores

NVIDIA DLSS 2.3 oficjalnie zaprezentowane. Wprowadzono też nową wersję techniki Image Scaling oraz narzędzie NVIDIA ICAT

NVIDIA DLSS 2.3 oficjalnie zaprezentowane. Wprowadzono też nową wersję techniki Image Scaling oraz narzędzie NVIDIA ICAT

Od ponad 3 lat NVIDIA pracuje nad udoskonalaniem swojej techniki rekonstrukcji obrazu o nazwie DLSS. Pierwsza generacja była jednak fatalną implementacją, która w znaczący sposób pogarszała jakość obrazu we wspieranych grach. Dopiero DLSS 2.0 przyniosło znaczące zmiany, przechodząc m.in. na jedną sieć neuronową dla wszystkich obsługujących gier (tych jest już ponad 130 łącznie). Później doczekaliśmy się jeszcze DLSS 2.1 z obsługą rozdzielczości 8K oraz DLSS 2.2, która jako stosunkowo cicha...

Karty graficzne NVIDIA GeForce RTX 3000. Polskie ceny i specyfikacja

Karty graficzne NVIDIA GeForce RTX 3000. Polskie ceny i specyfikacja

Podczas dzisiejszej prezentacji CEO firmy NVIDIA - Jensena Huanga - omówiono szczegóły dotyczące nowych kart graficznych GeForce RTX 3000, wykorzystujących architekturę Ampere. Według producenta, nowa seria kart ma przynieść największy, międzygeneracyjny skok wydajności, przebijający nawet to co widzieliśmy przy przejściu z architektury Maxwell na Pascal. Topowe karty GeForce RTX 3090, GeForce RTX 3080 oraz GeForce RTX 3070 mają przynieść spory skok wydajności nie tylko w rasteryzacji, ale przede...

NVIDIA GeForce RTX 3000 - mnóstwo informacji o wydajności GPU

NVIDIA GeForce RTX 3000 - mnóstwo informacji o wydajności GPU

Kilka dni temu pojawiły się nowe informacje na temat architektury Ampere od NVIDII oraz możliwej wydajności przy aktywnym Ray Tracingu oraz nowej wersji DLSS określanej jako DLSS 3.0. Źródłem informacji okazał się twórca kanału YouTube o nazwie Moore's Law Is Dead - teraz ten sam informator podaje o wiele więcej doniesień na temat tego, czego powinniśmy spodziewać się po nadchodzącej architekturze Ampere oraz wydajności topowych kart graficznych. Oprócz tego poznaliśmy trochę informacji na temat...

NVIDIA GeForce RTX 3000 - informacje o wydajności w Ray Tracingu

NVIDIA GeForce RTX 3000 - informacje o wydajności w Ray Tracingu

Już za kilka dni odbędzie się wideo prezentacja na kanale YouTube firmy NVIDIA, podczas której CEO Jensen Huang przedstawi pierwsze szczegóły dotyczące nowej architektury dla kart graficznych o nazwie Ampere. W ostatnim czasie pojawiło się dużo nowych informacji na temat specyfikacji tychże układów, jednak do czasu wspomnianej prezentacji NVIDII wszystkie doniesienia musimy określać wyłącznie jako niepotwierdzoną plotkę. Pod koniec kwietnia informowaliśmy o możliwej specyfikacji kart graficznych...

x Wydawca serwisu PurePC.pl informuje, że na swoich stronach www stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Kliknij zgadzam się, aby ta informacja nie pojawiała się więcej. Kliknij polityka cookies, aby dowiedzieć się więcej, w tym jak zarządzać plikami cookies za pośrednictwem swojej przeglądarki.