Zgłoś błąd
X
Zanim wyślesz zgłoszenie, upewnij się że przyczyną problemów nie jest dodatek blokujący reklamy.
Błędy w spisie treści artykułu zgłaszaj jako "błąd w TREŚCI".
Typ zgłoszenia
Treść zgłoszenia
Twój email (opcjonalnie)
Nie wypełniaj tego pola
.
Załóż konto
EnglishDeutschукраїнськийFrançaisEspañol中国

hairworks

EA DICE prezentuje nowe możliwości silnika Frostbite

EA DICE prezentuje nowe możliwości silnika Frostbite

Dotychczas pojedynek na symulację złożonej fizyki zachowania włosów i futer był domeną dwóch firm NVIDII i HairWorks, zastosowanego na przykład w Wiedźminie 3 oraz AMD z PureHair/TressFX Hair, który stał się podstawowym rendererem włosów w najnowszym Tomb Raiderze. Teraz do gry wkracza EA DICE ze swoim silnikiem Frostbite (stojącym m.in. za Anthem i Battlefieldem V) oraz jego nowym modułem, który w nadchodzących edycjach engine’u zajmie się symulacja fizyki futerkowej. Oczywiście zawsze może...

Metro Exodus z Nvidia Hairworks i Advanced PhysX

Metro Exodus z Nvidia Hairworks i Advanced PhysX

Seria gier Metro od początku charakteryzuje się m.in. dopracowaną i dobrze prezentującą się grafiką. To co zobaczyliśmy do tej pory wskazuje, że także gra Metro Exodus będzie świetnie wyglądać na konsolach PlayStation 4 i Xbox One, a także na platformie PC. Tego akurat należało spodziewać się po ekipie 4A Games. W nowej części bohaterowie gry opuszczą dawne Metro i przeniosą się na powierzchnię, gdzie uniwersum Metro gracze będą poznawać z zupełnie innej perspektywy. Na tegorocznym Gamescomie...

Cyberpunk 2077 ma obsłużyć techniki NVIDIA RTX i Hairworks

Cyberpunk 2077 ma obsłużyć techniki NVIDIA RTX i Hairworks

Już dawno wokół jakiejś gry nie wytworzył się taki hype jak teraz przy Cyberpunku 2077. Choć osobiście nie jestem fanem tego typu klimatów, bez wątpienia szykuje nam się kawał świetnej produkcji. Udowadnia to najnowszy, bardzo długi gameplay który został udostępniony niespełna 24 godziny temu. Fani z pewnością mogą być usatysfakcjonowani, jednak fakt faktem nadal mamy sporo niewiadomych, także w kwestiach technicznych. Na szczęście i tutaj powoli zaczyna nam się klarować sytuacja. Do sieci...

Nowe sterowniki NVIDII z poprawioną wydajnością w DirectX 12

Nowe sterowniki NVIDII z poprawioną wydajnością w DirectX 12

Dzisiaj odbyła się długo wyczekiwana przez wszystkich fanów wydajności premiera, która wprowadziła na rynek kartę graficzną NVIDIA GeForce GTX 1080 Ti. Jak sami mogliście przekonać się w naszym premierowym teście jest to obecnie najwydajniejszy układ skierowany do użytkowników głównego nurtu. Jednak to nie koniec dobrych nowin, bowiem amerykańska firma z Santa Clara postanowiła miło zaskoczyć resztę swoich konsumentów. Zieloni zaprezentowali dzisiaj również nowe sterowniki Game Ready. Ich najnowsza...

NVIDIA udostępnia kody źródłowe technologii GameWorks 3.1 SDK

NVIDIA udostępnia kody źródłowe technologii GameWorks 3.1 SDK

NVIDIA potwierdziła wcześniejsze zapowiedzi, że udostępni kody źródłowe części autorskich technologii graficznych, wchodzących w skład pakietu programistycznego pod zbiorczą nazwą GameWorks 3.1 SDK. Możliwości narzędzia zostały właśnie poszerzone o NVIDIA HairWorks. FaceWorks (wersja demo) oraz Volumetric Lightning, które miało premierę podczas tegorocznego Game Developer Conference (GDC). Zabrakło niestety HBAO+ , aczkolwiek kod źródłowy tego rozwiązania ma zostać opublikowany na łamach...

Catalyst 15.5 Beta z optymalizacją dla Project CARS i Wiedźmin 3

Catalyst 15.5 Beta z optymalizacją dla Project CARS i Wiedźmin 3

Mniej więcej tydzień temu firma AMD poinformowała o swoich planach stworzenia sterowników Catalyst zoptymalizowanych pod gry Project CARS oraz Wiedźmin 3: Dziki Gon. O ile w przypadku pierwszej produkcji gracze narzekali na wydajność, o tyle studio CD Projekt RED zapewniło posiadaczom Radeonów całkiem niezłą wydajność - oczywiście, wszystko zależy od ogólnej pozycji wybranych kart graficznych. Czy AMD dotrzymuje słowa? Hmmm, na to pytanie są oczywiście różne odpowiedzi, ale w przypadku sterowników...

AMD zapowiada sterowniki Catalyst dla Project CARS i Wiedźmin 3

AMD zapowiada sterowniki Catalyst dla Project CARS i Wiedźmin 3

Niedawno zajmowaliśmy się tematem sterowników AMD Catalyst z podpisem WHQL, a dzisiaj po raz kolejny wracamy do oprogramowania przeznaczonego dla kart graficznych Radeon. W ostatnim czasie swoje premiery miały dwie długo wyczekiwane produkcje - mowa tutaj o Project CARS oraz Wiedźminie 3: Dziki Gon. W przypadku tej pierwszej produkcji możemy mówić o relatywnie słabej wydajności GPU od AMD, co spowodowało oczywiście powstanie teorii spiskowych mówiących o współpracy Slightly Mad Studios z NVIDIĄ, która...

x Wydawca serwisu PurePC.pl informuje, że na swoich stronach www stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Kliknij zgadzam się, aby ta informacja nie pojawiała się więcej. Kliknij polityka cookies, aby dowiedzieć się więcej, w tym jak zarządzać plikami cookies za pośrednictwem swojej przeglądarki.